alsvik Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 har hørt at det skal komme i dag jeg, alså før 12.. men vi får vel bare vente og se
Earl87 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 update fra blizzard. The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning. Once the servers are back up, existing testers will be able to download the patch and play. At the same time those players that have been able to successfully create an account for the second phase will also be able to access the game... oh my god må vi vente så lenge
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg ble for sen :'/ Har de allerede oppnådd nok folk? Står det her : https://signup.wow-europe.com/en/ Men samtidig så er https://signup.wow-europe.com/index.htm nede, og det var den vg linket til :/ Isåfall... har noen av dere lagd flere enn en stk konto? Eller noen som kunne tenke seg å dele en? Er seriøs, og kommer ikke til å holde av mye tid på den. Skal bare se om det noe for meg. Bare å ta kontakt noen melder seg Glad for alt..
uberhunter Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Og da var det for sent å melde seg på We would like to thank all those players who have registered to join the second phase of the Final Beta Test. As a result of your overwhelming support we have now reached our current server capacity and account creation for the second phase has been disabled. All those people who have successfully created an account will be able to join the game at the start of the second phase, which will be announced here shortly. Kilde: http://en.wow-europe.com/
Skateee Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Muligt å få tak i instaleren fra et annet sted en blizzard.com? Min går i 2 KB`s. (ps har en linje på 1700kbs....
ttt Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 var heldigvis ein av dei som rakk å lage ein konto, men så var det bare det å få lasta ned instal fila da. tek jo evigheter.
Mr.SS Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Får jo ikke spilt før Søndag da for svarte ! Det går så tregt å laste ned at det!
Xisto Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ingen som kan være så snill og legge World of Warcraft 1.1.2 Installer-enGB på en FTP server da? Går så seint med torrent, selv om alle nødvendige porter er åpna...
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg rakk å registrere to accounter En til meg, og en til lillebroren min. Hvis han ikke synes særlig om den (jeg er 99% sikker på at han kommer til å bruke den, siden han koset seg med US Beta) skal jeg gi den bort. Men som sagt, ikke regn med det. Ferdig med 1/3 av downloaden nå. Det går så alt for sakte
Monsoon Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Haster ikke. Serverne driver å patcher og er ikke oppe igjen før tidlig søndag morgen ifølge hjemmesida.
ahdrage Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hvis noen hiver opp en ftp skal jeg uploade installeren.. port 21, firewallen blokker alle andre portene. Må settest opp fort, for nå skal jeg legge meg:) Tidlig opp til betaen:D Edit: 2mbit sdsl Endret 28. januar 2005 av ahdrage
Bulle123 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Amatørmessig å la patchinga gå i helga. Er jo liksom da alle har tid til å spille. Dette bør en ta midt i uka, helst på natta. Nå får dem ta seg sammen og lære av alle de feila de andre mmorpg'ene har gjort.
alsvik Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 dæven så rådent! hadde lisomt gledet med til å spille i natt! dårlig av BLIZZARD da..
Thsan Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Var skikkelig klar for wow i natt. Men så skal alle dere andre også bli med. Det kommer sikkert til å bli den laggen på noen servere! Synes de kunne patcha natt til mandag. Sån at alle fikk lasta ned og sån at vi med Fb key kunne spilt i natt !
Bulle123 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Var skikkelig klar for wow i natt. Men så skal alle dere andre også bli med. Det kommer sikkert til å bli den laggen på noen servere! Synes de kunne patcha natt til mandag. Sån at alle fikk lasta ned og sån at vi med Fb key kunne spilt i natt ! Joda, toppers at flere får bli med,- men dette kunne dem ha gjort i uka.
Donkey Kong Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Bah, har spilt final beta en stund nå, så denne nyheten interesserer meg ikke mye akkurat Men det er hyggelig at dere som ikke fikk kit får spilt det før release.
uberhunter Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Haster ikke. Serverne driver å patcher og er ikke oppe igjen før tidlig søndag morgen ifølge hjemmesida. Eeh, Saturday morning... Lørdag morgen, ikke søndag takk...
PcT Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hvorfor sier de: Maintenance and Patch Process Begins 28/01/2005 The servers will be taken down in a few minutes for maintenance and patching. You will find the patch notes here. The newly patched servers and official forums are expected to be back online early Saturday morning. Please stay tuned for updates. Few minutes.. rart..
amstaf85 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Når jeg åpner Installer.exe får jeg feilmelding:: No installer data could be found. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. hva er opp? EDIT: Ordnet seg selv etter at jeg renamet noen av Tome filene EDIT2: Installen spør etter cd2 ? Endret 28. januar 2005 av amstaf85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå