Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Ok.. Denne episoden er umuli og glemme.

 

Var siste året på barneskolen og jeg hadde tatt sommerferie litt tidligere for og dra på ferie og bo hos fettern min som skulle ha skoleavsluttning på ungdomsskolen.

 

Jeg ble med han på skolen og satt bare og kødda med kameratene hans mens jeg ser en tulling som driver og tar de "hærlige" jentene på strategiske plasser.

De blir selvfølgelig ganske sinte og planlegger og ta han etter en god stund med tafsing, de var 5 jenter som går på'n og dytter han inntill veggen med magen mot veggen

Den ene jenta tar tak i de edle delene hans og klemmer det hu makter og han hyler og skriker og vi ler. (Han fortjente denn ass)

MEN, Så kommer den kvinnelige læreren som har hørt spetakkelet fra borti gangen og ser dette og byner umiddelbart og skrike "SLIPP HAN" og jenta hyler tilbake "NEI"

 

Jenta klemmer enda og fyren står mot veggen og blir holdt av 4 illsinte jenter.

Læreren byner da plutselig og slå armen som jenta holder balla med, wtf!?! :cry: og han hyler så det singler i glassruter før han detter i bakken. Jenta slapp jo ikke før han datt.

 

Jeg personlig syns ikke det var noe morsomt lenger men det syntes de andre ass. :nei:

Det var sykt for en ung gutt som meg.. :cry:

 

Første uka på ungsomsskolen min så jeg læreren min slå til en klassekamerat skikkelig hardt i trynet fordi han var frekk i kjeften, klassekameraten min slo læreren rett ned i retur og løp. (læreren fikk sparken og klassekameraten sjedde det ingenting med siden det var selvforsvar)

 

Samme klassekameraten 2 dager før slossinga hadde tatt en annen kar fra klassen og knyttet han fast i en stolpe midt i skolegården på bynelsen av dagen, han hadde brukt armene fra genseren og noen reimer på buksa til fyren pluss noe tau og gaffatape så han sto godt der han sto. De brukte 3 timer på å få han løs :!:

 

Jeg var også vitne til et forferdelig syn noen jenter på skolen min presterte og gjøre, jenter kan være ondskapsfulle ass. Vet ikke hvorfor men de hadde vell sett gutta som hadde hengt noen opp i flaggstanga til tider. Ivertfall, de drar med seg en jente som de tydligvis har noe imot for de kjefter og smeller mens de drar jenta mot flaggstanga, hekter kroken i string trusa til jenta og heiser henne opp.

Trusa var jo seff av sånn dongeri eller.no for det var solide greier og jenta hyler og skriker mens de andre jentene løper. Jeg og noen kompiser så dette fra ca 50 meters avstand og regnet med de bare skulle skremme henne men da vi så at de løp måtte jo vi få henne ned.

Vi fikk seff problemer siden vi ikke hadde grepet inn.. :whistle:

 

Klassen min (gk mek) tok bilen til en i klassen og løfta den opp på en benk en gang. .

Det var show :tease:

:whistle:

 

Har jeg flere tro...?

 

Ja! Jeg kom på en til, Jeg hadde også en ekkel gymlærer dame siste året på barneskolen som brukte og "komme med beskjeder" ALTID når vi sto i dusjen og hvis vi komenterte det sa hun altid at det ikke var farlig siden hun hadde sett nakene gutter før og at det kom til og hjelpe oss siden vi skulle ha sexual undevisning med henne snart :thumbdown:

Da fant jo seff noen av gutta ut at de skulle gå inn i jentedusjen når de viste at hun var der og gjore det med samme forklaring. Det de ikke hadde regnet med var at mestparten av jentene i klassen enda var i dusjen da :w00t: Da brøt pedosaker løs og gutta forklarte at gymlæreren hadde fått de til og tro at de bare kunne gå inn dit og kikke litt.. (Noe de seff hadde siktet opp)

 

Kjærringa ble sparka og jeg er vell permanent hjerneskadd etter mange mange flere episoder jeg ikke gidder og skrive om. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, kom på noe mer..

