Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Hmm.. spesiell episode..

 

Læreren stod foran begge 10. klassene på ungdomsskolen og rett og slett snakka dritt om meg. At jeg var en idiot osv. Så jeg tok tak i en blyant, gikk opp kjørte pennen langt inn i øyet på han. Nå kalles han visstnok Kaptein Krok pga øyelappen han går med og alle sier "JAR JAR!!" hver gang de ser han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. spesiell episode..

 

Læreren stod foran begge 10. klassene på ungdomsskolen og rett og slett snakka dritt om meg. At jeg var en idiot osv. Så jeg tok tak i en blyant, gikk opp kjørte pennen langt inn i øyet på han. Nå kalles han visstnok Kaptein Krok pga øyelappen han går med og alle sier "JAR JAR!!" hver gang de ser han.

5529219[/snapback]

 

Og du får fortsatt lov å gå på skole? :roll:

Lenke til kommentar

En gang skjelte fransklæreren min meg ut siden jeg ikke ville lese. Jeg måtte le siden hu skjelte meg ut på en teit, fransk-norsk måte. "Dy skal oppfyre dyg som alle andre elever! Dy skal ykke oppføre dyg som dette! osv.". Måtte le av henne :p

 

Ellers er Naturfag et veldig fint fag på Tirsdag. Læreren vår har kjæreste i Oslo, og når vi tar opp det i timen så rødmer han som en tomat. Veldig morsomt. Det beste er jo når han skal sette ned foten, men han får det ikke til, og ser ned og rødmer... :p

Lenke til kommentar

På GK elektro hadde jeg trafikk som valgfag, i denne timen var det lett å bli trøtt for det var en dobbeltime sist på dagen med mye teori så en dag var det en som la hodet på pulten og drømte vekk, læreren snur seg og slutter å prate før det 2 sekunder senere kommer en våt svamp susende og treffer den sovene eleven midt i planeten... Etter det sov han ikke i timene til den læreren :p

 

Men det skal sies at denne læreren er av en av de få gode og fornuftige lærerene og han ble ikke en gang sur da jeg hadde langkjøring med han og ble tatt i fartskontroll :blush: , Bare rolig sier "nå blir det bot på deg", jeg sitter der som et spørsmåltegn da siden jeg ikke merket at jeg ble blitzet, men heldigvis ble det ikke noen bot siden det var en slik som måler gjennomsnittsfarten og er foreløpig bare en prøveordning *puh*

 

Og så har vi jo den gangen læreren min (for en gangs skyld) skulle ta meg i å sove i timen, noe jeg ikke gjorde, jeg bare satt med hodet i hendene og leste. Læreren finner frem et kosteskafte og skulle til å stikke meg med busten, jeg merker det i det den nærmer seg meg og spør "k svarte æ d du driv mæ?", han knegger litt nervøst, rygger tilbake setter på plass kosten før han stille setter seg ned på stolen sin uten å si noe mer. Senere så spør jeg noen av de på fremste rekke hva som skjedde og da hadde jeg visst stirret så stygt på læreren at de trodde jeg var på tur til å gå på han :lol: lettskremte lille drittlærer :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjedde noe utrolig morsomt i spansktimen i dag. Vi skulle ha vikar, og vikaren kom ca 3 minutter før timen begynte, hun spurte om dette var spansk-klassen til Ingeborg (som er navnet på hun vi vanligvis har i spansk). Noen elever sier 'nei' (men ingen sier 'ja'). Selvfølgelig håpte vi alle at vi skulle få slippe timen.

 

Læreren går ut av klasserommet og begynner å lete etter klasserommet hvor "klassen til Ingeborg" satt. 3 minutter senere er læreren tilbake i klasserommet, og spør om vi er sikre på at vi ikke er spansk-klassen til Ingeborg. En elev sier: "Hvem er Ingeborg? Vi skal ha økonomi!".

 

10 min. senere kommer en av rådgiverene opp i klasserommet og sier at han synest at det var rart at vi hadde økonomi når det stod spansk på planen til vikaren, deretter spurte han om hvem vi hadde i økonomi. Det ble stille i 5 sek. og en elev legger kortene på bordet og forteller sannheten. Rådgiveren blir forbanna og sier at ALLE som var til stede i denne timen skulle få brev hjem. 5 min. senere kommer vikaren opp og er sur som f... og nevner at hun gikk rundt på hele skolen og lette etter klassen. 4 av elevene (deriblandt meg) hadde denne vikaren som hovedlærer året før, og vikaren begynner å preike om at det er synd at man ikke kan stole på tidligere elever etc.

