Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden du heter Lena, regner jeg med at du er en jente. 40kg er ganske bra. Tror kjæresten min tok 12,5kg i fjor, men tror hun klarer rundt 20kg.

6836630[/snapback]

I og med at hun heter Mrs. i nicket og har bilde av en jente, så er hun nok det.

Men lena: Du tror jeg er den første jente jeg har hørt si vekten sin frivillig. Men er ikke så verst det. Trener du noe eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trener 9 ganger i uken. Men da er tre av de øktene fotball, så resten går med til styrketrening på studio.

Og jeg er ganske imponert over at dere har greid å finne ut at jeg er jente, bare ved å se på bildet mitt og nicket mitt. Skulle nesten tro dere var utstyrt med øyne. :)

Endret av Mrs Hatta
Skrevet
Trener 9 ganger i uken. Men da er tre av de øktene fotball, så resten går med til styrketrening på studio.

Og jeg er ganske imponert over at dere har greid å finne ut at jeg er jente, bare ved å se på bildet mitt og nicket mitt. Skulle nesten tro dere var utstyrt med øyne.  :)

6836688[/snapback]

Jenta jeg trener mest med tar vel rundt 140 i benken.. ;)

Skrevet
Men.. Gidd det da... Da må hu ligne på hu derre skidama  :D

6841140[/snapback]

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

Skrevet

6841140[/snapback]

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

6841623[/snapback]

Tsss! Trener uansett ikke for å få muskler i armene, men for å slippe tantearmer om 50 år :!:

Gjest medlem-105476
Skrevet

6841140[/snapback]

6841623[/snapback]

Tsss! Trener uansett ikke for å få muskler i armene, men for å slippe tantearmer om 50 år :!:

6844870[/snapback]

Synes du tar akkurat det jenter skal ta i benk :thumbup: jenter med for mye muskler er ikke særlig fint ... :thumbdown:

Skrevet

Er 18 år, er rundt 185 cm, veier rundt 85 kg, tar 7x105 kg og maksløftet mitt er 127 kg. Er greit fornøyd med det, brukte 4 måneder fra å klare 80x3 til å klare det ovenfor.

Stå på folkens;)

Skrevet

6841140[/snapback]

6841623[/snapback]

6844870[/snapback]

Synes du tar akkurat det jenter skal ta i benk :thumbup: jenter med for mye muskler er ikke særlig fint ... :thumbdown:

6844980[/snapback]

En som er desperat etter dame? :!:

Ikke så verst fremgang det mck :thumbup:

Skrevet

Huff. Har aldri gått nedoverfør, tok 95 på flat stang for ca en månedsiden. Var bombesikker på at jeg skulle klare 90x3. Men greide akuratt og presse opp 90 en gang. Nedtur :(

Skrevet

Faen, jeg er veik ass.

Tok 40 i benken, men så fulgte jeg et treningsprogram som varte i 13 uker. Målsetningen var 65. Klarte 65kg 2-3 uker før programmet var ferdig, men så fikk jeg skade i håndleddet mitt.

Gikk 2-3 måneder uten å kunne trene noe særlig, og tar rundt 60 kg nå =/

Skrevet (endret)

Jeg tar nå 70kg i benken. Hvis jeg begynner å trene og får opp teknikken, hvor mye kan jeg regne med å ta i løpet av en mnd? hvis jeg trener 2-3 ganger i uken. Har ikke trent før, så vil si at teknikken er så godt som på bånn.

Endret av 3raz3r
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...