Gå til innhold

Noen som har fått bruk for kampsport på gata?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg er en 15 år gammel gutt som har gått på karate siden jeg var 8.

For tre uker siden var jeg i byn: (bergen) Og jeg kan være glad for at jeg knew some shit!! :p

 

Tre pakistanere angrep meg, han ene hadde kniv.

Jeg forstod kjapt at det var å banke eller bli banket og rundstjelt.

Så jeg gjorde det jeg kunne, til de tre ikke kunne stå mer.

Jeg er ikke sikker, men jeg skadet en av de alvorlig.

Jeg ble redd, og løp.

 

Eneste gang jeg har hatt brul for kampsport på gaten.

 

Burde jeg fortelle politiet om dette? :dontgetit:

neh hvorfor skulle du fortelle snuten det? ender bare opp med at du får skylda alikevel. så bare glem det d og lev lykkelig videre :w00t:

Lenke til kommentar

Småkriminelle lærer jo ikke av å bli satt i fengsel i en måneds tid for hver 10 ran de gjør. Kanskje de lærte noe denne gangen.

 

Syntes de fortjente det. Du gjorde det i selvforsvar. Kanskje jeg ikke ville sagt noe til klubben din da dette kanskje kan medføre til utestengelse (vet ikke hvordan reglene er for sånt). Men eller har du ikke gjort noe ulovlig.

 

Takk for å ha gjort gatene her litt tryggere.

 

Hilsen en bergenser! ;)

Lenke til kommentar

Har lagt merke til disse "oslo tilstander" i bergen i det siste faktisk. En del arabere/pakistanere som henger i byn og er tøffe ja. Hvergang eg går forbi de så sikler de etter hunden for den kunne de sikkert tøffet seg en del med ja.

 

Jaja du forsvarte deg bare og det har du vel rett til. Var du på besøk eller er du fastboende bergenser?

Lenke til kommentar

Til dere som driver med kampsport; Jeg vet dere har fått høre opptil flere ganger at dere aldri må bruke det dere lærer der på byen osv, men heller stikke av. Det er faktisk forbudt av lov å bruke ting man har lært selv om det er selvforsvar, men er det selvforsvar blir man sjelden dømt for det.

 

Og ikke minst er det VELDIG farlig, en som ikke er erfaren i å blokkere kan fort få skumle skader hvis man sparker / slår riktig.

 

Ja, jeg har drevet og driver med kampsport leeeenge og har selv brukt ting jeg har lært to ganger, men aldri mer.

 

Bare mitt lille innspill.

Enig med at folk som går med kniv o.l. på byen burde ha juling, men, men...

Lenke til kommentar
Til dere som driver med kampsport; Jeg vet dere har fått høre opptil flere ganger at dere aldri må bruke det dere lærer der på byen osv, men heller stikke av. Det er faktisk forbudt av lov å bruke ting man har lært selv om det er selvforsvar, men er det selvforsvar blir man sjelden dømt for det.

 

Og ikke minst er det VELDIG farlig, en som ikke er erfaren i å blokkere kan fort få skumle skader hvis man sparker / slår riktig.

 

Ja, jeg har drevet og driver med kampsport leeeenge og har selv brukt ting jeg har lært to ganger, men aldri mer.

 

Bare mitt lille innspill.

Enig med at folk som går med kniv o.l. på byen burde ha juling, men, men...

Viss det er plagsomme idioter rundt deg overalt, klar til å gi deg en god omgang med juling, så hadde ikkje eg tenkt så nøye over om personen eg sparka til for å komme meg vekk derifra kunne å blokke. (hoi:p lang setning)

 

Ikkje kan eg kampsport så det vil jo aldri bli gjort av meg på byn, men støtter dei som bruker det i sjølforsvar.

 

Hadde forresten en kompis som blei knivstukken i byn(Bergen) her i vår... Måtte sy 40-45 sting ifra øyret og ned til eine munnviken. Veit ikkje om han blir kvitt det arret... :no: (Var forresten personer av utenlandsk opprinnelse det også, kanskje samme gjengen)

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...