Moskus Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Pink Floyd - Eclipse (fra Dark Side of the Moon). Kanskje med Brain Damage før det. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Das Boot - Main Theme Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil ikke ha en begravelse. Men hvis jeg absolutt måtte... Så skal såklart Funeral Fog av Mayhem bli spilt et par ganger eventuelt Freezing Moon Nei, tror jeg ville hatt litt klassisk. Beethovens 5. hadde jo passet fint? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 den sangen på Kirkens Nødhjelp reklamen, den hvor det går en kar imot kamerat på en øde vei, sangen er på svensk eller norsk, er ikke helt sikker. Bjørn Eidsvåg - Eg ser Eg ser at du er trøtt, men eg kan ikkje gå alle skritta for deg. Du må gå de sjøl. Men eg ve gå de med deg. Eg ve gå de med deg. Utrolig fin sang. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Paul van Dyk - For an Angel Synes synd på deg... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 den sangen på Kirkens Nødhjelp reklamen, den hvor det går en kar imot kamerat på en øde vei, sangen er på svensk eller norsk, er ikke helt sikker. Bjørn Eidsvåg - Eg ser Eg ser at du er trøtt, men eg kan ikkje gå alle skritta for deg. Du må gå de sjøl. Men eg ve gå de med deg. Eg ve gå de med deg. Utrolig fin sang. Den ja... Veldig fin. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Leif Juster - Pølsemaker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Dum Dum Boys - Tyven Tyven Alle er vi likefor ljåen Hadde han sjel var den en skjæres Røver de som skinner mest Tyven tyven Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Highway to hell - ACDC Stairway to Heaven ...spilt baklengs Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Morsomt at dette emnet skulle dukke opp, mener The Wire pleier å stille intervjuobjekter det spørsmålet. Uansett ... Tror valget ville stå mellom: Do You Realize?? (Flaming Lips) og Dress Sexy at My Funeral (Smog) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Persolig ELSKER jeg Sonata Arctica, og når jeg hører igjenom lista, så er det nok Shy, Tallullah, Last Drop Falls, Sing in Silence, The Power of One, Shamandalie, The Boy Who Wanted To be a Real Puppet, Letter to Dana, og for å toppe det hele, Vodka (). Men om jeg skulle ha valgt noe mere seriøst så ville jeg ha sagt Eidsvåg (Eg Ser) eller Clapton (Starway to heaven) eller The Hollies (He ain't Heavy, he's my Brother) Endret 30. november 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Are og Odin - Klapp Klapp :!: Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Moby - Play - Porcelain "So this is goodbye This is goodbye" Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Peace Orchestra - Who Am I Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Green Day - Time of your life Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow Gary Jules - Mad World Puff Daddy - I'll be missing you Er så mange .. kunne blitt til en timelang "konsert" Endret 30. november 2004 av skorpio Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Må vel bli en akustisk kortversion av Thick As A Brick Evt Psalm av Jan Garbarek Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Naar mi livssol sig i hav og eg under mold skal sova lys meg daa igjenom grav So eg skal i ljos deg lova Du som myrkers magter batt Jesus, lys i daudens natt (Dagsens auga sloknar ut - Elias Blix) Endret 30. november 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 System of a Down - Arto Det er den folkesangen som er etter Aerials på Toxicity. Det er tradisjonell armensk folkesang. Egentlig så kunne eg godt tenkt meg at de spilte Aerials og, den er så fin. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Vømmelspelemanslag sin høvlerivise skulle sunget i allsang! Min begravelse skal selfølgeli foregå på ein ubåt. Den skal fylles til randen med øl, sprit og sjokoladepuding. Nå ubåten då er komt mittfjords skal liket mitt stapes oppi ein tom torpedo og skytes mot eit tilfeldigt mål. Og så blir det høvlerivisa heile vegen tilbakers til land Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Ein sang frå ein CD...har gløymd artister og navn på CD, men det var to som spelte eit utval med sangar på piano...etternavn på C elns...tenke tenk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå