Gå til innhold

Lian-Li 6277 Tilbudet - 23 lykkelige eiere!


Anbefalte innlegg

Gratulerer til 23 eiere av det eksklusive Lian-Li PC6277

Og vi må benytte annledningen til å takke Microplex for dette gode tilbudet!

 

ws=webshops.

Microplex ønsker å gi oss forumbrukerne et storslått tilbud! :thumbs:

(du trenger ikke lese hele tråden, kun første post med linker)

 

Lurer du på om vi får en god pris? Vi betaler mindre enn andre butikker som kjøper det av Microplex!

 

Siste frist! Gjelder ut denne helgen! Bli med før det er forsent! :thumbup: (all info du trenger finner du i denne posten og linkene i denne)

 

Lian-Li PC6277 sølv eller sort. (nb! kabinettene er på lager hvis vi er raske!)

Prisguide

Overklokking.no Test

Sort utgave

Sølv utgave

 

--=[ 24 bestillinger verifisert. ]=-- (jo fler jo bedre pris!)

De som fortsatt vil være med send en hw e-mail eller vanlig e-post med _emnet_ "6277 <ditt nick> KJØP!". Husk også å sende med kjøpsliste slik som spesifisert i linken "hva gjør jeg for å kjøpe?".

 

 

Jeg har fått følgende priser for de som virkelig vil ha kabinettet(meg inkl.)

(vi befinner oss nå på 15-35 prisen som avmerket,håper vi når 35.)

Ordinær pris = 1795,- og opptil 1990,- hos enkelte butikker.

15 - 35 stk. = kr. 200,- (trukket fra 1795,-)

35 - 50 stk. = kr. 300,- (trukket fra 1795,-)

50+ stk. = kr. 400,- (trukket fra 1795,-)

100 stk = kr. 4-5xx (trukket fra 1795,-)

+ ca. 100,- i fratrekk på frakt. Frakt/eksp. på kun 150,- uansett hvor du bor.

+ Ekstra varer innenfor samme frakt. Du har kan også tilføre småvarer på ordren uten økning av frakt

 

Hvordan kjøpe! (må leses)

- Hvor betaler jeg

- Hva gjør jeg for å kjøpe?

- Hvordan betaler vi?

- Kort? Nettbak? Giro? tid?

- Betingelser for kjøpet?

- Når får jeg varene?

 

Det aksepteres ikke oppkrav.

 

Sikre kjøpere:

(grønn=kjøpsliste bearbeidet/bold grønn=riktig sum innbetalt til konto/blå=feil i kjøpsliste/Bold blå=mangler kjøpsliste/rød=feil betaling/bold rød=ikke betalt/grå=trukket seg)

abit

avalencia

Candymann

delroton

desi

desi kompis

Devilspawn

DMPoWer

Guffen-

guso

HansErik

Kurtz

Lucifer666

Mjauritz

Olaaaaa

PCXray

Rayline TWB

Rayline TWB kompis

r0zie

Skyline

SurreSprett

Svortevik

Tinker

theck1

Theo343

Valent

Xmir

Totalt antall interesserte fra første forhandlingsrunde: trykk her

Er det noen som feilaktig mangler på listen? Gi beskjed i tråden...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bakgrunn:

Fantaserer litt om at nå som vi har hundrevis av nye vannkjølere her på forumet så kanskje vi kunne fått et godt tilbud på Lian-Li PC6277 også? Som en oppfølger til suksessen på Bigwater.

 

Den perfekte partner til vannkjøling :). Eller støysvak luftkjøling med 2-3 120mm plasser for 14db vifter. Noen som er interessert?

 

Tror i det minste min Bigwater vil ha et "hus" som står i stil ;)

Det som også er så flott med dette kabinettet er at du kan begynne med 1 120mm radiator og utvide senere til 2, eller rett og slett kjøre meget bra luftkjøling!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GAMMEL LISTE FRA FØRSTE FORHANDLINGS RUNDE:

thehouseofshame

2laggy2follow

2laggy2follow

Abit

Analyzer

Arebare

b0rre

Beetlebum

Beetlebum

bidz

candymann

capy

chris24

clayton

dario

DarkStarr

Datating

Delroton

Devilspawn

DjWhat

eln(stortforbehold)

erikoi

Explorer

frodin

GRendal

guso

HansErik

hrrr

jag

johneinar

Kimme

kirjogra

Lucifer666

mackanz

MacManus

Marius_EV

MicrolaXx

Mjauritz

Mongo FuRY

MorePower

mr_menace

Nemezis

Nimblex

Nobrains

Olaaaaa

opticus

oysfaerg

PCXray

P-in-P

Rauhau

RaylineTWB

Sasuke-kun

simalarion

skyline

svortevik

Tempoking

theck1

theo343

Valent

vegins

Vike

ViPaZz

WaBBiT

 

 

Malvado

LenniZ

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jepps. Hadde vært fint om flere kom på banen. Det har vært en del diskusjon om dette i Bigwater julepris tråden, og det har kommet frem en del alternativer til dette kabinettet.

