Gå til innhold

Hvor mange timer/minutter er dere ute?


TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Heisann, for et par månder siden, så leste jeg at en huleboer løpte i gjennomsnitt 5mil og løfte driiit mye osv.

 

Derfor har jeg tenkt på hvor mye jeg sitter foran den teite datan.

Antagelig så er det BARE skolen og butikken som gjør at jeg beveger på skinka mi..

Skolen har et par friminutt (ungdomskolen) og butiken tar 15min.

 

Da altså er jeg ute MAX 2timer hver dag.

Jeg har fått rykniginger i kroppen for at jeg ikke beveger mg.

jeg har jo ingen sportslige aktiviteter. jeg har ikke gym engang! jeg er venn med gymlæreren, så jeg fikk "friluftsliv" :D

 

Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka.

Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis :D) jeg blir sikkert litt feit da..

 

men hvor lenge sitter dere foran skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka.

Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis :D) jeg blir sikkert litt feit da..

Du er jo bare 14 år gammel og sannsynligvis ikke ferdig utvoks enda. Du skal se magen blåser seg ut om ett par år. Erfarte det sammme selv.

 

On-topic:

På en god dag: 16-18 timer. Men mer vanlig er vell 5-6 timer.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka.

Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis :D) jeg blir sikkert litt feit da..

Du er jo bare 14 år gammel og sannsynligvis ikke ferdig utvoks enda. Du skal se magen blåser seg ut om ett par år. Erfarte det sammme selv.

 

On-topic:

På en god dag: 16-18 timer. Men mer vanlig er vell 5-6 timer.

hehehehehe, ja... :p

**Gleder meg**

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke mye igrunn..

 

Jeg går til skolen 4 dager i uka, men jeg ser skolen herfra, så det er en gåtur på 5 minutter (har forelesning i bygget lengst herfra :( ).

Så går jeg til bilen av og til når jeg må på butikken, evt om jeg skal på besøk til noen.

 

Pleier å spille basket i en hall som ligger 20 meter herfra en gang i uka, så det er ikke så mye frisk luft det heller.

 

Tror jeg kan konkludere med at jeg sikkert er underlufta så det holder. :)

Er jeg hjemme, så sitter jeg med dataen. Lite annet å finne på, når også TVen er på maskina.

Lenke til kommentar

Er ikke særlig mye ute nå om vinteren gitt. Er jo ikke noe å gjøre hvis det ikke er snakk om å stå på ski på fjellet e.l. Nei, synes jeg klarer meg, jeg... Får ta det igjen til sommeren.

 

Sitter heldigvis aldri foran en skjerm på skolen, så blir ikke sånn at hele dagen går med til data. Men virker som det nesten alltid blir noen timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...