Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt på t-banestasjonen i går, og så plutselig at noen prøvde å sende meg en .sis fil over bluetooth. Den het noe som kxs og så rare bokstaver og tall.

 

Jeg er ikke av de som er redd for virus, og vet at dette er utrolig hypet opp av mediene og enkelte antivirus-firmaer, men når jeg blir tilsendt en rar .sis virker det litt som virus.

 

Noen fasit-svar? :)

Lenke til kommentar
Jeg satt på t-banestasjonen i går, og så plutselig at noen prøvde å sende meg en .sis fil over bluetooth. Den het noe som kxs og så rare bokstaver og tall.

 

Jeg er ikke av de som er redd for virus, og vet at dette er utrolig hypet opp av mediene og enkelte antivirus-firmaer, men når jeg blir tilsendt en rar .sis virker det litt som virus.

 

Noen fasit-svar? :)

Tror ikke "viruset" hadde klart å gjøre noe med mobilen din(K750i?).

Den må først innstalleres etter det jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Noen andre som har problemer med å få batteridekselet til K750i helt på? Jeg har en millimeters åpning mellom deksel og mobil og ser på bildene til ITavisen at det ikke skal være slik.

 

Edit: Litt rå makt er alt som skal til :D

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

En kompis av meg fikk et virus, og dum som han var godtok han filen. Den innstallerte i allefall seg selv, men det er sikkert forskjellig fra virus til virus da.

Det skal nevnes at han har en 7610, så om virusene kan kjøres på en "vanlig" mobiltelefon vet jeg ikke.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Spennende dag i morgen.

 

Det er nesten hevet over tvil at Nokia vil presentere en eller flere nye mobiler. Ryktene sier alt fra en ny 7360/70/80 serie, til den velkjente N80 eller en ny mobil i 3-serien som er laget for musikk.

 

Selvfølgelig tilbringer jeg akkurat den dagen uten internett :cry:

 

edit: Er visst muligheter for at vi får se noe nytt på mandag også.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Spennende dag i morgen.

 

Det er nesten hevet over tvil at Nokia vil presentere en eller flere nye mobiler. Ryktene sier alt fra en ny 7360/70/80 serie, til den velkjente N80 eller en ny mobil i 3-serien som er laget for musikk.

 

Selvfølgelig tilbringer jeg akkurat den dagen uten internett :cry:

 

edit: Er visst muligheter for at vi får se noe nytt på mandag også.

Og hvor har du det ifra?

Lenke til kommentar

Mobile-review sitt forum, først og fremst.

 

Nokia har presse-event i morgen i Berlin:

http://www.nokia.com/trendsberlin/

 

Sjansen for at en musikk-mobil blir presentert i slike omstendigheter er veldig stor.

 

edit:

This section will be updated with press releases, high-resolution images, and media contact information as it becomes available. Please check back regularly.
Endret av arehei
Lenke til kommentar
Mobile-review sitt forum, først og fremst.

 

Nokia har presse-event i morgen i Berlin:

http://www.nokia.com/trendsberlin/

 

Sjansen for at en musikk-mobil blir presentert i slike omstendigheter er veldig stor.

 

edit:

This section will be updated with press releases, high-resolution images, and media contact information as it becomes available. Please check back regularly.

Takker for den gode linken.

Kan bli masse nyttig info der senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...