Gå til innhold

Noen som har fått bruk for kampsport på gata?


Anbefalte innlegg

Hadde en ganse skøy diskusjon med broren min der han mente at viss en gutt/mann var hardhendt med meg eller truet meg på noen slags måte fortjente han ikke å bli sparket i ballene uansett, spesielt ikke der spisse sko var involvert. What to do?:p Eller er det bare å sparke løs?

 

..kanskje putte tunga på øye hans, vet det setter noen ut av spill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en kylling da?

Slå høyren armen rundt hodet, deretter legger du andre hånden på din høyre overarm slik at du har begge underarmene på hvær side av nakken på fyre. klem godt til så er han låst. er det nødvendig, press enda hardere til han besvimer..

 

NB! holder du for lenge, kan han kvelses

Da kan jo han bruke den ledige hånden til mye stygt. Kommer lett til ansikt og skrittet.....

Kommer helt an på hvor agresiv du er slev. han har ikke så mye mer å tenke på enn å få de armene dine vekk, i tillegg har han ikke så lett for å slå deg i ansiktet/hode. armene dine blokker den muligheten. prøv å dekk til skrittet med bena eller stå sidelengs.

Er han rutinert så tar det ikke lenge før situasjonen er totalt snudd om.

Han kan jo også bare løfte deg opp og kaste deg i bakken.. f.eks.

men en er rundt nakken på han, visst han gjør noe fuck tar man bare å klemmer enda hardere! prøv på en kompis eller noe. du har ikke så mye å gjøre visst du gjør det slik jeg forklarte.

Som sagt ikke hvis man vet hva man gjør. Da får du en overaskelse si det sånn.

Plutselig får du noen fingra i øya eller nesa som drar deg hardt tilbake. Da blir du litt løsere gararntert. Så kommer slaget i skrittet.

 

Finns ingen teknikker som funker 100 %. Bare mange som virker veldig bra.

Men må alltid improvisere utifra åssen motstander oppfører seg.

Lenke til kommentar
Er du ute etter meg Uunreal? du motsier meg i alt jeg svarer, eller er du simpelthen bare uenig? :thumbup:

 

Taket er ivertfall et av de gode. det er nok derfor det er det mest brukte politi/millitær grepet...

Ikke ute etter noen. :)

 

Sier at det finns mange gode løsninger, men alt må tilpasses som sagt.

Men brukes det riktig etter å ha blitt trent med i årevis så er jo sjansene større for å lykkes. Da man har rutine på tingene. Man skal trene jævlig lenge på en ting for å få det til å virke en i en realistisk situasjon. 10 - 15 år... da hjelper det litt....

 

Når det skjer noe da så tenker man ikke, men bare gjør det man har lært.

Må man tenke så er man solgt. Det koster verdifulle sekunder.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det spørs hvordan sitivasjonen var der. men jeg ville ikke brukt noe som dem blir skada på da. vis du først må få bruke det så bruk bare noen knep så du kommer deg fri og stikk

 

i stede for att du banker dem... :) vis du hadde klarer det da. men jeg ville sprunge forlivet:)

Lenke til kommentar

Ble små sur på en hyperaktiv kamerat idag når han tydeligvis ville sloss med meg så jeg pulla av en armbar på han måtte roe han ned gitt. gud som han skreik ;) Første gang jeg prøvde denne på han, den var jo jævlig effektiv kan man si.

 

Har forøvrig gått på TKD (GTF) for mye jalla teori og annet snikk snakk, funderer begynne på KM. Har aldri vært i noe klammeri på by'n utenom engang da jeg ble ranet, men da løp jeg fra disse lugubre menneskene.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

3268134[/snapback]

unnskyld meg men jeg tror du lyver.

Hvis de var 3 stykker og en hadde kniv!

Han ene kunne bare ha stukket deg ned lett.

Det er ganske naturlig å enten løpe når noen har kniv eller bare gi fra seg spenna!

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

3268134[/snapback]

unnskyld meg men jeg tror du lyver.

Hvis de var 3 stykker og en hadde kniv!

Han ene kunne bare ha stukket deg ned lett.

Det er ganske naturlig å enten løpe når noen har kniv eller bare gi fra seg spenna!

8359572[/snapback]

 

Det høres noe tvilsomt ut. Men kan fint være mulig dersom han har gått på karate i 7år :thumbup: det jeg tviler mer på er at noen sier de har gått på en hel rekke kampsporter. Se på den lista! si meg hvor dere bor, så kan jeg finne ut om det er SÅ mange kampsporter der dere bor.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

3268134[/snapback]

unnskyld meg men jeg tror du lyver.

Hvis de var 3 stykker og en hadde kniv!

Han ene kunne bare ha stukket deg ned lett.

Det er ganske naturlig å enten løpe når noen har kniv eller bare gi fra seg spenna!

8359572[/snapback]

 

Det høres noe tvilsomt ut. Men kan fint være mulig dersom han har gått på karate i 7år :thumbup: det jeg tviler mer på er at noen sier de har gått på en hel rekke kampsporter. Se på den lista! si meg hvor dere bor, så kan jeg finne ut om det er SÅ mange kampsporter der dere bor.

8361724[/snapback]

 

Jeg snakker om Goofy å voodoo

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

3268134[/snapback]

unnskyld meg men jeg tror du lyver.

Hvis de var 3 stykker og en hadde kniv!

Han ene kunne bare ha stukket deg ned lett.

Det er ganske naturlig å enten løpe når noen har kniv eller bare gi fra seg spenna!

8359572[/snapback]

 

Det er 1 og er halvt år siden nå, det skjedde når jeg var på vei hjem fra en venninne på baksiden der med bergen kebab, jeg bryr meg pent lite om du tror på det eller ikke, men dette var ikke noe skryte tråd, det var en tråd jeg startet for jeg var redd, iom at en av de utlendingene var veldig stygt skadet, og jeg ville ha tips om jeg burde gå til politiet.. han som stod å skulla ha lommeboken min hadde kniv jo.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

3268134[/snapback]

unnskyld meg men jeg tror du lyver.

Hvis de var 3 stykker og en hadde kniv!

Han ene kunne bare ha stukket deg ned lett.

Det er ganske naturlig å enten løpe når noen har kniv eller bare gi fra seg spenna!

8359572[/snapback]

 

Det er 1 og er halvt år siden nå, det skjedde når jeg var på vei hjem fra en venninne på baksiden der med bergen kebab, jeg bryr meg pent lite om du tror på det eller ikke, men dette var ikke noe skryte tråd, det var en tråd jeg startet for jeg var redd, iom at en av de utlendingene var veldig stygt skadet, og jeg ville ha tips om jeg burde gå til politiet.. han som stod å skulla ha lommeboken min hadde kniv jo.

8361845[/snapback]

 

Du hadde sannsynligvis ikke trengt å banke dem slik at de ikke klarte å stå mer. Så dersom du sier i fra til politiet vil nok også du få straff. Jeg skal ikke annbefale noe. (er 15 selv, og driver med taekwondo og litt bryting)

Lenke til kommentar

Du har faktsik ikke tid til å tenke i sånne sitvasjoner, husker alt gikk så utrolig kjapt, og jeg husker lite av hva jeg utførte før alt var over.. Jeg er ikke 15 år nå lenger.. fyller snart 18, og jeg sa det heller adri til politiet, og har heller ikke skjedd noe mer i den saken siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...