Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg løfter 120kilo og er 18år. Trener du mye blir du god, derfor jeg trener hverdag! (Både styrke og kondisjon)

 

Hah! Sanhet med modifikasjoner. Det er noe som heter for mye trening også! Trening og bli stor er 50% kosthold, 20% hvile og 30% trening'ish

 

Det blir maksing neste mandag =) 102,5kg for 3mnd siden (tror jeg) har tatt 100kg x 5 og 105 x 10 med hjelp.

Lenke til kommentar
Jeg løfter 120kilo og er 18år. Trener du mye blir du god, derfor jeg trener hverdag! (Både styrke og kondisjon)

 

Hah! Sanhet med modifikasjoner. Det er noe som heter for mye trening også! Trening og bli stor er 50% kosthold, 20% hvile og 30% trening'ish

 

Det blir maksing neste mandag =) 102,5kg for 3mnd siden (tror jeg) har tatt 100kg x 5 og 105 x 10 med hjelp.

 

Det går helt fint å trene hverdag, du må da dele inn muskelene i grupper. Kondisjon er heller ikke noe problem å trene hverdag, du må bare vende kroppen din til overgangen(løpe i terenge med gode sko).Trener for å bli sterk ikke stor.

Lenke til kommentar
Både og, jeg ble imponert av Roy som tok 365 (?) 1 rep. Spesielt når du ser han hadde hatt mer å gå på!

 

1 og 10 rep ville vært mer relevante mål. Da vil du mye lettere se hva folk trener og hvor allsidig styrken dems er..

 

mhm, enig her.

Jeg syns det er mer imponerende å kunne løfte 87-90 kg 10 reps (ikke at jeg har klart det ennå, hehe) enn 120 kg 1 rep , spesielt så slipper man å slite ut sene musklene i brystet, og det er "bedre" for ryggen å ta flere reps på no lettere :)

 

Men ja jeg ble imponert av Roy Holte, men han er jo "sjukk" :)

Jeg vil absolutt ikke bli bodybuilder, menmen :)

 

Tar 8 reps på 90kg :)

16 år og 80kg

 

Det har jeg litt vansklig å tro på, du må virkelig trene alt riktig og spise riktig for å klare det på den alderen.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Fått ny maks igjen, 80kg.

 

:thumbup:

Husker selv hvor fornøyd jeg var når jeg selv klarte det :)

Og han er 14. :dribble:

 

virkelig?

holy crap, hvilket trenningsstudio tillater deg å komme inn? xD

Jeg går riktig nok på spenst, men alle har visst ikke samme aldersgrense :)

 

Forresten pass på ikke trene for mye styrke på den alderen, da ender du opp som min far (1.67m og sterk som faen) :)

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...