Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!


Anbefalte innlegg

Men det skal hvistnok være kjørbart for en 240 radiator også. Se her fra utklipp i testen til overklokking.no

Har man behov for en større radiator er det ikke store modifikasjonen som skal til. For å lage plass til for eksempel en EVO 240 eller en BIX-II trenger man ganske enkelt å lage et nytt hull på oversiden av det originale. Luftfilteret og dekselet vil fremdeles dekke over begge hullene og skjule alle tegn til en "stygg" radiator, da mister man ikke noe av det estetiske heller :)

 

Et annet alternativ er å sett en 240 radiator på høykant inne i 5,25" brønnene, med luftfilter panel foran. Siden hele fronten har denne brønnsjakten. Det er spes. men det går sikkert :)

 

Sasuke-kun:

Men du må nesten vurdere dette selv, utfra info på overklokking.no og tegninger. Jeg tørr ikke gå god for det...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er prisen rundt 1000 er jeg også med.

Men tviler på det siden LianLi allerede er sur på komplett for å selge tingene for billig :p

Utopi å tro at man får dette kabinettet for rundt 1.000 kr. Dvs. mellom 8-900 kroner avslag. Det går aldri i verden.

 

Men en pris på ca. 1300 burde gå greit tror jeg.......selv da er jo avslaget på 4-500 kroner.

Lenke til kommentar
Er prisen rundt 1000 er jeg også med.

Men tviler på det siden LianLi allerede er sur på komplett for å selge tingene for billig :p

Utopi å tro at man får dette kabinettet for rundt 1.000 kr. Dvs. mellom 8-900 kroner avslag. Det går aldri i verden.

 

Men en pris på ca. 1300 burde gå greit tror jeg.......selv da er jo avslaget på 4-500 kroner.

Hvis det kommer til 1300 kr. kjøper jeg et!! :D

Lenke til kommentar

Jeg skal forsøke å få det så langt ned som mulig. Jeg tror ikke 1195,- er så altfor umulig. Spørs hvor mange vi får med. Drømmen om Kr. 998,- er nok mer utopi, men skal aldri si aldri. Men alt kommer ann på dekningsbidraget på varen siden man kanskje ikke får særlig avslag fra Lian-Li som distributør, siden de har pris policy.

 

Men innefor dekningsbidraget har vi forhandlingsrom :).

 

1195,- hadde vært et knalltilbud som ikke er helt umulig. Men uansett hvilke priser vi klarer å få til så legger jeg de frem så fort jeg har snakket med de, så kan vi vurdere om det er noe vi går for eller ikke :).

 

Tror dette skal gå bra. Kommer til å forsøke alle muligheter for å få et godt tilbud. Man må ikke glemme at de kommer til å få masse salg ved siden av kabinettet også :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Men hvordan er det med dette kabinettet? Er det ikke sånn at dette er spesiallaget på oppdrag fra Micoplex, og at man må innom der på en eller annen måte? Om om det, så tviler jeg på om komplett får kjøpt dette, jf kranglen de imellom. Eller er rett og slett planen og høre med m.plex anng pris og kjøp? Da blir vel problemet at m.plex styres av Lian Li når det kommer til pris. Men man kan jo håpe.

 

Forresten et utolig bra kabinett, utrolig fornøyd med det. :)

 

Leben

Lenke til kommentar

P-in-P:

Du får det i sort. Men flere HDD plasser? Hver av de modulene som tar 2 brønner gir deg plass til 3 disker med kjøling ;)

 

Totalt med 1 floppystasjon, 1 DVD brenner og 1 slot til viftestyring etc. så har du alikevel plass til 3 slike moduler som tilsammen gir deg 9 HDD plasser.

Er det bra nok? ;)

 

Ein slek en:

http://www.gtekdistribution.se/index.php?view=item&id=1534

 

Leben:

Jeg har absolutt ikke utelukket Microplex. De får selvf. høre fra meg ;).

 

Tar ikke evt. prisforhandlings problemer på forskudd. Har vi mange å legge frem så er det alltid enklere å komme til en god pris :-).

 

22 stk så langt ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Helt enig i at jo flere jo bedre og at man har mer press/trykk i en forhandling. Tenkte vel bare at om m.plex styres av Lian Li og at det er de som mer ell mindre setter prisen så er det kanskje ikke så mye rom for prisreduksjon. Så en mail til de ang. slike ting, kan være en god ide.

 

Ellers så ser man en veldig god tendens på forumet; sammen står vi sterkere ;)

Endret av Leben
Lenke til kommentar

Jepps, men alle disse tingene skal jeg som sagt ta meg av på mandag ;)

 

Regner med at det nok blir litt dialoger frem og tilbake, undersøkelser, samt tilbakemeldinger her og kanskje prisantydninger underveis. Og at det kan ta litt tid slik at handelen kanskje kan iverksettes på fredag neste uke :).

 

I grunn ligger det kanskje ann til en ny "superweekend" for oss hardware.no brukere :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
P-in-P:

Du får det i sort. Men flere HDD plasser? Hver av de modulene som tar 2 brønner gir deg plass til 3 disker med kjøling ;)

 

Totalt med 1 floppystasjon, 1 DVD brenner og 1 slot til viftestyring etc. så har du alikevel plass til 3 slike moduler som tilsammen gir deg 9 HDD plasser.

Er det bra nok? ;)

 

Ein slek en:

http://www.gtekdistribution.se/index.php?view=item&id=1534

 

Leben:

Jeg har absolutt ikke utelukket Microplex. De får selvf. høre fra meg ;).

 

Tar ikke evt. prisforhandlings problemer på forskudd. Har vi mange å legge frem så er det alltid enklere å komme til en god pris :-).

 

22 stk så langt ;)

Okay, du har overbevist meg :p

 

Hvis tilbudet blir på den svarte versjonen så count me in :woot:

Lenke til kommentar

Hehe godt ;) tror du vil bli meget fornøyd. Men ikke ta dette for gitt ennå, jeg må fortsatt snakke med flere parter på mandag når de kommer på jobb igjen.

 

NB! Farge:

Jeg kommer ikke til å rette tilbudet mot bare den sorte eller sølv.

Men at dere selv skal få bestemme hvilken farge dere vil ha. :)

Jeg regner med at leverandøren ikke henter inn på lageret først, men sender bestilling til produsent så fort vi har vært inne og bestilt.

 

Men tallet alene kan være nok til å få det hele til å gå på skinner ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...