Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde hun også i gym, og hun pleide å stå i guttegarderoben å se på oss dusje.

Vi lurte på om hun kunne gå ut, men hun sa at det ikke var noe farlig for hun hadde sett gutte tisser før...

Så jeg kan også stå i jentegarderoben, for jeg har jo sett en jente naken før. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort myeeee kødd.

jeg har prøvd å glemme det meste.. jo, i 8 kl. tror jeg. var vi på skoletur, så stjelte jeg lege og filmer til verdi av 800 kr. det negative var at vi hadde en politi mann som vikar. dvs. MYE BRÅK etterpå..

 

jeg har gjort masse mer

 

 

mvh jens

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
nei, LEGO faktisk... sånn dyr rommskip lego til 500 kr :D
jaja, jeg har vert kristen i 4 år nå tror jeg. det er godt å vite at man er på riktig vei.

Den riktige vei? Kjenner du det syvende bud? :p

Lenke til kommentar

Vel, dette er er vel ikke faenskap akkurat, mer at jeg var driti ut.... Okay, vi har arbeidstime, jeg har ingen ting å gjøre, så jeg sitter å ser ut i lufta. Jeg driver å blunker med øya, for da ser jeg ting med forskjellig vinkel... Det var faktisk mer interressant enn det andre jeg skulle gjøre. Så plutselig står læreren der jeg driver å blunker, jeg hadde mirakuløst greid å blunke til han flere ganger, det så han. Han er er rundt 50 år gammal og ganske kristen. heldigvis bare nikket han og gikk... Lurer på hva det betyr?

Lenke til kommentar
Idag sa jeg til religionslæreren min at jeg synes det var rart sånne som han fikk lov til å undervise istedet for å bli sperret inne i små rom med myke vegger... (Han er fanatisk kristen).

Merkelig nok ble han ikke sur i det hele tatt... *Skuffet*

Jeg vet om en lærer som ble sur, jeg :D

Tysk og Fransk på skolen min, undervises i to klasserom som ligger ved siden av hverandre, og derfor er det ikke noe problem å hente bøker i klasserommene (som faktisk er klasserommene til begge tiendeklassene). Men av en eller annen grunn har tysk- og fransklærer'n inngått en avtale om at det ikke er lov å hente bøkene i det andre klasserommet (selv om tysklærer'n ikke overholder denne avtalen :roll: ).

 

En gang gikk en elev fra franskklassen inn i klasserommet til tyskklassen, og ble møtt av en mildt sagt rasende lærer. Lærer'n fulgte eleven ut igjen, kastet bøkene etter ham, plukket dem opp igjen og kylte dem ned trappa. For en lærer...

Du går tilfeldigvis ikke på Nattlandskole? Jeg gikk der i fjor. Tysklæreren hatet at franskelvene kom inn i timen for å hente bøkene. Hun mente at dette kunne de gjøre i friminuttene. Selv hadde hun ikke problemer med å la sine tyskelever gå for å hente tyskbøkene. Det hele endte med at tysklæreren og fransklæreren sto utenfor de to klasserommene og kranglet ganske høylytt!

Lenke til kommentar

eg kopierte engang en femti lapp, og tok med på skolen, ene læreren hørte dette, og tok meg opp på kontoret, han fortalte også det at han var tidligere fengselsvakt på bergen landsfengsel. han tok femtlilappen og kjørt eden gjennom en makuleringsmaskin.

 

neste dag sto det i avisen:

ungdommer kopierer mer femtilapper enn noen gang...

 

 

Tilfelig eller hur :p

 

 

det med koieringen, hadde ikke tenkt å bruke den, men bare for å vise de i klassen at vi hade god nokk printer, og mine ferdighter var bra nokk...

 

hadde en HP deskjet 710 :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Vil bare påpeke at pedofili er ulovlig. Alle former for å si det sånn! :thumbdown:

Selve kjønnslegningen pedofili mener jeg at ikke er ulovlig ( ? ) Man blir ikke satt i fengsel om man går til en psykolog og sier at man liker barn. Det som derimot er er overgrep, incest osv. Her har du en tråd som diskuterer det, og om det er en kjønnslegning eller sykdom.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*BUMP*

 

Husker vi hadde en lærer i 9.klasse (som vi kalte for "Bæ/Sau" som jeg har nevnt i en tråd om kallenavn på lærere). Hun fikk stadig raseriannfall, selv når noen snakket lavt i timen. Hun tok alltid og slå hardt i tavlen og skrek for full hals at det var for mye bråk.

