Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke :p

Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd.

 

Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule.

Lenke til kommentar

De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke :p

Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd.

 

Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule.

Skal innrømme at gardiner ikke akkurat er mitt spesial felt. Kanskje invitere mor på besøk å fixe den biffen :) Blir nå litt og litt forbedring her etterhvert, har måttet starte helt på nytt med innkjøp av ting og tang siden jeg flyttet fra Oslo, så tar litt tid. En ting som skal fixes opp i nå er hvertfall ledningskaoset som jeg får helt fnatt av. Har tatt ned oldemor lysestaken btw :p

Lenke til kommentar

De har hengt der siden jeg flyttet inn, hvorfor de enda henger der vet jeg ikke :p

Er vel på tide å ta de ned, har nu trossalt bodd her i 2 mnd.

 

Pardon me, var ikke klar over det. 2 mnd er jo ikke rare tiden. Men du må se å få tatt ned den lysestaka, samt skifta gardiner elns. Det holder bare ikke mål i en nerdebule.

Skal innrømme at gardiner ikke akkurat er mitt spesial felt. Kanskje invitere mor på besøk å fixe den biffen :) Blir nå litt og litt forbedring her etterhvert, har måttet starte helt på nytt med innkjøp av ting og tang siden jeg flyttet fra Oslo, så tar litt tid. En ting som skal fixes opp i nå er hvertfall ledningskaoset som jeg får helt fnatt av. Har tatt ned oldemor lysestaken btw :p

 

Hehe bra :)

 

Om jeg får lov til å gi ett par tips, så kunne du hatt godt av noen dekorative lys (lavalampe, farvede LEDs)

Ser ikke noe skrivebord, men om du har ett, så synes jeg det er stas med effekter som modellfigurer, pendulumer etc.

 

Alt for å få nerdebula litt hetere, sant :)

Lenke til kommentar

Har nok ikke noe skrivebord atm, men skal kjøpes inn ganske så snart. Har letet litt på nett etter sånn lyn lampe visst du skjønner hva jeg mener. Tror teknikmagasinet har endel kule ting der, må bare få noen til å kjøpe for meg å sende det oppover.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...