Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

noen kompiser av meg låsten en lærer inne i et skap i noen timer. hun var gammel og ble sendt på mental-pleiehjem i non uker etterpå.

Det var vel ikke Merete Bell(ellernoe) på Rosenborg ungdomsskole?!

Har hatt henne selv, hun virket "litt" nervøs ja.

Hun hadde jeg i kunst og håndverk, hun var nervøs hele tiden.

Haha! :p

 

Ble ikke hun låst inn i et skap ellerno?

 

 

edit: ble vel nevnt før det ja.. Er litt trøtt nå.. :sleep:

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sovnet i en kjedelig Norsk time, da jeg våknet lå jeg i en liten blod dam på gulvet. Under timen hadde komt inn en annen lærer som hadde merket at jeg sov så da telte de til 3 mens den ene dro i stolen og den andre i pulten og jeg landet med hodet i gulvet og begynte og blø.

 

For noen onde lærere :(

Hva slags lærere er det ? Hadde lærerne mine gjort det hadde jeg seriøst grisebanka dem.

Lenke til kommentar
Jeg sovnet i en kjedelig Norsk time, da jeg våknet lå jeg i en liten blod dam på gulvet. Under timen hadde komt inn en annen lærer som hadde merket at jeg sov så da telte de til 3 mens den ene dro i stolen og den andre i pulten og jeg landet med hodet i gulvet  og begynte og blø.

 

For noen onde lærere  :(

Hva slags lærere er det ? Hadde lærerne mine gjort det hadde jeg seriøst grisebanka dem.

:dontgetit: når skjedde det?

Lenke til kommentar

Så mye å fortelle...hmm Får begynne med å si at jeg bare har kommet til 10.klasse, men har alikevel opplevd mye..

 

Jeg likte ikke læreren min på barneskolen veldig godt, og jeg skal love dere, hun mente det samme om meg! Hun har kallt meg pudding, dust, idiot, nøtt o.l. hun har lugget, slått og sparket.

 

Jeg kommer ikke over den gangen hun var skikkelig pissed (masse humørsvigninger og greier) og hun ba meg gå opp å lese opp leksen. Jeg tok opp en skrivebok, og la lekseplanen inni. Jeg så igjenom lekseplanen og til min store forferdelse var det en 5-siders stil som vi skulle gjort på 2 uker! Jeg sto der oppe å fant på alt sammen på sparket. Tror det ble veldig mye mumling og grynting, og jeg aner ikke hvordan hun ikke merket det (det gjorde resten av klassen) kan kanskje ha noe med at hun var i "overgangsalderen"

 

Jeg fant på mye rart.. møter på do f.k.s. Alle guttene gikk ut en og en med jevne mellomrom til alle guttene var ute i gangen. Så satt vi bare å ventet på at bomben skulle eksplodere og læreren komme ut i villt raseri! det som var litt gøy var den ene gangen da hun ikke merket det, og vi satt der i en time, for redde til å gå inn igjen.

 

På ungdomskolen har jeg funnet på mye kult. Det var den gangen læreren min ville se på glosene, og det endte med at jeg kastet gloseboken i ansiktet hans (han var en kjempekul lærer, men det får da være grenser...)

 

Kommer vel alltid til å huske alle svampkrigene vi hadde, og den gangen jeg hev mot en fyr som sto ved døren, den åpnet seg og inn kom læreren. MIDT I BRYSTET!!

Da må jeg inrømme at jeg ikke helt var på topp.

 

Kunne sikkert funnet på mye mer, men nå er BF2 bare for fristene... poster vel mer senere eller imorgen engang.

 

Buffaloboy

Lenke til kommentar

siste skoledag på barneskolen, ryddedag.

av en eller annen grunn sto det en halv flaske instant kaffe i skapet i klasserommet.

gud vet hvor lenge den hadde stått der. for å aktivisere meg selv på denne grusomt kjedelige og ensformige dagen valgte jeg å helle flaskens innhold i toalette.

 

klasseforstanderen (som var totalt bitch) min flippet helt ut å krevde at jeg skulle kjøpe en ny for mine egene penger. jeg tror hun hadde ventet på en mulighet til å være slemm mot meg, vi hadde ivertfall ikke et veldig godt forhold.

 

jeg turte ikke annet en å gjøre som hun sa. hvem som fikk kaffen aner jeg ikke, den ble ivertfall ikke drukket opp på foreldreavsluttningen senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse  :p  :!:

Ja, dette påfunnet med bilen har de vel fra en viss norskprodusert TV-serie som gikk i 1979 eller 80 om jeg ikke husker feil. Gjett hvilken!