 

Chenbro Gaming Bomb II ser ut til å være et egnet kabinett og som samtidig treffer smaken til en del.

Lenke til kommentar

Som dere kan lese i denne testen er Microplex det eneste stedet som selger dette kabinettet, det står heller ikke listet opp på Lian Li sine hjemmesider så langt jeg kan se. Tror kanskje dette er en spesiell deal som Microplex/Netshop har gjort, spørs om Komplett klarer det samme :p

 

Forøvrig har jeg dette kabinettet selv, passer som hånd i hanske til Bigwater :D

 

Edit: Jaggu selger Netshop det også...

Endret av Solidox_
Lenke til kommentar

Som den fattige kjerkerotta jeg er tar det en god stund før jeg kan slenge meg på et opplegg alá bigwater igjen dessverre. Regner med at de fleste har bedre økonomi enn meg, men kanskje noe å ta til etteretning, altså, at hvis man ønsker en lignende kampanje (som TT's BW fra komplett.no) bør man kanskje vente en måned slik at en ny lønning hos HW medlemmene er på plass?

Kun en tanke som sagt.

Lenke til kommentar
Som dere kan lese i denne testen er Microplex det eneste stedet som selger dette kabinettet, det står heller ikke listet opp på Lian Li sine hjemmesider så langt jeg kan se. Tror kanskje dette er en spesiell deal som Microplex har gjort, spørs om Komplett klarer det samme :p

 

Forøvrig har jeg dette kabinettet selv, passer som hånd i hanske til Bigwater :D

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4370 ?

Lenke til kommentar
Som dere kan lese i denne testen er Microplex det eneste stedet som selger dette kabinettet, det står heller ikke listet opp på Lian Li sine hjemmesider så langt jeg kan se. Tror kanskje dette er en spesiell deal som Microplex/Netshop har gjort, spørs om Komplett klarer det samme :p

 

Forøvrig har jeg dette kabinettet selv, passer som hånd i hanske til Bigwater :D

 

Edit: Jaggu selger Netshop det også...

Dette er et kabinett som Microplex har fått laget spesiellt fra Lian Li. Mao så kjøper sannsynligvis Netshop disse kabinettene fra Microplex. Er faktisk en hel del varer som Microplex importerer og leverer til andre nettbutikker.

 

Så hvis dere skal ha en god pris er nok Microplex butikken å snakke med da jeg vil anta at det er de som har mest å gå på i forhold til prisen, men på den andre siden så er de jo også i en god posisjon til å forhandle siden de importerer varen

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Da har vi kanskje 3 webshops som kan gi oss et tilbud på 6277 hvis vi får mange nok interesserte.

 

Men som alle sier, kabinett er en smakssak men får man muligheten til å velge farge på tilbudet dekker det sikkert en del fler. Sort og Sølv. Da mange har evt. optiske enheter i sort el. (av en grunn). Selv om kabinettet har skjuler for optisk enhet.

 

EDIT:

Hadde vært greit å se om Komplett kan skaffe kabinettet? Men at en evt. liste av kjøpere for å få en pris er noe alle som kan få tak i kabinettet skal få gi tilbud på.

 

Dvs.

- Microplex

- Komplett (hvis de kan skaffe det)

- Netshop (hvis de har muligheten til å gi en bra pris).

 

Hvis det er interesse nok skal jeg forhøre meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Som den fattige kjerkerotta jeg er tar det en god stund før jeg kan slenge meg på et opplegg alá bigwater igjen dessverre. Regner med at de fleste har bedre økonomi enn meg, men kanskje noe å ta til etteretning, altså, at hvis man ønsker en lignende kampanje (som TT's BW fra komplett.no) bør man kanskje vente en måned slik at en ny lønning hos HW medlemmene er på plass?

Kun en tanke som sagt.

Mastercard med laveste kreditt på 5000 gir deg rentefri utsettelse til neste lønning. Noe å tenke på. Ta en tur i banken din. :thumbup: (hvis du er kredittverdig da)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg lager en liste på toppen over de som er interessert. Vennligst send meg en PM for å bekrefte at du faktisk vil være med på en evt. bestilling, slik at webbutikken som skal gi et tilbud føler seg trygg på at vi mener det.

 

Snakk med venner og kjente og hiv dere på ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...