 

Så nå går jeg spent og venter på hva som står i brevet som jeg får. :)

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Vi hadde to sånne studenter idag.. som overtok samfunsfag timen for Oddvin(som er lærerens navn).Oddvin var ikke tilstede under timen.

 

Så ville de at alle skulle skrive navnet sitt på lapper, og folk begynnte å skrive Per Krok, og Rolf Kåre.. osv.

 

Det jeg gjorde.. var å skrive navnet mitt(som er Boy Patrick).

Så sier en av disse studentene at hun vil at jeg skal skrive mitt virkelige navn, ellers vil hun si fra til min klassestyrer.. og jeg vil få melding med hjem :!:

 

Atpå til så fniste hun av navnet mitt :( (Im gonna sue her)

 

-------------------

 

Og så har vi første skoledagen(Som var den 3(2?) januar) min på ny skole.

I siste timen blir jeg kasta ut av Engelsk læreren min, fordi hun ikke visste at jeg skulle begynne. :ermm:

 

 

Edit: 700 Inlegg :yes::w00t:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Hmm, jeg fikk unødvendig kjeft av mattelæreren min på ungdomsskolen en gang. Da ble selvfølgelig jeg dritforbanna, så jeg lekset opp for henne og skjelte henne ut med relativt høyt desibel-nivå. Hun ble litt overrasket og motsa meg ikke. Til slutt poengterte jeg at hun hadde humørsvingninger som en gravid ku på steroider. Et par dager etter hadde hun en stor nyhet å fortelle klassen, nemlig at hun ventet barn :)

3527332[/snapback]

 

HAHA, ler så jeg gråter :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg fikk unødvendig kjeft av mattelæreren min på ungdomsskolen en gang. Da ble selvfølgelig jeg dritforbanna, så jeg lekset opp for henne og skjelte henne ut med relativt høyt desibel-nivå. Hun ble litt overrasket og motsa meg ikke. Til slutt poengterte jeg at hun hadde humørsvingninger som en gravid ku på steroider. Et par dager etter hadde hun en stor nyhet å fortelle klassen, nemlig at hun ventet barn :)

3527332[/snapback]

 

HAHA, ler så jeg gråter :!: :!: :!:

5643581[/snapback]

hahahahaha :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke de beste, men på da vi skulle ha IKT lot læreren oss være alene i rommet, og gjett hvem som knuste frontdekselet på en pc? Joda, meg...

 

Også har vi jo de episodene jeg kverulerer med vikaren så hun går ut av klasserommet...

 

Så har jeg jo vært med på den klassiske, der vi spytter, går amokk med alt gammelt vi finner, og hiver gjørme i heimkunnskapslærenren sin suppe.

Han sa bare: "Eg har visst vært litt uforsiktig med kryddaret". Vi fikk latterkrampe.

 

Det siste jeg kommer på er en gang jeg hadde "banket opp" en gutt i klassen. Læreren vår tok meg og ham inn på grupperommet våres. Nå han spurte hva som hadde skjedd sa jeg "den hvite negeren fikk litt rundjuling". Da ble det skjennepreken da...

Lenke til kommentar
Måtte møte hos rektor fordi jeg defragmenterte noen av pcene.. Så var jeg delvis ITansvarlig også.. Var 2 av kameratene mine og jeg som var ansvarlige for pcene, så det var liksom litt teit at jeg skulle få kjeft for det.. Rektor måtte liksom ta meg for noe.. Husker på første foreldremøtet når rektor sa "her på Nordbytun Ungdomskole er det ingen som røyker" ... Muttern reagerte på det og sa at det var det jo.. Etter den kvelden fikk jeg bare 2 og 3 på alle prøvene mine..  :hrm:

3540588[/snapback]

 

Jeg har skrudd på den knappen på PSU-en som skifter spenning på flere pcer på skolen, og har også slettet "fysisk minne"på en pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...