Gå til innhold

Captain Euro - hva i alle dager?


gspr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Og dere mener at Bush frastoter andre land??

Herre min hatt... Her har vi propaganda for barn som tilegner ikke-EU land som "the bad guys"... ???

 

Er saken for EU sa svak at de ma bruke propaganda pa barn?

Lenke til kommentar
tegneserien «Krigen om jordbærisen» blir EU-barn tatt til fange av onde mennesker som bor i et land utenfor EU, et land med høye fjell som fortsatt holder seg med grenser, toll og en konge.

Er mange land med meget høye fjell i EU.

 

EU har en stor og meget restriktiv tollmur utad. Det er bare innad i EU det er "frihandel" (hermetegn da denne også er kraftig regulert; jeg mener - regelverk for frihandel? Wtf?).

 

Kritikk av monarkiet skal jeg likevel si meg enig i EU med. Representativt demokrati og presidentiell-kongresjonell republikk er den ideelle styreform. Likevel bør EU gå stille i dørene da mange EU-land er monarkier.

Endret av farke
Lenke til kommentar
Det er jo samme syn som USA's president har det. Alle Venstreorienterte er Onde, svartmuskede miljøfilendtlige

 

Dette er jo samme syn som USA's president har det. Alle Venstreorienterte er onde, svartmuskede miljøfilendtlige terrorister :p

Men fra eple til banan, detter blir for dumt. Nordmenn grådige? Kan være, men Europa er faenmeg ikke bedre :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
EUs ambassadør i Norge, Percy Westerlund:
- Jeg synes dette er bra, en bra pedagogisk måte å lære barn om selve EU-tanken

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte..

Tror jeg skal le, ogsa grate. :D

Lenke til kommentar

Vel, nå er det ikke akkurat uvanlig å rette politisk propaganda rett mot personer som ikke er myndige. Det skjer allerede på barneskolene her i vårt eget land, så hvorfor er dette så utrolig ille?

 

Det eneste jeg synes er teit her er hele utdritningsbudskapet. En ting er å spre propaganda, men en annen ting er måten det blir gjort på. Å fremme et produkt eller mening ved å gjøre narr av alternativer er rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...