 

I 8. klasse hadde vi en lærer som ble konkludert med at var glad i litt yngre gutter (var vel litt over 50 selv)

 

Han kom i garderoben, og spurte; "skal dere ikke i dusjen snart da gutter?"

folket stoppet jo å kle av seg da han sa akkurat dette..

Seinere kom han vel litt seinere inn i garderoben..

Han fikk ikke lov til å ha oss i gym mer gitt :whistle:

 

Klassen hadde vel utallige krangler med han tror jeg..

 

 

I fjor, rett før jul møtte jeg han på det lokale treningssenteret.. og han kom inn i styrkerommet.. Han begynte seff å briefe med gun'sa sine.. og skulle ta i litt..

En i klassen min løfter 130 kg i benkpress, og læreren skulle jo seff ta 90 som "oppvarming"..

 

Han løftet /prøvde hvertfall, og vi skjønnte at det ikke gikk.. så vi løftet stangen opp igjen.. og gjett hva han brøyt ut?! :

 

 

De presset jo stanga ned for faen

 

 

Jeg sa "skulle ha latt den ligge over brystet ditt tenker jeg.."

 

Han gikk ut av rommet, og var ikke tilbake på studioet på et par uker :tease:

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Husker folk gjemte nåler i polstringen på kontorstolen hver gang vi skulle ha norsk i 9. klasse. Folk pleide også å teipe knappenåler til dørhåndtaket slik at hun stakk seg på dem hver gang hun åpnet døren. I tillegg pleide folk å skrive kommentarer på tavla om denne læreren, læreren gikk under kallenavnet "sauen", og hvis døren stod åpen da vi hadde denne læreren, var det alltid noen som gikk forbi og ropte "Bæ!" (dette skjedde hvert 5. minutt da vi hadde denne læreren.) Folk pleide også å kalle denne læreren for Ringeren i Notre Dame fordi hun har pukkel.

 

Vi hatet virkelig denne læreren! :cool:

 

Hvorfor hatet vi henne? Hun kallte elever for homser, sa til dem at de var pyser uten framtid, spyttet etter elever etc. Til slutt ble hun flyttet ned til barneskolen. :)

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Husker vi hadde en lærer i 5. klasse som det bare var tull med. Hun var heller ikke ferdig utdannet lærer. I hver time var det alltid 5 elever som ble kastet på gangen eller sendt til rektor (begge deler var en belønning, mtp. at gangen betydde fri, og på venteværelset til hyggelige gamle rektor var det Donald-blader). Denne læreren sluttet etter et halvt år, hun fikk strykkarakter i praksis, og sluttet med lærer-studiene.

 

Hvis man ble kastet på gangen var det alltid en person fra paralellklassen som også var på gangen (allikevel var det mye mindre bråk i paralellklassen). Dette var på den tiden da POG var populært, så hver gang man ble kastet på gangen var det tid for POG. :)

 

Husker jeg kødda ganske mye under generalprøven til juleskuespillet det året. Setningene jeg sa var ikke morsomme, det visste jeg, men lærerens reaksjoner var ubetalelige! :w00t:

Lenke til kommentar

Har vel egentlig ikke så mye med topic å gjøre men likevel.

 

Husker i 8 var det en dag vi hadde noe som ble kalt ganske enkelt "krig", fordi det var så det var.

Var ikke med spesielt på det det men det var sinnsykt underholdende og se på.

Guttene i 8 delte seg i to og stilte seg på hver side av klasserommet og begynte å kaste ALT i klasserommet etter hverandre.

Det for rundt blyanter, kritt, koster, sko, penal, tror til og med jeg såg en passer kom flygende.

Når et klasserom var rava så gikk de til neste og begynte der også.

Så etter 2 klasserom såg ut som en slagmark var det bare 5min igjen før friminnutet var ferdig.

Har ALDRIG sett en klasse rydde så fort, på 5min var begge klasserom som nye og læreren merket ikke noe.

 

EDIT: Husker vi hengte opp en kompis på en knagg ute på gangen etter beltet, hele skolen samlet seg rundt og lo av ham.

Senere kom en lærer som skjønte noe ikke var helt normalt og så streng ut imens han kom bortover gangen, det ble litt stillere vi trodde vi skulle få kjeft, men nei læreren peker på ham og begynner å le ham også.

