Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

TG05 ticket.. selvforklarende vil jeg tro.

 

mail bracelet service. den sender armbåndet til deg i rekommandert post så du slipper noe stress med å få båndet når du kommer på TG.

tg5 jug.. ett kaffekrus med tg logo på.

PTN card, viss du ikke har dette kortet så annbefaler jeg deg å kjøpe det. dette er ett kort som holder informasjonen om deg og dine billetter. når du har det så slipper du å skrive ut billettene på printer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TG05 ticket..  selvforklarende vil jeg tro.

 

mail bracelet service. den sender armbåndet til deg i rekommandert post så du slipper noe stress med å få båndet når du kommer på TG.

tg5 jug..   ett kaffekrus med tg logo på.

PTN card, viss du ikke har dette kortet så annbefaler jeg deg å kjøpe det. dette er ett kort som holder informasjonen om deg og dine billetter. når du har det så slipper du å skrive ut billettene på printer.

men om jeg kjøper 5 biletter

1 armbånd

og 1PTN card , ..eller skal jeg da kjøpe 5 pnt cards? ett til hver person jeg kjøper for?

 

på forsiden skrøt dem av å kunne betale bilettene med bank,,

kun visa ser jeg, og jeg får ikke penger før i morgen

Endret av War
Lenke til kommentar
hjelp hva er

SMS warning fee Yes 5 1 (sms varsel grei

The Gathering 2005 ticket + ticketing fee 2936 left 615 + 30 bilett grei

Mail bracelets service (TG05) Yes 80 armbånd grei

TG5 jug voucher Yes 165 ???

PTN card by mail ,???

________________________________________

hva skal jeg velge? hva er det ?

TG5 JUG Voucher er en kaffekopp :p

 

PTN card er et kort som linker deg til din konto. Hadde du hatt det på tg03 hadde du stått 45 min i kø istedet for 4 timer.... :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke det armbånd greiene helt. Nå har jeg bestilt en armbånd service, så hvor kan jeg så bstille det 4 armbåndene jeg skal ha?

 

Edit: De som er ferdig med å stå i kø, har muligheten til å se hvor mange som er igjen, før de bestiller. Vil gjette på ca 1900 nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

litt info rundt det å komme inn i hallen:

 

båndet du har bestillt er ingen grunn til å komme inn i hallen, du MÅ ha enten PTN-kort eller billetten skrevet ut med laserskriver

 

det er 2 køer på tg, en for de med bånd og en for de uten bånd, hvis du har bånd går du til den køen for folk med bånd, har du ikke bånd må du først gå til den køen for folk uten bånd, så til den køen med bånd

 

du må ha med gyldig legitimasjon(bank-kort, førerkort, pass osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...