Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle ser når 2 personer går inn, Jeg hadde lagt merke til sånt.

På et lite innenlandsfly ja. Når du sitter på en svær airbus med 3 seteseksjoner, toaletter foran, flere steder rundt midten, og bak i flyet - da legger man ikke merke til det mer. Spesielt ikke på etter noen timer, og enda mindre på nattflygninger.

Da kan man nok faktisk relativt lett slippe unna med hånd- og/eller oralsex under pleddet i tillegg, uten å gå på dass.

 

Fly en tur til Kina eller statene, og du vil se at mulighetene er mange ;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-87354

Har neppe hatt på noen spes "rare" plasser. I bil, på kjøkkenbenken, ute på ei kai i en bil... Planer om å gjøre det midt i en tunnell neste uke ;) Og på fjellet senere i sommer :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bump.

 

-Bak en stor stein (i skogen) på en av øygruppene i Oslofjorden (husker ikke hvilken av dem). Problemet var at det var en tursti på andre siden av steinen der en småbarnsfamilie med en hund kom gåendes. Ble ikke oppdaget heldigvis, men ble ganske nervøs da hunden begynte å gå mot oss :ermm:

 

-Jeg og exen leide et rom hos et kvinnfolk som leide ut rommet til dattera si til turister (dattera hadde flytta ut). Da kvinnfolket hadde dratt på jobb så gjorde vi det på sofaen i stua. Hu som eide huset var taxisjåfør og 5 min etter akten kom hun plutselig inn døra fordi hu hadde glemt noe. Bra vi ikke holdt på fortsatt :tease:

 

-På et av lekeapparatene i skolegården på en barneskole. På kvelden selvfølgelig.

 

-I soverommet vegg i vegg på hytta til foreldra til exen. Må være en grunn til at vi ikke fikk sove på samma rom natta etter? :whistle:

 

-Sex i et lite vann mens noen drev å svømte vannet rundt.

 

-Gjort det med ei venninne i foreldra hennes sin seng.

 

Er det jeg kommer på farten ihvertfall.

 

Ellers kan jeg nevne steder der hånda til det motsatte kjønn har blitt brukt på meg. På sofaen i dama sitt hus mens foreldrene gikk rundt (hadde pledd over), I buskene ved akershus festning, i en trappeoppgang, på en pizzarestaurant (restauranten går dårlig så var ingen folk der) og ved inngangsdøra til en blokk. Kom en kar gåendes men tror ikke han skjønte hva som foregikk..

 

:w00t:

Endret av isboks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det står på lista over ting som skal prøves.

Hell yeah!

 

Rarste plassen tror jeg må være på psykiatrisk avdeling. :whistle:

Som ansatt eller innsatt? Utdype?

Var innlagt. Trengte jo fysisk kontakt da også. :innocent: Var med kjæresten, så nei. Blir desverre ingen erotisk novelle om en innlagt og en ansatt som hadde et heftig forhold på gang. :p

Lenke til kommentar
Gjest Anonym_jkrfdh54egf
Ser alle passasjerene hva som foregår på toalettet?
Ja, det er videokamera der. Og så får alle se det live på storskjerm. Fra spøk til virkelighet.

 

Rareste plassen jeg har hatt sex er som elleveåring på loftet hos familie av en kompis. Vi to tok henne etter turordning. Det var fett, og også det første samleie mitt.

Lenke til kommentar
Ser alle passasjerene hva som foregår på toalettet?
Ja, det er videokamera der. Og så får alle se det live på storskjerm. Fra spøk til virkelighet.

 

Rareste plassen jeg har hatt sex er som elleveåring på loftet hos familie av en kompis. Vi to tok henne etter turordning. Det var fett, og også det første samleie mitt.

For du var kjønnsmoden som 11 åring...sorry, men det tror jeg ikke!

Lenke til kommentar
Bump.

 

-Bak en stor stein (i skogen) på en av øygruppene i Oslofjorden (husker ikke hvilken av dem). Problemet var at det var en tursti på andre siden av steinen der en småbarnsfamilie med en hund kom gåendes. Ble ikke oppdaget heldigvis, men ble ganske nervøs da hunden begynte å gå mot oss :ermm:

 

For noen år siden snek jeg og dama oss til å overnatte på Hovedøya. Det var visst ikke lov, og vi ble jaget rundt av en kar med schæfer og munkedrakt. Mener å huske at han drasset på et tau med renneløkke også.

 

Vi endte opp med å gjemme oss på toppen av et ganske høyt fjell hvor vi delte sovepose.

 

Dagen etter gikk vi ned til kaféen med strå i håret. De bare gliste og sa "god morgen".

Lenke til kommentar
Gjest Ano Nymos..

Har hatt sex disse stedene:

 

* I senga (seff..)

* Bak en brusautomat

* På bussen

* Inne på doen i flyet

* På stranda

* I vannet

* I et klesskap på en fest (Det var første gangen. Var rundt 12/13.)

* På lageret på rema 1000 (Jobbet der for en stund siden)

* På kino

* På kontoret til faren min (Med ei dame som jobba der)

* I en busk :whistle:

* Bak scenen på skoleballet (Ble busta av kjæresten. Hu var ikke spesielt glad :ohmy: )

* Prøverommet på cubus

* I baksetet på bilen

 

Det var de jeg kom på i farta :love:

Lenke til kommentar
* Bak en brusautomat

* På bussen

* Inne på doen i flyet.

* På lageret på rema 1000 (Jobbet der for en stund siden)

* På kino

* På kontoret til faren min (Med ei dame som jobba der)

* Bak scenen på skoleballet (Ble busta av kjæresten. Hu var ikke spesielt glad :ohmy: )

* Prøverommet på cubus

 

Disse synes jeg fortjener litt kudos. Noen spørsmål om du tillater det.

 

På kino? I salen?

Var flyet i luften?

Hvor sto brusautomaten? En folksom plass, eller øde?

Var du utro på skoleballet? ^_^

Lenke til kommentar
Har hatt sex disse stedene:

 

* I senga (seff..)

* Bak en brusautomat

* På bussen

* Inne på doen i flyet

* På stranda

* I vannet

* I et klesskap på en fest (Det var første gangen. Var rundt 12/13.)

* På lageret på rema 1000 (Jobbet der for en stund siden)

* På kino

* På kontoret til faren min (Med ei dame som jobba der)

* I en busk :whistle:

* Bak scenen på skoleballet (Ble busta av kjæresten. Hu var ikke spesielt glad :ohmy: )

* Prøverommet på cubus

* I baksetet på bilen

 

Det var de jeg kom på i farta :love:

 

Unnskyld meg. Men på en buss? Hvordan er det mulig?

Og på lageret? Hvordan er det mulig når du garantert må ta kassa/tippinga/kunder og what not?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...