Gå til innhold

Årets store spilloveraskelse (pc)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil Far Cry.

 

Hadde forventet meg et ganske kult spill, men at det skulle ha en slik rå grafikk hadde jeg aldri ventet. Satt å måpet ganske lenge :p

 

Desverre så mistet jeg interessen en eller annen gang midt i spillet så jeg fikk ikke fullført det. Har en mistanke om at det var det med de monstrene som ødela litt for meg. Men grafikkmessig så var det det spillet som virkelig fikk meg til å reise meg opp av stolen og klype meg selv i armen :)

Lenke til kommentar

Vel, egentlig var det lite som overrasket meg i år (bortsett fra Burnout 3), men siden vi snakker om PC må det bli Far Cry. Hadde egentlig knapt hørt noe om spillet, kun sett noen screenshots. Særlig starten av spillet var nydelig, og da tenker jeg ikke bare på den fantastiske grafikken. Spillet hadde skikkelig stil med harrye vakter, militærbaser, skumle forskere og massevis av rå jungelaction.

 

Far Cry tapte seg riktignok mot slutten og klarte aldri å gjenopprette stemninga, det ble rett og slett for langt og ensformig uten å bringe noe spesielt nytt. Særlig når de pøste på med forholdsvis kjipe mutanter og ganske like spillmiljøer. Likevel er det årets store PC overraskelse for meg, et spill jeg har brukt mange mange timer på og et av de beste actionspillene i nyere tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...