Gå til innhold

Rome: Total War! FAQ (Final 1.02)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg til hvordan man tar bilder, hvor de legger seg, hvordan man får bildefilene i bildemappa til RTW til å bli bilder. Og alternative muligheter til å ta bilder.

Vet ikke så mye om dette så hvis du føler for å få noe du bare kan quote inn kan kanskje noen andre hjelpe?

 

Har ingenting med spillet etter min mening. Dette er filbehandlingskunnskap.

 

eg lurer på?

1kva er bedre med 1,2 patc?

[/b]2når fienden står klar til å angripe borgen min (dagen før) og eg går i byen og landskape rundt borgen.ser eg ingen fiende. korleis har dette seg?

 

Jeg ser ingen grunn til å stappe patchnotes inn i FAQ'en. Alt står da der.

 

Dette er et selvmordsoppdrag, som i motsetningen til selvmordsoppdragene ikke spiller på samarbeidsviljen til offeret.

 

Les den et par ganger shicca, så ser du noe rart.

 

*Hysj* :p

 

Du bør legge til at på arcade mode så får man ikke endre på oppstillingen til unitsene før kampen.

 

Done

 

Du må legge ut link til support til Gamespy og Activision.

Det kan være nyttig 

Spessielt for meg som forgjeves prøver å lete etter det nå.

Skal kjefte litt på gamespy

 

www.activision.com / www.gamespy.com <-- Trenger da virkelig ikke mer en dette IMHO, og disse bør ikke være SÅ vond å finne. Men jeg kan da stappe inn noen linker.

 

Til dere som har opplevd ingen intro og svart bakgrunn i RTW etter patch 1.2 så er grunnen til dette at dere ikke har mediaplayer 10.

vet ikke om du har hørt det før, men skriver det uansett.

 

Både og, jeg har heller ikke Mediaplayer 10, men det funker phett her. Står ikke noe om det på sidene til Activision heller, ergo tror jeg ikke dette er en global bug.

 

Shicca??? kommer det en liten oppdatering snart,

der du legger til våre nyeste ideer?

 

Consider it done.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Jasså... Kanskje jeg skal pirke litt jeg også da ;)

 

Tre skrivefeil på total 20 ord, en orddelingsfeil og en tegnsett feil... *tsk tsk* :p

 

 

Vis ingen hensyn! Her kan soldater både drukne og brenne...

 

 

Vis ingen hensyn? Elelr ikke vis hensyn? eller vis ikke hensyn?

 

Er i ord'ntlig pirke humor id ag skjønner du :)

 

"Vis ingen hensyn? Eller ikke vis hensyn? Eller vis ikke hensyn?

 

Er i ord'ntlig (denne er på grensen) pirkehumør i dag skjønner du. <- punktum :) "

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kanskje du har lyst å legge til hvorfor man ikke kan spille når man innstallerer R: TR på en ubrukt rome-innstallasjon? Se tråden min her

 

Herr brun

Nei, dette går på Total Realism modden, og har ikke noe med "vanilla" Rome og gjøre. Denne FAQ'en er myntet på nettopp vanlig Rome.

Lenke til kommentar
Okei, tenkte du kanskje ville legge det til siden du har skrevet noe om modder på slutten av guiden :p

 

Herr Brun

Joda, det stemmer. Mods er å finne i min FAQ, men da kun hvor du skaffer dem, og hva de generelt går ut på.

Hver enkelt mod har sin egen FAQ postet en plass, og jeg vil derfor ikke kopiere andres FAQ inn i min egen, og det vil sikkert ikke de heller.

Mods kan, som også beskrevet i FAQen, diskuteres istede i denne posten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...