Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i og med at jeg er rimelig ung er det ikke så mye å skryte av, men under et juleball da jeg var 17 og bort imot så full som det går an å være før bevistløshet var det ei litt eldre jente som kom bort til meg og sa vi skulle ha sex. Jeg hadde aldri sett hun før og jeg var jomfru. I alle fall, vi gikk bak internatbygget og begynte forspillet der, og endte opp på et toalett i et annet internatbygg, hvor jeg i ettertid har blitt FORTALT AV MIN MOR at min eldste bror ble "lagd". Ypperlig måte og plass og miste jomfrudommen sin på. FML.

 

EDIT: Skal nevnes at hun var fylkets største tøs og full av sykdommer. Sjekka meg etterpå og gikk bra, selv uten gummi.

 

EDIT 2: Helsesøsteren jeg sjekket meg hos er forresten naboen min, og jeg har tidligere passet kattene hennes ved flere anledninger. Herregud, dette ble egentlig ganske rart allikevel.

 

 

 

Hahaha! Omg så bra xD

Lenke til kommentar

Rare steder hmm lets see :thumbup:

 

*i stua hos foreldra mine

 

*på rullebanen i new york

 

*på en søppeldynge mens familien til dama var og kastet

 

*på loftet i slottet i oslo

 

++ mye mer :thumbup:

 

Hvordan i alle dager klarte du å komme deg ut på en rullebane i USA, uten å bli skutt ned og sette i gang full terroralarm? :hmm:

Endret av koots
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest MJET MJET

Mitt første runk fikk jeg da hele trinnet var på helgetur til en populær skiplass. Hadde rotet med en av de få søte jentene hele kvelden + kvelden før, før jeg endelig fikk meg noe. Lå inne på et soverom, med 20+ andre i stuen som lå rett utenfor døren. Døren var ikke låst. At ingen kom inn og bustet oss er et under. Var rimelig beruset(kjente knapt at hun runket meg en gang)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble ganske satt ut når jeg var på utedassen på en kafe oppi fjellsida (Spiralen) som er midt i en lang tursti innover fjellet..veggene var smekkfulle av sånne "Kåt gutt søker sex, møt meg xx.xx.xx kl xxx her"..og det var en EKKEL utedass med 3-4 båser. Det var boret hull flere steder mellom båsene som var plugget igjen.

 

Det var ikke sånne gamle relic-meldinger fra 20 år siden heller, men helt opp til dagens dato. Møtes virkelig skaphomofile på slike disgusting plasser for å ha sex? Det fatter jeg ikke at de orker.

Lenke til kommentar

Ble ganske satt ut når jeg var på utedassen på en kafe oppi fjellsida (Spiralen) som er midt i en lang tursti innover fjellet..veggene var smekkfulle av sånne "Kåt gutt søker sex, møt meg xx.xx.xx kl xxx her"..og det var en EKKEL utedass med 3-4 båser. Det var boret hull flere steder mellom båsene som var plugget igjen.

 

Det var ikke sånne gamle relic-meldinger fra 20 år siden heller, men helt opp til dagens dato. Møtes virkelig skaphomofile på slike disgusting plasser for å ha sex? Det fatter jeg ikke at de orker.

 

Mye av det er jo kødd.. Ble oppringt av en jente for et par år sia, som hadde sett nr mitt på en dassvegg i en håndballhall like ved.. Tydligvis en kompis som har hatt det morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det rareste må vel være når vi var på klatretur med familien, så tok jeg med frøkna, når vi skulle rappelere ned igjen endte vi opp med å ha sex inntil fjellet i tau. (familien hadde gått videre) :D

Mener jeg har sett noe lignende på en internettside :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

- i skogen

- på muren til en kirkegård (litt dumt kanskje :p )

- på en solseng i hellas, mens det gikk mennesker forbi

- på taket til en random bil

- på en fotballbane

- på veien

- på et hotellrom som var tomt.. heheh (Vi bodde ikke på hotellet..)

Endret av guesswho
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rare steder hmm lets see :thumbup:

 

*i stua hos foreldra mine

 

*på rullebanen i new york

 

*på en søppeldynge mens familien til dama var og kastet

 

*på loftet i slottet i oslo

 

++ mye mer :thumbup:

 

Hvordan i alle dager klarte du å komme deg ut på en rullebane i USA, uten å bli skutt ned og sette i gang full terroralarm? :hmm:

 

Lurte nå heller på *på loftet i slottet i oslo

Lenke til kommentar

Ingen plass er FOR rar når det kommer til sex. Sex handler jo om at en behøver utløsning og da er tidspunkt, sted, omstendigheter, vitner, vær og vind ubetydelig, utløsning kommer foran alt dette.

 

Men "rar og rar fru blom", hvis du vil kalle det rart så er vel det rareste i bilen eller på ei strand. Hvis du liker det enda bedre så har vinduskarmen også vært ett relevant sted.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...