Gå til innhold

SLI-vannkjøling fra Gainward


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geesus...Jeg er sikker på at kan man vise til kvitteringen for dette produktet til sin arbeidsgiver vil sykemelding være overflødig...enhver sjef vil skjønne man uansett er for syk til å jobbe...eller så rik at man ikke trenger jobbe. Skal vi tippe 14950,- for en pakke Gainward Geforce Ultra Goes Like 1 Angry Mutha Platinum Golden Sample SuperUltraCool FX 2005 Late January Directors Uncut Edition For Mentally Unstable Rich Brat PowerPack?

Lenke til kommentar

Hmm, lurte på om kjøle-blokken splittet vann-feed'en inn før den nådde de to GPU'ene (noe jeg tvilte på den gjorde med det første). Så da bilde som tyder mer på at trykket er jevnt inn på begge blokkene. Leter fremdeles etter pics om hvordan de ser ut innvendig.... :hmm:

Lenke til kommentar
Sikkert grei det der, men personelig ville jeg nok satset på to separate blokker .

Parallelle tanker. Tror ikke vi er de eneste. Men selge dubble-pack, 2x, 2for1 elns. er noe produsentene av vannkjølingsblokker burde tenke på. De velger selvfølgelig et "kult" navn som lokker, noe jeg prøvde å illustrere :p

Lenke til kommentar
Haha.. bruke godt over 10 tusen kroner på 2 skjermkort som er verdt en tiendel om ett år..

 

da har man mye penger, ingen tvil :p

hehe tusen kroner om ett år? selv mitt gamle ti4200 var jo verd nesten 1000 kroner for ett halvår siden, og jeg kjøpte det for 1400 to år før det. Greit at prisen går kraftig ned, men ikke så kraftig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...