 

Jeg har jo hatt noen morsomme opplevelser:

 

I fjerde klasse brukte vi på å høre på musikk i spisepausen, og vi byttet på å ta med musikk. 5 minutter før skolen begynte kom jeg på at det var min tur til å ta med musikk, så jeg fortet med å snappe med et par LP-er og løp til skolen. Problemet var bare at dette var i 1997, og da spisefriminuttet kom viste det seg jo selvfølgelig at de ikke hadde platespiller på skolen! Jeg ble så forbauset at jeg holdt på å gå rett i gulvet... "Har ikke platespiller" Det hadde vi jo hjemme, og "alle" i familien hadde det, så det var liksom en helt naturlig del av stereoanlegget (og det er det fortsatt).

 

På ungdomsskolen var jeg og han som er dataansvarlig veldig gode venner, og jeg brukte på å hjelpe han med alt mulig. Vi gjorde noen rampestreker, som å samle på gamle strøforsyninger som likevel skulle kastes, stille dem på 115 volt og koble dem til strømuttaket til skjermen. Så når noen kom og slo på maskinen sa det "pang", og de skvatt. En annen artig sak var da vi skulle teste hva det nye stereoanlegget i auditoriet var godt for... "Ta med noe kul lyd", sa han til meg. Så jeg spilte inn lyden av en General Motors V16 totaktsdiesel på 1750 hester på et bånd, og vi satt på båndet og skrudde opp lyden mer og mer og mer og... tilslutt stod vinduene i hele hallen og vibrerte, og lampegitrene begynte å falle ned. Etter det fikk vi klage fra læreren i klasserommet i etasjen over. Også en omgang til med format-tull: Musikklæreren spurte om noen hadde videoopptak av Elvis. "Ja, jeg har", sa jeg. Så jeg tok med videoen til neste musikktime. Han var fæl til å "dundre" kassettene inn i spilleren, og det gjaldt denne gangen også. Det eneste som var synd var at jeg ikke engang hadde tenkt over at denne Elvis-kassetten var Beta. Vel, han smalt kassetten inn i spilleren, og der satt den, gitt... Halvveis inn i åpningen. Så vi måtte skru opp hele spillere for å få ut den igjen. Det mest utrolige var kanskje at skolen faktisk hadde Betaspiller, så vi fikk faktisk sett videoen! Nok en gang var årsaken at Beta er så dagligdags for meg at jeg ikke engang tenker over det. Stakkars søsteren min som sliter med DVD!

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har tatt en titt på denne tråden, gitt. :ohmy:

 

*snip*

Du går tilfeldigvis ikke på Nattlandskole?

Nei, jeg har nok ikke gått der.

 

Men nå kom jeg på en ny hendelse, og denne morer jeg meg stort over. Etter alt å dømme var jeg 10 år og gikk i femte klasse da det skjedde.

 

Vi hadde to PC-er i klasserommet, og de kjørte Windows 95. Som tiåring hadde jeg ikke mye peiling på verken soft- hard- eller firmware, men jeg visste da hvordan man skiftet bakgrunn og farger i windows. Jeg syntes windowsen på skolen så så kjedelig ut, så jeg høyreklikket, trykket på utseende og skiftet farger (velg den mest irriterende grønne standardfargen du finner i paint, så har du fargen jeg valgte.). Men jeg stoppet ikke der. Jeg syntes nemlig at det kunne være morsomt å forandre størrelsen på alle vinduene også (det virket som en konstant zoomeffekt, slik at man i praksis bare kunne bruke halve skjermområdet (eller mindre) enn det som var normalt.). Det ble mildt sagt irriterende å bruke PC-en. Jeg gjorde alt mens en klassekamerat så på, og jeg sa at han ikke skulle fortelle det til noen. Det var jo ikke akkurat noe farlig jeg hadde gjort, men jeg syntes at de kunne finne ut av det selv. Jeg tenkte også at de visste hvordan man forandret på slikt.

 

Det gikk vel et par dager, og jeg hadde helt glemt hendelsen.. inntil læreren plutselig grep fatt i meg etter at jeg hadde kommet inn fra et friminutt. Jeg trodde det var en misforståelse, for måten han grep fatt i meg på tilsa at det var noe alvorlig. Han tok meg med inn på grupperommet der PC-ene sto, lukket døren og snakket alvorlig til meg. Rådgiveren, PC-ansvarlig og "-ekspert" på skolen, var også der, og det var tydelig at de to hadde prøvd å fikse problemet i friminuttet. Læreren sa til meg: "hav er det du har gjort?" eller noe i den dur. Jeg skjønte ikke helt hva han mente, for han hadde ikke sagt noe om PC-ene. Han pekte på PC-ene og sa "hva er det der for noe? vet du hva du har gjort?". Ærlig som jeg var svarte jeg "ja!", og ved dette svaret ble læreren litt perpleks. Han hadde ikke ventet det svaret, men han lot meg bare snakke videre med rådgiveren mens han underviste klassen.

