Gå til innhold

Tråden for morsomme GIF-bilder


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være mer åpenbart at dette kun er en reklamefilm med betalte skuespillere? Ta en titt ut vinduet ditt og flytt hodet litt. Ser det det? Ser du det du forventer å se når du ser ut av et vindu? TV-bildet flytter seg ikke slik når du flytter hodet ditt, så ALLE som gikk inn i dette rommet ville umiddelbart ha lagt merke til at det ikke var et vindu bak "intervjueren".

Lenke til kommentar

Kan det være mer åpenbart at dette kun er en reklamefilm med betalte skuespillere? Ta en titt ut vinduet ditt og flytt hodet litt. Ser det det? Ser du det du forventer å se når du ser ut av et vindu? TV-bildet flytter seg ikke slik når du flytter hodet ditt, så ALLE som gikk inn i dette rommet ville umiddelbart ha lagt merke til at det ikke var et vindu bak "intervjueren".

 

Eg også er ganske så overbevist om at dette ikkje er ekte, LG gjorde vell noke liknande med ei heis for ei stund sidan også?

 

Men når det er sagt så kunne dette vært ekte reaksjoner dersom dei hadde sendt inn nok personer. 1 av 100 personer vil kanskje være så distrahert av jobbintervjuet at dei ikkje legg merke til at utsikta er stilleståande. 1% av desse personane igjen ville kanskje også bli lurt av effekten og dermed bli skremt, men dei aller fleste ville sett at noke skurra så fort dei retta fokuset mot skjermen/vinduet.

 

Men eg stiller meg sterkt tvilande til at dei har lurt mange tusen personer for å lage ein slik reklamefilm.

Lenke til kommentar

 

1 av 100 personer vil kanskje være så distrahert av jobbintervjuet at dei ikkje legg merke til at utsikta er stilleståande. 1% av desse personane igjen ville kanskje også bli lurt av effekten og dermed bli skremt

100 personer for å finne den ene med hjerneskaden som gjør at han/hun ikke legger merke til at vinduet er et bilde, og 10.000 for å finne den ene som blir skremt? Ikke akkurat lovende for tidsbruken om de må intervjue flere titalls tusen folk for å få noen få ekte reaksjoner. Nei, det er selvfølgelig skuespillere, å tro noe annet er absurd.

 

Her er en at annet arrangert klipp. Morsomt likevel.

 

wall.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...