Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm..satser på å få kjøpt imorgen eller på mandag, eller blir dette altfor sent?

Vel, i fjor ble nå bilettene solgt ut på 11 timer så...

[mimre]

 

hehe, det var tider, det :p

 

Etter 10 timer og 40 minutter fikk jeg billetten min. Da hadde jeg sittet i 13 timer i strekk forran modemet til mamma....

 

[/mimre]

Lenke til kommentar

Fikk mail nå fra PTN

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Gratulerer, du er nå plassert i køen for å kjøpe billetter til The Gathering

2005.

 

Du er nummer 451 i køen.

 

Du vil motta en annen email når butikken er åpen og køen blir behandlet.

 

Vi sender deg en email til når det er din tur til å kjøpe billett. Denne emailen

starter telleren for dine 48 timer for å fullføre bestillingen din.

 

Du kan lese kø-statusen din og skru SMS-varsling av eller på her:

http://partyticket.net/tg05/heavywaiting?qid=tg5.shop

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Er det noen som har rykket fram i køen enda eller står det stille fram til klokken 7 i morgen?

 

Edit: Fant svar selv; står stille inntil 7!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

er jeg som har samlet gruppa før, fått igang alt med bestilling av tg, i dag har jeg sittet i bil fra kl. 08:00 til nå...

 

har fått til 3 grupper som bestiller, så jeg håper jeg kommer meg til tg...

 

edit: skriveleif og FEILINFO

 

les innlegget lengre nede...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal bli med på TG eller være Crew. Jeg var med på TG i '97 eller '98 tror jeg, men har ikke vært der siden. Vanskelig å finne tid til det. Har nå litt lyst til å være sånn frivillig. Sikkert moro det og. Noen som vet om det er moro? Er det vanskelig å bli crew? mange som søker?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321

 

Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge.

 

- Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden.

 

Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare.

 

..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321

 

Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge.

 

- Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden.

 

Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare.

 

..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter.

Dette her må jo være feil så det ryker etter! er det noen i det hele tatt som har fått kjøpt billetter da?

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321

 

Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge.

 

- Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden.

 

Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare.

 

..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter.

Nei det er 400 om gangen som bestiller, hvis det var bare en om gagen og folk ikke går inn for å bestille må personen vente 48 timer før han kan bestille!

 

Edit: MicrolaXx; det er ingen som får tak i bilett før kl. 7 i morgen!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

bare litt info:

 

alle som har nr. 800 eller mindre i køen er garantert å kunne bestille 5 billetter, alt over 800 er avhengige av at noen under ikke har bestillt 5 stk

 

alle kan bestille maks 5 biletter, det er 4000stk ute

4000/5=800 første er garantert...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...