Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj fuck!

 

Pijus du er vertfall bedre enn meg :p

 

15 år

170 cm

54 Kg

(ja, jeg vet jeg for lett, men jeg går på big mass gainer, spiser some en hest, og trener for å gå opp i vekt)

 

 

Vet ikke hva jeg makser i markløft og knebøy, men benkpress er det 62 og en halv kilo ^^

 

 

 

PS: Han her er .... SYK! går på skole med han :

Lenke til kommentar

Ligger jeg på en benk tar jeg en pizza i ene hånden og en 1,5l brus i andre :innocent:

 

Har ikke trent på over et år og benkpress var langt fra noe favoritt. 50-60kg vil jeg tro. Er 24 år, 180 og litt for mange kilo rundt magen. Sånn passe med andre ord :D

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
PS: Han her er .... SYK! går på skole med han :

 

 

Det der er bare gener. Helt sykt spenn i ryggen + korte armer = omtrent ingen løftebane. Utrolig imponerende. Kameratene mine sa at de hadde testa han for doping og han var dopingfri, han kan komme langt i benk.

 

Er egentlig ganske fornøyd, trener ikke styrke. Mest bodybuilding for meg

Så og si, jeg trener mest bodyweight øvelser som dips, pull ups og chin ups og det er egentlig de øvelsene jeg mestrer.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
facepalm.jpg

 

Mark og knebøy er vell ikke noen bra øvelser for bodybuilding. Hva skal du med kjernemusklatur når du er bodybuilder?

 

Først og fremst trener jeg får å få en god kroppsholdning og få god kjernemusklator magen og ryggen. Jeg får mye igjen for det når jeg har gym på skolen eller driver med andre praktiske oppgaver.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Er 15 år

 

Høyde: 183 cm

Veier: 67 Kg

 

Tar 65 kg i benk har trent 3 ganger i uka i cr. 9 måneder. Ingen pulver eller lignene bare kylling etter trening...

 

 

Har blitt veldig mye strekere større enn da jeg begjynte men dette kan jo være en del av "puberteten"

Lenke til kommentar
Først og fremst trener jeg får å få en god kroppsholdning og få god kjernemusklator magen og ryggen. Jeg får mye igjen for det når jeg har gym på skolen eller driver med andre praktiske oppgaver.

 

 

Stemmer de :)

 

så slutt med bodybuilding og start med funksjonell trening gutten min ;)

 

 

Eh.. Har jeg sagt at jeg trener bodybuilding? Beklager men jeg tror du har forstått de feil. Pijus trener bodybuilding.. Jeg trener for å få litt mer kjøtt på kroppen :) Har ingen planer om å bli strongman eller bodybuilder :)

Lenke til kommentar
Mark og knebøy er vell ikke noen bra øvelser for bodybuilding. Hva skal du med kjernemusklatur når du er bodybuilder?

 

Først og fremst trener jeg får å få en god kroppsholdning og få god kjernemusklator magen og ryggen. Jeg får mye igjen for det når jeg har gym på skolen eller driver med andre praktiske oppgaver.

 

Joa, markløft og knebøy er gode øvelser, faktisk en av de beste øvelsene for en nybegynner. Spør coleman hvorfor han trener markløft og knebøy , han er svær eller?. Hvis du mener at baseøvelser som knebøy og markløft er dårlig, så hvorfor er ikke benkpress dårlig?. Det har ingenting å si hva øvelser du gjør, men hvordan du utfører dem (rep, set osv) - Det kan være at du har rett ang markløft og knebøy, men det funker for meg. Jeg orker ikke å bruke tiden min på å utføre mange forskjellige beinøvelser når jeg kan gjøre en og få den samme effekten av 5-10 forskjellige enledds(multiledd) øvelser.

 

I mine øyner finnes det 2 forksjellige folk på treningstudioet, en som skal bli stærk som faen og en som skal bygge mest mulig muskler og dritter i styrken.

 

Jeg er vel den andre personen.

 

Målet mitt er ikke at jeg skal bli stor som gud men at jeg skal bare legge på meg litt muskelmasse her og der.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Har ikke sagt de er dårlig, (de 2 beste øvelsene etter min mening) men det er mange andre øvelser framfor knebøy og markløft som er bra for bodybuilding. Markløft og knebøy gjør at det blir "fylt" opp muskler mellom hoftene og ribbena, som gjør at V-ryggen "skjules" mere. Dette er vell ikke noe sjakktrekk når du er bodybuilder? Nei, gi meg eller lårcurl ...

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...