Gå til innhold

TEST: Logitech UltraX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette tastaturet er beregnet på skrivekomfort og design, til gaming fins det LANGT bedre tastatur en dette, det gir dessuten en dårlig kvalitetsfølelse, og får fort riper/ødelagte taster

 

Les forøvrig testen min i signaturen :)

Fine tester, og du er tydeligvis enig med meg i vurderingen av tastaturet. Hvilket tastatur ville du anbefale til spill, forresten?

Etter min mening er Logitech Deluxe noe av det beste du kan få til gaming, da du får bra "grep" på tastene, og space knappen (hvis den blir brukt til hopping) er behagelig for tommelen.

 

Ellers er jon Logitech navigator SE, og Keytronic tastatur (utenom KT2001 PGA oppoverbøyd spaceknapp) meget gode kandidater de også :)

Lenke til kommentar

Jeg ringte nettopp Netshop og endret litt på bestillingen min. Jeg bestilte nemlig PS/2 versjonen dagen før testen kom på hardware.no, men de hadde heldigvis ikke sendt det enda siden en annen vare på bestillingen min ikke var på lager enda.

 

Jeg spurte derfor om de kunne skaffe meg USB-versjonen av tastaturet istedet, og det kunne de. Hvis jeg skjønte det riktig kan den USB-utgaven bestilles som BULK også hos Netshop, altså ikke bare som OEM (PS/2-versjonen er fortsatt OEM only). Prisen blir den samme som på MPX, og de får det på lager i midten av desember sånn omtrent.

 

Så du som ikke ville bestille på MPX, kan jo prøve Netshop istedet (har ikke sjekket om de leverer til postboksadresser da men...)

 

Edit: Netshop har nå ført opp USB-varianten i webshopen sin, med antatt leveringsdato 8. desember, pluss at de har ført opp en OEM-kommentar på det(?). Den delen med OEM stemmer sannsynligvis ikke, men det går jo an å ringe dem og spørre for å sjekke dette for sikkerhets skyld. Er rart om de skal kreve OEM når samme produkt selges uten et slikt krav på MPX.

 

Selv har jeg i allefall et par harddisker i min bestilling, så jeg oppfyller uansett et eventuelt OEM-krav. :)

 

Edit2: (Begynner å bli en lang post dette her :p ) Fant nettopp ut at Bulk og OEM bare er to navn på samme ting. Da gjelder vel de samme reglene på MPX som på Netshop, slik at dette tastaturet tilsynelatende kun er tilgjengelig som OEM/Bulk. Hvis ingen vet om noen som selger en retailversjon, da?

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Dette tastaturet har jeg hjemme. Er absolutt noe av det beste jeg har lagt mine hender på..

 

Men, jeg bestillte mitt på netshop for flere uker siden og jeg har usb tilkobling på det. Jeg har ikke en gang lagt merke til at det har vert noen annen tilkobling. Eneste var at det hadde med ett sånn PS/2 adapter som jeg allerede har rota vekk for den del.. :dontgetit:

 

Mulig jeg ikke skjønner hva samtalen egentlig dreier seg om men.. netshop har da bare en type av dette tastaturet så lenge jeg har sett det der.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...