Det ender med at alle begynner å le, han på knaggen også.

 

EDIT2: Morsomt med klokke som har innebgyd fjernkontroll,når vi ska se film på skolen. Vikaren trodde det var nå galt med filmen :D så fikk vi fri siste 20min.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

En dag i 3. på barneskolen tvang rektor oss til å spille på blokkfløyter som jeg anså som totalt uakseptabelt. Da han blei forbanna på meg fordi jeg nekta, klikka jeg bananas og ropte følgende til han:

 

Hold kjeft din f***s jæ**l!!

 

Jeg blir bare skremt når jeg tenker tilbake på hans reaksjon etter den uttalelsen...

 

:!:

Lenke til kommentar

En episode jeg fortsatt husker fra barneskolen (er 28 nå):

 

Det var en liten potethage utenfor skolen vår, og lærerne sendte oss dit avogtil på høsten for å luke ugress og plukke poteter. Denne dagen var det skikkelig pissregn og høstkaldt, og vi var ikke spesiellt happy for det. Vi frøs og hutra ute mens lærerne satt på lærerværelset inne og spiste kake og koste seg mens de så på oss. Så jeg slang ut av meg "Fy faen så kjipt at det alltid er vi som må være ute, mens lærerne sitter og koser seg på rommet sitt"..og så sto klasseforstanderen vår rett bak meg. Han klikka, og løfta meg opp etter jakkekragen og ropte "Det der tar du faen meg tilbake med en gang!".

 

PS: Det var i bygdenorge nordpå, så å bannes var like naturlig for alle som å snakke.

Lenke til kommentar

Går nå 2. klasse på videregående og dette skjedde for sånn ca en måned siden.

En kamerat av meg er ganske så slapp på skolen og besto ikke fransk forrige skoleår. Derfor skulle han opp til studieveilederen, en sur gammel 60årig mann. Uansett, jeg lot meg bestikke(en stygg Litago sjokolademelk) og ble med kameraten min opp til denne sure gamle fyren. Alt endte med at jeg dasket karen på stumpen da han skulle gå ut for å printe ut noen papirer. Gamlingen kasta seg rundt og så på meg med vidt oppsprerrede øyne. Jeg tørr vedde min venstre testikkel på at det skinte redsel ut av øynene hans.

 

Men jeg ble jo like overasket jeg, for det var jo ikke meningen å treffe han. Bare svinge litt på hånda og lage en sånn ”piskelyd” etter han. Men så traff jeg gammelmannsræva hans med et skikkelig saftig klask. Kunne virkelig klart meg uten.

 

Skoledagene har ikke helt vært de samme etter den hendelsen her..

Lenke til kommentar

Haha. Kom nettop på noe utrolig genialt en lærer gjorde en gang.

Var en som tok med sånn støtpenn på skolen (slik som gir deg støt når du trykker på knappen på toppen). Så gikk vi rundt og stakk folk med pennen da, slik at de fikk støt. Så så hun læreren det, og gikk bort og krevde å få pennen da. For slik oppførsel ville de ikke ha. Det tok to sekunder etter at hun fikk pennen før hun var dum nok til å trykke på knappen og få støt. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye av en lærer. Hun så helt fjern ut mens hun stod der og hylte.

 

edit: Kom på en ting som samme læreren gjorde. Vi teipet fast en tegnestift på innsiden av dørhåndtaket (barnslig, ja), og ventet på læreren. Så åpner hun døra, og alle begynner å le. Så snur hun segog ser på oss, og lurer på hvorfor vi ler. Så spør hun: "Var det morsomt at jeg tok i dørhåndtaket?", og græbber da et solid tak i håndtaket. Først da stakk det. Jeg har aldri sett noen som har linga mer på Skrik i annsiktet enn henne da.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Går nå 2. klasse på videregående og dette skjedde for sånn ca en måned siden.

