JO1 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 1.hvor mange her på forumet har pirates? 2.hvor langt har dere kommet? 3.hva synts dere om spillet?
ArmedSolider Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har spillet og har kommet ganske langt. Jeg har beseiret alle piratene, funnet 7 av 8 skatter, funnet alle slektningene, 8 av 10 på kjærlighet og og har 8 av 10 hos 2 land. Synes spillet blir litt vel ensformigt etter hvert. Må liksom igjennom de samme tinga på ny. Dansinga, fektinga osv. Men jeg sitter fast bår jeg skal finne mou????? (han som kidnappa familien) hjemmested. Har fått hele kartet, men jeg bare leter og leter uten å finne noe som helst
haarod Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har spillet Ja, og hva syns du om det da??
Vice Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Spillet ble jo usigelig kjedelig og vanvittig repetetivt etterhvert. Satt liksom og spilte i lang tid i håp om at noe nytt skulle skje, men det gjorde det jo aldri. Hadde vel nesten fullført alle oppdrag/skatter da jeg ikke orket mer.
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har spillet, har holdt på en del timer nå. Pirates er morsomt og underholdende, med en utrolig stemning. Desverre er seilinga ofte forferdelig irriterende og spillet blir litt repetivt. Men hittill en terningkast 4 og anbefales til alle pirat-entusiaster! (Igjen er jeg enig med VG's anmeldelse)
Helt Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Inmarri morsomt spill, men det blei for mye av det samme etterhvert... Kjøre rundt, plyndre skip, divide plunder, også ut på ny runde... Kjempe spill, men det skulle blitt litt mer variet etterhvert...
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Synes det blir litt for mye seiling til slutt. Men det er skikkelig morsomt da
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Se her ja! Mange som påpeker denne svakheten ved spillet... Gamer.no ga Sid Meiers Pirates 8/10 i holdbarhet. Dagbladet ga spillet en 6'er totalt. Klarer virkelig ikke spillanmeldere å påpeke og "straffe" denne svakheten? Pirates er mye av det samme om og om igjen, og blir dermed et spill en går fort lei av. Holdbarhet er desverre en faktor anmeldere sliter litt med å sette, noe som egentlig er helt forståelig da de både har tidspress og ikke vil ha muligheten til å prøve spillet over lenger tid. Litt synd ettersom varigheten er en avgjørende i forhold til om jeg kjøper et spill eller ei...
Herr Brun Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det er logisk at anmeldere ikke trekker (så mye) for dette, da de ikke kan spille så veldig lenge... De har bare kort tid å spille igjennom spillet, og som oftest spiller de vel ikke helt igjennom spillene heller. De holder i alle fall ikke på så lenge at spillene blir repetitive. Herr Brun
cremaster Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det var veldig morosmt de første timene, men ble som sagt før veldig repetetivt. Det var også alt for lett, tenker da spesiellt på fektinga. Var jo bare å seile inn i hvilken som helst båt, fekte i 10 sekunder så var den din. Dansinga var jo gørr kjedelig så de romanse greiene gadd jeg ikke prøve ut. Konklusjon: topp underholdning i 4 timer deretter samle støv på hylla.
Bear^ Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Morsomt spill en liten stund, men så ble det for repetitiv. Har ikke funnet søstra mi, har bare en fransk berte til kone, er blant de 4 mest kjente pirater, er dårlig likt av tyskere, som til tross for at de har en liten fregatt og jeg et svært krigsskip med 40 kanoner, angriper meg konstant, for deretter å klage til guvernøren at jeg angrep. Har bare funnet 2 skatter, er 33 år og i elendig helse, tror ikke laddyen min er den fødte pirat. Synes det ble fort kjedelig, gjøre stort sett det samme over og over igjen, fekting, dansing og vanvittig kjedelig seiling når du ikke har riktig vind. Morsomt til tider, men djevelsk kjedelig etter alt for kort tid.
Bruun Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Enig med resten her, det ble alt for repetivt etter hvert.
abcd423417984 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har det og jeg synes det er veldig artig. Alikevel går man litt lei mot slutten da det er veldig mye av det samme opp igjen. Tror jeg nok kommer til å ha spillet liggendes lett tilgjengelig til en gang jeg har for mye tid til overs så jeg kan prøve meg igjen
-Léon- Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Bare lurte på en ting. For å få opp moralen ifra til Må man ta sånn divide plunder for at de skal bli glade igjen?? Er sinnsykt irritert når jeg er i kamper med andre båter. Når båten min bare stopper er det pga motvind eller noe slikt?? Har seriøs problemer å finne en av skattene... Forstår meg ikke på det skattekartet... Men ellers så synes jeg det var å morsom spill, litt anderledes enn de andre spille jeg spiller ( HL2, WarCraft: TFT osv ) Skal gi det en sjangse til bare jeg begynner å forstå det bedre
Bluebeans Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Gamer.no ga Sid Meiers Pirates 8/10 i holdbarhet. Dagbladet ga spillet en 6'er totalt. Klarer virkelig ikke spillanmeldere å påpeke og "straffe" denne svakheten? Pirates er mye av det samme om og om igjen, og blir dermed et spill en går fort lei av. Vel, det var verre i den tida da Doom 3 skulle anmeldes. En stabel med 9/10, 6-ere osv. Fortjent? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå