Gå til innhold

Hvordan kan Asgeir være sjefen over alle sjefer...

Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asgeir er tøff som tør å være programleder på barne-tv, og i tillegg være like sprø, evt. rar som jeg vil kalle det, når han ikke er på TV. Skal litt til for å være en klovn som ham. På en måte var dette innlegget litt positivt ment. :p

Skrevet

Bah, han er bare en amatør. Labbetuss og Gulars, det var barnetv sjefer ;)

:yes:

Og glemmer heller ikke DJ Cat på gode gamle Sky Chanel. Asgeir har ingen ting å stille opp med mot disse dyene :cool:

Skrevet

Jeg liker ikke mennesker i barne-tv, jeg ELSKET Lokomotivet Thomas og Brannmann Sam, jeg vil gjerne ha noen episoder av det nå, faktisk. :p

En unnskyldning for å kjøpe DVD til niesen. :green:

Skrevet

Asgeir er ingen sjef. Han er en stakkars mann med et enormt oppmerksomhetsbehov. I håp om å bli lagt merke til, farger han håret sitt rødt, grønt, etc. og hopper rundt og skriker. Han har selv funnet ut at han har like stor overtalelsesevne som et heroinvrak på Plata sist sommer, derfor henvender han seg til den gruppen lant oss som er enklest å manipulere; barna.

Skrevet
Asgeir er ingen sjef. Han er en stakkars mann med et enormt oppmerksomhetsbehov. I håp om å bli lagt merke til, farger han håret sitt rødt, grønt, etc. og hopper rundt og skriker. Han har selv funnet ut at han har like stor overtalelsesevne som et heroinvrak på Plata sist sommer, derfor henvender han seg til den gruppen lant oss som er enklest å manipulere; barna.

word.

Skrevet

OT: Angående Barne-TV så har jeg veldig lyst å se Flukta fra Dyreskogen igjen nå :yes:

DEN er skummel. husker enda da jeg nesten begynte å grini når jeg så den gåsa dø.... og menneskene skulle SPISE den!

Skrevet
Husker enda vaffelplaneten, den var full av vafler, motorsykler og gravemaskiner.

*mimre om gamle dager*

Dude...

Gamle dager?

Asgeir er ikke så gammelt...

Ergo: Du har set på argier som ikke-liten :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...