Gå til innhold

Årets store spilloveraskelse (pc)?


Anbefalte innlegg

Far Cry tapte seg riktignok mot slutten og klarte aldri å gjenopprette stemninga, det ble rett og slett for langt og ensformig uten å bringe noe spesielt nytt. Særlig når de pøste på med forholdsvis kjipe mutanter og ganske like spillmiljøer. Likevel er det årets store PC overraskelse for meg, et spill jeg har brukt mange mange timer på og et av de beste actionspillene i nyere tid.

Har samme mening som deg der, bortsett fra at jeg fulgte med Far Cry helt siden de første screenshots'ene ble lagt ut.

Derfor ble jeg litt mer skuffa.

Ikke et dårlig spill, men det er bare at mutantene kom for tidlig, og så ble det for mange...

Hadde de kommet sent, hadde det ikke gjort så mye.

Dessuten synes jeg det skjedde for lite. Man gikk bare fra den ene plassen til den andre og plaffet bad guys. Da ble det litt kjipt etter hvert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Må si meg enig i Far Cry jeg også. Jeg synes egentlig ikke at det er det helt store spillet, men jeg ble positivt overrasket da jeg prøvde demoen for første gang. Flott grafikk og ganske bra gameplay. På det tidspunktet hadde jeg nesten ikke hørt om spillet en gang, og det var ganske tilfeldig at jeg prøvde demoen.

Lenke til kommentar
Rome Total War = ? har hørt om det.

 

Jeg skjønner ikke. det ser ikke så bra ut. har ikke testa det, men.

er det så forbanna bra at det er ett must? Hva kan man gjøre i

spillet? o.s.v

viss du har spillt de andre Total War spillene er dette noe du MÅ prøve!! :cool:

 

det er helt sinnsykt bra...min mening ;)

Lenke til kommentar

er eigentleg ingen spel som har overraska meg til no i år. far cry har eg følgt med på i evigheiter, så det var som forventa. og dei fleste andre spela som eg har prøvd har eg vert stort sett klar over kva eg gjekk til.

 

men eg kan trekke fram to spel som har overraska meg litt: Full Spectrum Warrior og Pirates (har ikkje fått spelt det så mykje enda, men så langt er det bra).

 

Riddick ser og ut til å bli eit topp spel på pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...