Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... :blush:

Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du :confused:

De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig.

Lenke til kommentar
Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... :blush:

Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du :confused:

De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig.

Jeg trodde da at sex = samleie, men mulig jeg tok feil der også :p

Lenke til kommentar
Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... :blush:

Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du :confused:

De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig.

De rakk andre ting, men ikke fullt samleie (eller sex, som det kalles). Fotball = soccer, om du vil.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...