Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Oh, not to worry. Jeg ser mange måter krigen kan ende på som åpner for at serien kan vare lenge ennå. Men selv uten det, lang krig, pluss litt fillers her og der, det varer nok fremdeles et par år bare det.

 

I preview til neste episode så det ut som en ren filler episode. Kun flashbacks. Kjedelig :hrm:

 

Dette var ganske feil. Var ganske lite flashbacks i den siste episoden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Noen andre som savner Kisame? Lett en av de feteste/mest mystiske karakterene, kunne ønske de gikk grundigere inn i fortiden hans. (Gjøres det i mangaen?)

De forteller ikke så mye mer om fortiden til Kisame i mangaen enn det man har fått sett i animen. Personlig så savner jeg Hidan. Den fyren hadde så grov munnbruk at jeg lo nesten hver gang han sa noe hehe. :rofl:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hidan var/er en av mine favoritter! Personligheten hans oser selvsikkerhet og eksentrisk mørk humor. Savner Kisame ganske også, egentlig.. Men jeg leste et intervju med skaperen og han sier at det kommer noen tilbake som man ikke hadde trodd at skulle gjøre det. I tillegg vil Narutoserien vare lengre enn man tror. Jeg er veldig spent på hvem det kan være som kommer tilbake. Jeg HÅPER virkelig at det er Hidan; sånn at noen virkelig bestemmer seg for å finne han eller kommer over han eller et eller annet! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har glemt helt hva de sangene de bruker på den "nye" shippuuden-serien. Noen som vet navnet på låtene som ble brukt i dagens episode? rundt 03:40, når han går imot rai? eller hva nå det navnet var.

 

anyway,, bra animasjon i denne episode.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sjansen for at hidan kommer tilbake = omtrent 0. han er udødelig, men han ligger jo 10 meter under bakken langt inne i gok av en skog som bare shikamaru veit hvor er. pluss at han mangler kroppen sin og tviler på at han kan grave seg ut med tunga for å si det sånn... hahahahah...

Endret av faraday_96
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...