Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vell hive meg på. Ihvertfall etter å ha lest igjennom alle innleggene. (og det tok sin tid)

 

- I skogen mangfoldige ganger (Og ja du finner kvister og blader i håret leeenge etterpå)

- I en svømmehal (skal ikke si hvilken)

- Både forsetet og baksetet i bil (forsetet annbefales faktisk)

- Fryseboks

- Vaskemaskinen :love:

- Kjøkkenbordet

- Kjøkkenbenken :whistle:

- Foreldrene mine sin seng

- BJ i bil (mens xen kjørte) :D

- Toalett på knøttlite kjøpesenter der jeg bor :blush:

- Garderobe på Aspervika ungdomskole (var på kurs der)

- I carporten (som er veeeldig synlig hvis noen går forbi)

- Skrivepult

- Sengen :new_woot: (til en forandring) :new_woot:

- Parkeringsplass

- På en badeplass med folk i nærheten :whistle:

- I sengen mens guttungen kom inn :blush: (heldigvis under dynen så han så ingenting)

 

En gigantisk stor takk til g@bb@.. Havanna badeland trengte du ikke å nevne. Jeg har jo badet der jo! :ermm:

 

Det er alt jeg kommer på i farten.

 

Ja jeg er jente. Siden det sjokkerer så mange her inne :D

Lenke til kommentar

har ikke hatt noen ekstreme da...

bare sånne kjedelige som i dusjen på en fest og slikt.

men kan fortelle noe litt sykt da ^^

Jeg knulla eksen min på kjøkkenbenken, etter hvert kom bikkja (en liten bichon frise) og begynte og slikke meg på leggen. Siden eksen min lå over kjøkkenbenken og jeg sto på guvlet så så hun aldri hunden. Jeg var nesten på go til gate når jeg merka hunden. Men joda, jeg fullførte :cool:

Lenke til kommentar

På bussen med hun som tilfeldigvis satt ved siden av meg. Vi kom i snakk, ting bare klaffet så bra, og alle de andre passasjerene satt foran oss (Dette var -79, før sjåførende fikk slike runde speil til å overvåke de reisende med).

 

Og foran kameraer og lyskastere, men det regner jeg ikke med, for det var jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oliver_*

Ble runka i Ringve botaniske hage av exa... på et tidspunkt gikk hennes sjef forbi på en tursti, flaks at hun hadde vett å bare vinke, og ikke minst at exa hadde ei hand ledig til vinking.%0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er ikke det rareste stedet jeg har hatt sex, men den rareste opplevelsen.

 

Første gang jeg hadde sex var en katastrofe. Jeg var 17 år og har ikke hatt sex siden, jeg er nå 20. Jeg har prøvd mange ganger, men jeg klarer det ikke. Jeg ser bare for meg den kvelden.

 

Det var med kjæresten min som var noen år eldre og veldig erfaren. Jeg var veldig forelsket og stolte på ham 100 prosent. Vi hadde vært sammen i nesten 1 år faktisk, og jeg følte meg veldig klar. Vi hadde gjort det veldig romantisk med lys og middag. Til middagen drakk vi vin, og jeg som var så nervøs pøste på med litt for mye og ble litt brisen kan man si. Han hadde kjøpt nytt silkelaken ( veldig dyrt) for å gjøre det ekstra spesielt. Etter vi hadde spist og latt maten synke ned, bærte han meg til sengen og vi begynte å kline. Vi tok det veldig rolig og alt gikk strålende, men etterhvert ble han litt for opphisset og tok for hardt i. Jeg fikk veldig vondt og prøvde å gi hint med et lite au her og der, men han skjønte tydeligvis ikke dette og tenkte mer på seg selv. Jeg begynte å skrike av smerte, men han trodde jeg nøt sexen så godt. Jeg skrek i sikkert 5 minutter av den FORFERDELIGE smerten og han var endelig ferdig. Jeg ble utrolig lettet og trodde at det var over. Vi hadde akkurat tatt på lyset da jeg så til min forskrekkelse at det nydelige silkelakenet var dekket av ikke bare blod, men også avføring. Dette tok han ikke akkurat så bra, han skrek av avsky at jeg hadde bæsjet på ballene hans og hvor ekkel jeg var. Jeg hoppet opp av sengen helt rød av flauhet og sprintet hjem i full fart. Jeg hørte ikke noe fra han siden, det eneste jeg fikk var en regning på silkelakenet. Det eneste jeg tenkte var ALDRI mer. Jeg anbefaler ikke å spise masse mat rett før, og helst være edru.

 

Silkelakenet kostet selvfølgelig flere tusen. Dette gjorde alt mye bedre, ikke sant? hehe.

 

- Flau jente 20 år

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...