Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, klarer en HEL grandis - men holder da også på å dævve etterpå ;)

 

Ikke no problem å overstige med pizza, påmm-fri og potetgull, men jeg spiser ekstremt sjelden slikt.

 

Da må du si det :p

Ren kylling og salat skal det godt gjøres å spise 1000+

 

1 grandis klarer jeg lett, skulle klart 2 også, men det hadde akkuratt gått.

Lenke til kommentar

 

Joda, klarer en HEL grandis - men holder da også på å dævve etterpå ;)

 

Ikke no problem å overstige med pizza, påmm-fri og potetgull, men jeg spiser ekstremt sjelden slikt.

 

Da må du si det :p

Ren kylling og salat skal det godt gjøres å spise 1000+

 

1 grandis klarer jeg lett, skulle klart 2 også, men det hadde akkuratt gått.

 

 

Det var vel nettopp dette jeg ønsket å fremprovosere :tease:

 

Jeg skrev ikke at jeg IKKE klarte det - kun at jeg ikke føler meg vel etter slike måltider.

Les: Det er ikke helt min greie holde på slik (periodisk faste) når man istedet kan spise seg passe mett flere ganger over et lengre tidsrom :p

Ved vektnedgang kan jeg forstå - men det er tydelig at mange også gjør dette ved oppgang.

 

Men PF er i vinden om dagen og tydelig at folket liker det, så kjør på :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Fant en artikkel om det, også litt interessant stoff der i linken.

2.3kg (5lbs)

According to the British Dietetic Association, the average person will consume 6,000 kcals on Christmas day. But wait, there's more:

Over the festive period, which seems to kick off earlier and earlier every year, the average person could consume an extra 500 kcals per day, equating to a weight gain of around 5lb by the time we reach the beginning of the New Year

 

 

ref https://www.theguardian.com/news/reality-check/2013/dec/20/how-much-weight-will-i-gain-at-christmas-and-how-long-will-it-take-to-lose-it

 

 

Men en kilo ekstra fett på en på 50kg tilsvarer vel dobbel fettprosent av en kilo på en på 100kg ;) Så jo mindre man veier, jo lettere legger man vel på seg synlig fett, samtidig blir det vel det samme med kutting, jo mindre man veier jo mindre fett trenger man ta av før det gir utslag.

Lenke til kommentar

Brunt fettvev forbrennes til varme når man fryser, men er vel ikke den mest effektive måten å gå ned i % på xD

 

Sliter stort med motivasjonen etter det ble slutt med dama før jul. Alt suger.. Så langt hatt 2 korte og relativt innholdsløse økter denne uken, og spiser lite. Håper det blir bedre etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brunt fettvev forbrennes til varme når man fryser, men er vel ikke den mest effektive måten å gå ned i % på xD

 

Sliter stort med motivasjonen etter det ble slutt med dama før jul. Alt suger.. Så langt hatt 2 korte og relativt innholdsløse økter denne uken, og spiser lite. Håper det blir bedre etter hvert.

Gyllen mulighet til å forvandle treninga til "noe ekstra" :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Brunt fettvev forbrennes til varme når man fryser, men er vel ikke den mest effektive måten å gå ned i % på xD

 

Sliter stort med motivasjonen etter det ble slutt med dama før jul. Alt suger.. Så langt hatt 2 korte og relativt innholdsløse økter denne uken, og spiser lite. Håper det blir bedre etter hvert.

Skjedde meg i starten av Desember, alt sugde, stoppet å trene. Nå blir det bedre for hver dag og har startet å trene igjen. Hold ut, good times are comming. :) Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sliter stort med motivasjonen etter det ble slutt med dama før jul. Alt suger.. Så langt hatt 2 korte og relativt innholdsløse økter denne uken, og spiser lite. Håper det blir bedre etter hvert.

Same. Tok noen måneder før jeg orket å gå på trening. Var deprimert. Ikke lyst til noe.

 

Det tar tid. Ble slutt med dama i januar i fjor. Jeg var ikke i humør/form/etc igjen før rundt mai. Så noen måneder må du forvente. Bare finn på noe annet enn trening. Game hvis du gjør det. Ta en spasertur til et vann og sitt der litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...