Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hva noen enkeltpersoner har tidligere sagt kan ikke andre står for. Dette er en ganske så heterogen gruppe men den siste siden i denne diskusjonen virker for meg saklig, dette er også de samme personene som også er mest aktive under denne tråden. :)

Vel DET skal være snickers å twist!

Helmelk, styrketrening og nevrotisk tilnærming til skader :lol:

 

Du er en swoldier så ikke anta at jeg siktet til deg, no homo...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hva noen enkeltpersoner har tidligere sagt kan ikke andre står for. Dette er en ganske så heterogen gruppe men den siste siden i denne diskusjonen virker for meg saklig, dette er også de samme personene som også er mest aktive under denne tråden. :)

Vel DET skal være snickers å twist!

Helmelk, styrketrening og nevrotisk tilnærming til skader :lol:

 

Du er en swoldier så ikke anta at jeg siktet til deg, no homo...

Foreslår at du googler heterogen...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen her som bruker sider a'la Fitocracy?

 

I do, men har sluttet logge alle øktene og er ikke så fryktelig aktiv. Logger stortsett bare pers så jeg kan se fremgangen over tid.

 

Var faktisk akkurat inne og sjekket, siste året har jeg økt 40kg i mark, 20kg i bøy og 7,5kg i benk. Byttet til sumo i mark så er nok mye gratis økning der, og i benk har jeg gått fra sprettbenk til styrkeløfterbenk med stopp, så det forklarer nok hvorfor den ikke har økt mer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva noen enkeltpersoner har tidligere sagt kan ikke andre står for. Dette er en ganske så heterogen gruppe men den siste siden i denne diskusjonen virker for meg saklig, dette er også de samme personene som også er mest aktive under denne tråden. :)

Vel DET skal være snickers å twist!

Helmelk, styrketrening og nevrotisk tilnærming til skader :lol:

 

Du er en swoldier så ikke anta at jeg siktet til deg, no homo...

Foreslår at du googler heterogen...
Jeg leste for fort, men vi skal rette på Dukien og skrive homogen med noen forbehold. For denne tråden har sklidd inn i et spir hvor lite annet en klokov, smolov, molotov og røsketoe kan diskuteres...
Lenke til kommentar

Trener stronglifts. Hvis jeg går over til et type volumprogram 5-6 dager i uken, kommer jeg til å miste mye styrke? Noen sier at jeg står på stedet hvil kanskje, stemmer dette?

 

Og når dere startet med "bygging", så dere veldig mye raskere resultater i form av volum ved trening av hypertrofi vs styrke? Har økt i volum også, men ikke så mye. Er jo nybegynner.

Lenke til kommentar

Trener stronglifts. Hvis jeg går over til et type volumprogram 5-6 dager i uken, kommer jeg til å miste mye styrke? Noen sier at jeg står på stedet hvil kanskje, stemmer dette?

 

Og når dere startet med "bygging", så dere veldig mye raskere resultater i form av volum ved trening av hypertrofi vs styrke? Har økt i volum også, men ikke så mye. Er jo nybegynner.

 

Dette er veldig individuelt, mange blir ganske sterke på høyrep også, så lenge dem har en viss progresjon i belastningen dem arbeider med. Min personlige mening eller oppfatning er litt mer rettet mot at jeg ikke klarer å se hensikten med å løfte akkurat det samme som økten før, i lange lange perioder.

 

Sånn på generelt grunnlag så ville jeg anbefalt å bygge igjennom stronglift for å få en god base før du begynner å bygge.

Lenke til kommentar

 

Trener stronglifts. Hvis jeg går over til et type volumprogram 5-6 dager i uken, kommer jeg til å miste mye styrke? Noen sier at jeg står på stedet hvil kanskje, stemmer dette?

 

Og når dere startet med "bygging", så dere veldig mye raskere resultater i form av volum ved trening av hypertrofi vs styrke? Har økt i volum også, men ikke så mye. Er jo nybegynner.

 

Dette er veldig individuelt, mange blir ganske sterke på høyrep også, så lenge dem har en viss progresjon i belastningen dem arbeider med. Min personlige mening eller oppfatning er litt mer rettet mot at jeg ikke klarer å se hensikten med å løfte akkurat det samme som økten før, i lange lange perioder.

 

Sånn på generelt grunnlag så ville jeg anbefalt å bygge igjennom stronglift for å få en god base før du begynner å bygge.

 

Men man bør vel ha progresjon selvom man trener høyrep? Eller er det mer bare å slite ut musklene for hver økt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...