 

Husker en episode i 5.klasse. Det var en helt vanlig dag på skolen. Som vanlig hadde verken jeg, eller han jeg satt ved siden av gjort leksene (i og med at det ikke var karakterer på barneskolen gav jeg like greit f... i leksene). Læreren kom for å kontrollere leksene, han noterte oss ned i protokollen.

 

Noen minutter senere skulle vi ta frem et ark vi hadde fått noen dager tidligere. Jeg hadde dette arket med, men ikke han jeg satt ved siden av. Han fortalte læreren at han hadde glemt arket. Læreren gikk bort til pulten hans, slo hånden i pultplaten og ropte: "Det her e eg faen så lei av!". Så gikk han og kopierte et nytt ark. Da han gikk ut for å kopiere arket lo alle. Har ikke telling på hvor mange ganger en lærer har bannet forran klassen, men dette var første gangen. :)

 

Husker også at vi fikk vite hvor kaldt det måtte være før klasserommet ikke kunne brukes i 7.klasse. Resultatet ble at en kald vinterdag åpnet vi dører og vinduer i friminuttet, vi fikk kjølt ned klasserommet til 12 grader, og vi ble ekstremt skuffet da vi ikke fikk gå hjem etterpå.

 

Husker også i 7.klasse at midt i timen, kom en som jobbet som vaskehjelp inn i klasserommet. Først banket han på. Læreren sa: "Kom inn!". Han som jobbet som vaskehjelp var av utenlandsk opprinnelse og sa: "Oddvah, jai ha glamt mina nogla, kan do gi mai dam?". Folk måtte presse seg for å ikke le, to personer i klassen lo mens han var inne i klasserommet. Læreren gav han nøklene, og vaskehjelpen gikk ut. Med en gang han smalt igjen døren fikk alle latterkrampe og lo så tårene rant.

Lenke til kommentar

Jo......Jeg hadde en i klassen som het Björn Vegar, og han skulle dele ut ark til hele klassen......Da han skulle til og dele ut til meg delte han i steden ut til sidekameraten min, Stine.......Bare for og ködde liksom.....Da kalte jeg han; J#@%a homo.....Det var jo bare en spök......Da klikka vell ikke lärerinna!?! Da sa lärerinnen at jeg skulle ringe hjem og jeg gikk motvillig inpå lärerrommet og skulle ringe hjem......Da tastet jeg numret.....Det hun ikke visste var at jeg ikke ringte hjem......Mitt husnr. er 74395**4, men jeg ringte 74395**1.....Da ringte det og jeg bare pratet i vei og han i telefonen sa bare.....Ka d e??? Ka som skjer??......Da la jeg på som jeg hadde ringt hjem......Jeg visste vel ikke hvem det var, men etterpå ringte han på skolen og spurte hvem som hadde ringt.......Da hun fant ut det tok hun meg med på grupperom og der satt jeg resten av skoledagen.....Hun ringte hjem til meg og fortalte hva jeg hadde gjort.......Det jeg ikke visste för jeg kom hjem var at jeg hadde ringt opp gitarläreren min.............. :blush::blush::blush:

 

 

The end

Lenke til kommentar
Husker også i 7.klasse at midt i timen, kom en som jobbet som vaskehjelp inn i klasserommet. Først banket han på. Læreren sa: "Kom inn!". Han som jobbet som vaskehjelp var av utenlandsk opprinnelse og sa: "Oddvah, jai ha glamt mina nogla, kan do gi mai dam?". Folk måtte presse seg for å ikke le, to personer i klassen lo mens han var inne i klasserommet. Læreren gav han nøklene, og vaskehjelpen gikk ut. Med en gang han smalt igjen døren fikk alle latterkrampe og lo så tårene rant.

Koselig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...