Gå til innhold

TG05: En god begynnelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere billetter igjen? Tenkte på å dra på TG, men kan ikke bestille helt enda. Blir det utsolgt hvis jeg venter litt eller hvordan er det?

Du burde ha trukket kø-lapp i går rundt 7-tiden ... tror du skal ha bra flaks for å få noen billetter nå ... :ermm:

Skrevet

Dere aner ikke hvro glad jeg er for å slippe å dra på TG i påsken. Det blir trangere og skitnere for hvert år. Eller kanskje jeg bare har blitt for gammel til å sette pris på 60x80 cm bordplass og øredøvende støy hele døgnet i fem døgn...

:hmm:

Skrevet
Dere aner ikke hvro glad jeg er for å slippe å dra på TG i påsken. Det blir trangere og skitnere for hvert år. Eller kanskje jeg bare har blitt for gammel til å sette pris på 60x80 cm bordplass og øredøvende støy hele døgnet i fem døgn...

:hmm:

sånt blir vi aldrig for gammel til ;)

Skrevet

OsloLAN er seriøst ikke et alternativ. :) Gamerparty uten sjel eller stemning - nei takk.

PS! I år kjenner jeg mange som fikk billett leeenge etter det normale billettsalget fordi de satte seg på venteliste. Gjør det - det finnes fortsatt en sjanse. :)

Skrevet
Som også noen andre har nevnt her i posten: Jeg fikk ikke tid til å overtale venner og bekjente :cry:

Jeg får vente ett og et halvt år til da :thumbup:

Eller dra på OsloLAN. :)

Skrevet

når me gjekk i kø på fredag hamna me som nummer 1444:/ thats weird:/ me sitt endo i kø:p er nummer 361 no:P køen stod i ro i heila natt:/

damn! i wanna go!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...