Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig mulig det, men det har stått på siden før at man må/bør ha med seg legitimasjon...

leg kommer naturligvis i tillegg, som jeg sa i den forrige posten der... :roll:

 

ang. at man må stå i køen for de uten armbånd for å motta armbåndet og SÅ stå i køen for de med armbånd må være noe nytt av året (siden det ikek var sånn i fjor), og da lurer jeg på hvem du evt. er som kan sitte på slik inside-info? (tror nemlig ikke køsystemet er 100% ferdig ennå :p )

Lenke til kommentar

veldig mulig det, men det har stått på siden før at man må/bør ha med seg legitimasjon...

leg kommer naturligvis i tillegg, som jeg sa i den forrige posten der... :roll:

 

ang. at man må stå i køen for de uten armbånd for å motta armbåndet og SÅ stå i køen for de med armbånd må være noe nytt av året (siden det ikek var sånn i fjor), og da lurer jeg på hvem du evt. er som kan sitte på slik inside-info? (tror nemlig ikke køsystemet er 100% ferdig ennå :p )

det var sånn i år(tg04), kjente nesten alle som styrte med køen 04, gjør nok det i år også...

 

stod ikke i kø på tg04, så jeg er ikke helt sikker på åssen dette funket i praksis, men det var slik de som styrte køen sa det var...

Lenke til kommentar

hmm det står at du ikke får tilbake alle penger hvis du angrer elns, er ikke dette mot norsk lov?

 

porto og sånt er vel greit, men de kan jo ikke ta betalt for arbeid? trodde ikke det var mulig... men men ikke at jeg skal angre men :p

så vidt jeg vet tar ikke komplett o.l betalt for å pakke varen og sende den? selvom du bruker angrerett? :S

Lenke til kommentar
hmm det står at du ikke får tilbake alle penger hvis du angrer elns, er ikke dette mot norsk lov?

 

porto og sånt er vel greit, men de kan jo ikke ta betalt for arbeid? trodde ikke det var mulig... men men ikke at jeg skal angre men :p

så vidt jeg vet tar ikke komplett o.l betalt for å pakke varen og sende den? selvom du bruker angrerett? :S

joda, du kan få tilbake pengene, uten avgiften til partyticket da, den er på 30kr

Lenke til kommentar
i år har jo alle armbånd. så da blir den køen 400timer lang

så ta med saks, klipp av og still deg i den andre armbåndløse køen ,gå inn etter 3 min og begynn og spill

Ikke hvis de uten armbånd må stille seg i begge køene. Først 1 kø for å få armbånd, og så en til kø for å slippe inn ;)

 

Forresten, hvis det armbåndsgreiene er likt som i fjor er det bare til å feste et selv. Heh, de sa i fjor at det var strengt forbudt da, fordi at det var festemekanismen som ville unikt identifisere deg eller noe. Bare tull :D

 

Når jeg kom frem til skipet og de festet på denne stripen av en xbox-reklame rundt armbåndet mitt måtte jeg jo bare le og spørre om dette var den "unike metoden" deres. Joda sa de og lo sammen med meg/av meg. Festemetoden var altså bare å tre en snor gjennom driten eller noe :D

Lenke til kommentar
i år har jo alle armbånd. så da blir den køen 400timer lang

så ta med saks, klipp av og still deg i den andre armbåndløse køen ,gå inn etter 3 min og begynn og spill

Hva tror du går fortest av å kontrollere PTN kort ( kortleseren går sikkert i stykker også ), eller å kikke på armen til folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...