Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kunne ikke dy meg og sjekket din signatur Ole Johan, gikk deretter til Norsk språkråds nettsider i linken din, skrev så inn EGENAVN og deretter EGENNAVN.

 

Egenavn = Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'egenavn' i bokmålsdatabasen.

 

Egennavn = OM TILSLAGET ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord

egennavn substantiv intetkjønn, entall, ubestemt form egennavn

egennavn substantiv intetkjønn, flertall, ubestemt form egennavn

~navn (etter latin nomen proprium) språkvitenskap: underklasse av substantiv som betegner et individ, et bestemt eksemplar eller et sted, og som i skrift avmerkes med stor forbokstav, til forskjell fra fellesnavn / 'Ellen', 'Heimskringla', 'Glomma' er e- .

 

Så, i mine øyne eksisterer ikke ordet egenavn, hvis sidene til Norsk språkråd er riktige.

 

Egenavn link

 

Egennavn link

 

Tenkte jeg bare skulle nevne det. Litt offtopic, men endel nevnte det på slutten av posten, og jeg kunne som sagt ikke dy meg. Rart ingen sjekka det selv.

 

Håper ikke du blir sur for det, men når signaturen din er nokså motstridene med hva du linker til, da kanskje det er på tide og rette det opp?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter å ha hatt dette kabinettet en stund må jeg si at det er oppskrytt. Skulle jeg jøpt nytt i dag hadde jeg valgt et helt annet kabinett.

 

Firewire i front er ubruklig da kablene ikke er lang nok, og forlengelse på disse har dem ikke hos microplex eller hos lian li.

 

Noen andre som hadde trodd at de fikk mer enn hva de fikk, eller er det bare jeg som er for kravstor.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er faktisk fornøyd jeg. Har ingen problemer med hverken USB, Firewire eller Audio.

Det jeg er minst fornøyd med er den bakre 120 mm vifta, som ble påstått var så stille. Den er ikke mye stille nei - jeg synes den bråker altfor mye, så jeg har bestilt meg en ny 120- vifte.

 

Alt i alt er jeg mer enn godt fornøyd............:-)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problemer med de ledningene, mine er faktisk for lange :p

Det eneste jeg synes er "dumt" med kabinettet er at jeg hører støyen bedre gjennom det enn jeg gjorde med mitt forrige. Kommer sikkert av at det er litt tynnere plater, og dermed lettere (ja, vet at det er alu. også). NB-viften min bråker noe sykt (det er den som irriterer), så den overdøver den bråkete(?) viften bak. Ellers er jeg fornøyd, elsker den stilrene looken :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...