En kamerat av meg er ganske så slapp på skolen og besto ikke fransk forrige skoleår. Derfor skulle han opp til studieveilederen, en sur gammel 60årig mann. Uansett, jeg lot meg bestikke(en stygg Litago sjokolademelk) og ble med kameraten min opp til denne sure gamle fyren. Alt endte med at jeg dasket karen på stumpen da han skulle gå ut for å printe ut noen papirer. Gamlingen kasta seg rundt og så på meg med vidt oppsprerrede øyne. Jeg tørr vedde min venstre testikkel på at det skinte redsel ut av øynene hans.

 

Men jeg ble jo like overasket jeg, for det var jo ikke meningen å treffe han. Bare svinge litt på hånda og lage en sånn ”piskelyd” etter han. Men så traff jeg gammelmannsræva hans med et skikkelig saftig klask. Kunne virkelig klart meg uten.

 

Skoledagene har ikke helt vært de samme etter den hendelsen her..

5765186[/snapback]

 

Haha, den lo jeg godt av.

 

Og det med støtpenn har vi hatt noen episoder med i vår klasse også.

Det var en (litt dum) jente som fikk en i sånn adventskalender og skulle prøve å skrive med den og hun så læreren hoppet!

Så hadde alle i klassen utenom en prøvd den. Han er litt "satt tilbake" (ikke like gløgg som oss andre) og prøver den. Han kvepper, mister blyanten og sitter helt annspent i 10 sekunder. Ikke så morsomt akkurat da, men etterpå smilte han lumskt og sa "eg kjente noe i hånden"!

Lenke til kommentar

OK, jeg har lest 41 sider og må nesten skrive noe selv.

 

I 3-4-klasse hadde vi av og til en vikar i gymtimene. Noen år senere (da jeg gikk i 6.klasse) fikk vi høre at han var i fengsel pga pedofili, voldtekt og alt det der. Da var det mange som hadde sett at han hadde kamera med seg inn i dusjen (ikke i vår klasse, da), altså i jentedusjen. Litt ekkelt å tenke på at han sikkert koste seg da vi dusjet :no:

 

Ellers har vi en sprø Kunst og håndtverk-lærer. De fleste klasser har nok fått hun til å grine minst en gang. Hver eneste time fyker hun ut av klasserommet og skriker: "Da henter jeg inspektøren!! (evt. rektor eller klasseforstanderen vår)". Hun kommer igjen 5 minutter senere, alene. Har aldri opplevd at hun faktisk henter noen.

En gang kom hun 25-30 minutter for sent til timen, det kan jeg love deg var gøy. Vi vurderte å gå hjem, for vi fant verken hun eller klasseforstanderen vår (ikke det at vi letet så godt heller).

 

 

Åja, læreren vår i første- og andreklasse. Da vi hadde om Øst-Vest-Nord-Sør, sa hun at vi (Bergen) var Øst, da vi så på Norgeskartet. Jeg, modig som jeg var i 1.klasse, rakte opp hånden og sa: "Men vi er jo på vestlandet!". Hun nektet på det, og sa at Bergen er øst i Norge.

I tillegg skrev hun det engelske ordet "Back" som "Bak". Jeg protesterte på det òg, men: Læreren har alltid rett, når skal man lære det?

 

 

En vikar vi hadde ca. 3 uker (klasseforstanderen vår var i på ferie i Syden..) var litt spesiell. Det første han sa da han kom inn var: "Jeg er beintøff, ikke tro at dere kan drive å leke med meg". Vi er en ganske beryktet klasse på skolen, takket være et par elever. Vel, beintøff og beintøff fru blom. Han snakket seg bort i alle timene og kom alltid med historier fra da han var lærer i Afrika og i Sør-Amerika. Det endte med at en hel time gikk til lysbildefremvisning av bilder fra turene hans.

Da vi fikk han igjen noen ukere senere, kom han inn og "klatret" opp på en pult, bare for å vise at de nye skoene hans passet til buksen.

 

 

Sikkert ikke så morsomt, men det er som oftest hysterisk bra når man er der :)

Lenke til kommentar
Han snakket seg bort i alle timene og kom alltid med historier fra da han var lærer i Afrika og i Sør-Amerika. Det endte med at en hel time gikk til lysbildefremvisning av bilder fra turene hans.

5773021[/snapback]

 

Hehe, hadde en sånn i fysikk i tiende.

Lærte ikke mye fysikk for å si det sånn :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...