Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tar eg 91kg, klarte det i dag. Trent nå i 7-8 måneder. Men av personlige årsaker ble det ikke trening på 4 måneder midt inni. Har gått fra å klare 60*1 til 91kg. Fornøyd med det.

Skrevet

Til dere som nettopp har begynt å trene, økningen dere har i starten vil ta av etter en liten stund. Kroppen for et slags lite rush som gjør at den både blir fort større og sterkere i starten.

Bare sånn til info, sånn at dere ikke blir skuffet og går over til sterkere saker når økningen tar av.. ;)

Skrevet (endret)

Jeg kan kanskje ta 70kg hvis jeg virkelig presser meg. Men maksløft ligger på 64kg 5reps.

Trent i 2mnd.

Endret av Pijus
Skrevet

Hvis du er 14 år (som sig tilsier) så ville jeg vært forsikting med treningen. Holdt deg på lave vekter og heller masse kroppsvekt. Drips, armhevningner, kroppsløft..

Skrevet (endret)

Joa, de fleste øvelsene i programmet mitt er kroppsvekt øvelser som dips,chin ups, pull ups osv.

Men jeg har begynt å mestre disse øvelsene :p (20kg på dips, 5 repitisjoner) og 15 pull ups er rekorden.

Endret av Pijus
  • 4 uker senere...
Skrevet

Eg klarte 90kg 2 ganger, må sies at den andre gikk så vidt opp. Ristet sånn i hånda at eg smelte hånda borti der man legger stanga og fikk det kuttet oppå fingrene. Klarte bare 1 for 3-4 uker siden. Nå klarte eg 2. Så det går framover her også.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tokk 115 kg i benkpress for 3 uker siden, har prøvd meg på 120 siden det, men har ikke lyktes med det enda :( .

Noen tips på og gå opp i benk?

Nå trener jeg en tung uke med få reps (3-8 reps) og en annen med uke som er middels tung med fler reps (8-12).

Dette begynte jeg med i forrige uke, har pleid og ta middels tung 8-12 reps.

Markløft har jeg greid 180 kg, men er sikker på at jeg tar 190 nå, siden jeg greide 200 kg opp til knærne :new_woot:

Skrevet

Er 24 år, veier 66 kg (169 høy)

Tar 107,5 kg i max

Pumper 85kg 8x4

Ingen form for tilskudd. Drikker hver helg og spiser crap, så er vel ganske fornøyd. Skal sies at jeg har trent mer eller mindre jevnlig i ca 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...