 

I en hel skoletime satt jeg og snakket med rådgiveren om den "alvorlige" tingen jeg hadde gjort, at jeg aldri måtte gjøre slik igjen, om hærverk og ødeleggelse og om hvor mye jobb dette var for skolen. Praten gikk faktisk ut i det neste friminuttet, inntil han sa at jeg kunne få lov til å fikse det jeg hadde gjort. Dette hadde jeg allerede foreslått flere ganger, men han hadde ikke villet la meg prøve engang. Det var, etter hans forståelse, umulig å stille tilbake innstillingene til slik de opprinnelig var. Men da jeg endelig fikk sjansen til å rette opp i problemet, skulle han absolutt styre musa, og jeg skulle bare fortelle ham hva han skulle gjøre, som om han trodde at jeg var i stand til å gjøre mere "galt". Jeg fortalte ham at han skulle høyreklikke på skrivebordet, og han høyreklikket. Jeg fortalte ham at han måtte minske verdiene for å få vinduene tilbake til normal størrelse, og at han deretter skulle trykke på 'OK'-knappen. Da flirte han hånende og sa at han visste dette, men at 'OK'-knappen var borte (Ooh, borte! Jeg hadde visst på magisk vis tryllet den vekk :p ). Den var aldri borte, fortalte jeg ham, den var bare utenfor skjermen, siden vinduene var så store. "Ja, hvordan har du tenkt å fikse det, da?" sa han triumferende som om han hadde vunnet. Jeg fortalte ham at han måtte flytte litt på vinduet slik at 'OK'-knappen kom til syne. Dette forsto han ikke, så jeg grep musa, flyttet på vinduet og trykket på 'OK'. "Sånn!" sa jeg kort. Da reiste rådgiveren seg opp, mumlet noe og gikk. Jeg fikk ikke like langt friminutt som de andre i klassen min fordi rådgiveren insisterte på å ha en samtale som viste seg fullstendig bortkastet etter mine få museklikk. Jeg tror at rådgiveren innså dette idet han reiste seg.

 

:D

 

Det morsomste ved dette er at dette er noe av det mer alvorlige jeg har gjort på skolen vår etter samtalen å dømme. Hadde jeg ikke klart å fikse "problemet", hadde foreldrene mine garantert blitt konfrontert. Jeg fortalte selvfølgelig om dette ved middagsbordet samme kvelden, og fatter'n bare flirte og syntes det var et artig påfunn! :D

Lenke til kommentar

Siste skoledag i 7. fikk vi fri, og då tenkte vi, vi var vel en fem stykker, at vi skulle komme og 'hilse på' alle de som satt i gymsalen og hørte på rektor som talte...Først gikk vi inn på musikkrommet som lå vegg i vegg med salen, slo på mokrofonene og slo løs på trommene :!:

Etter å ha gjort d et par ganger, stormet vi gymsalen med vanngevær og vannballonger...Rektor klikket fullstendig :!:

Lenke til kommentar
noen kompiser av meg låsten en lærer inne i et skap i noen timer. hun var gammel og ble sendt på mental-pleiehjem i non uker etterpå.

Det var vel ikke Merete Bell(ellernoe) på Rosenborg ungdomsskole?!

Har hatt henne selv, hun virket "litt" nervøs ja.

Hun hadde jeg i kunst og håndverk, hun var nervøs hele tiden.

Haha! :p

 

Ble ikke hun låst inn i et skap ellerno?

 

 

edit: ble vel nevnt før det ja.. Er litt trøtt nå.. :sleep:

Har henne i tysk. :wee:

Det er så sykt lett å juske på prøver, jeg satt en gang å så etter alle svarene til sidenmannen, uten at hun engang løftet på hodet. :!:

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til en lesbisk dame der hvor jeg fortalte henne: " Det er Lesbetreff på Club 4 i Trondheim. Alle lesbiske er velkommene!" Jeg måtte jo på møte med mamma og pappa på grunn av dette her da.. Rektoren ba meg lese det jeg hadde skrivd, jeg synes jo det var morsomt og begynte og le. "Lesbe Læreren" var jo der så hun begynte å grine, så jeg måtte ut på gangen å trøste henne :!:

Lenke til kommentar
På ungdomskolen har jeg funnet på mye kult. Det var den gangen læreren min ville se på glosene, og det endte med at jeg kastet gloseboken i ansiktet hans (han var en kjempekul lærer, men det får da være grenser...)

Ja jøss, det var skikkelig dårlig gjort av læreren. Tenk at en lærer skulle finne på å se i gloseboken for å sjekke om alt var riktig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...