Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får man kjøpt disse?

Kiwi hvor jeg jobber, men sett de på meny også. Proteinfabrikken vi får de av. To typer.

 

Er de barene der seriøst like massive slik som dem fremstår på bildet? Så gigantisk ut! Gratz. :>

100gr. :p Diger, ja. Smaker after eight med sagmugg og karamell. En av de bedre protein-sjokkisene jeg har smakt. Endret av mushi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble etterlyst en knebøy-video fra min side for et par dager siden, da jeg snakket om kne-beskyttere.

So here it is:

 

 

 

 

Jeg går som regel dypere enn dette på knebøy, men idag var det umulig da jeg ennå var stiv (hvis det er lov å si) etter siste økt.

 

All tilbakemelding tas imot med takk :)

Lenke til kommentar

Det ble etterlyst en knebøy-video fra min side for et par dager siden, da jeg snakket om kne-beskyttere.

So here it is:

 

 

 

 

Jeg går som regel dypere enn dette på knebøy, men idag var det umulig da jeg ennå var stiv (hvis det er lov å si) etter siste økt.

 

All tilbakemelding tas imot med takk :)

Uhm, har du allerede fjernet den? Får bare feil når jeg går inn på den.

Lenke til kommentar

 

Uhm, har du allerede fjernet den? Får bare feil når jeg går inn på den.

 

Rart. Andre sier di kan se den?!

Laster opp en gang til, just in case.

 

 

Jeg har ingen problem med å se videoen.

 

Any feedback on that? :p

 

 

Jeg kan se den helt fint.

 

Synes det ser greit ut, med unntak av dybden. Men det er i grunn vanskelig å si noe på formen når det er det du selv kaller "light weigt". Hvor lenge er det siden du trente og ble stiv? Har du hatt opphold i knebøytreninga?

 

Grunnen til at jeg er stiv er at det er første skikkelige benøkta mi på en god stund. Har ikke tatt 80kg så lett siden kanskje mars en gang.

Trente ben på onsdag, og dette er da grunnen til stivhet/stølhet :)

 

 

Lenke til kommentar

Any feedback on that? :p

 

Nei, det er min eneste kommentar til videoen.

 

 

 

Neida, jeg synes egentlig det ser greit ut. Men er mulig det hadde hjulpet litt på kne-stresset om du hadde gått lengre ned, men ser ut som du ikke er helt myk nok. Men det går da an å gjøre noe med.

 

Hadde sikkert vært lettere å legge merke til større feil om det var litt tyngre.

Lenke til kommentar

Du er nok ikke så stiv/støl at du ikke klarer å nå en bedre dybde dersom du klarte det på onsdag. Om du har lyst til å nå en bedre dybde når du er så støl er en helt annen sak! :p Gjør noen mobilitetsøvelser (ikke nødvendigvis strekking) i forkant, så klarer du det helt sikkert.

 

Hva er din 1RM/5RM? Det vil være mye mere å si på formen din når du nærmer deg de vektene.

 

Om jeg skal si noe, så er det kanskje det at knærne dine går ganske langt frem selv om du ikke går så dypt. Ser ut som om du kjører high bar, så da er det "greit" at knærne går forran tærne, men det kan være noe å være obs på.

Lenke til kommentar

Har skjedd noe merkelig med den venstre ankelen min i de ila. de siste månedene. I 2010 hadde jeg den ute av ledd, men den restituerte ganske fort, og jeg gikk på foten igjen etter 3-4 uker.

 

Nå, en stund etter at jeg begynte å spille basketball regelmessig merker jeg vesentlig mindre mobilitet i den venstre ankelen. Jeg kan fint bevege den til et visst punkt, men så er det noe som bremser den fra å gå videre, og det er ikke achillesen, men på oversiden av ankelen. Kan det være bruskdannelse eller noe sånt?

 

Det er for øvrig ikke noe som plager meg nevneverdig, men redusert mobilitet er jo aldri bra.

Lenke til kommentar

Byttet fra ett Stamina studio til et annet. Også klarer de å dobbeltfakturere meg! Ringer inn, og snakker med ei hyggelig dame som skal ordne opp. Ikke mer enn 5 minutter senere får jeg melding om at alt er i orden. Jøsses... Det er første gang i hele mitt liv at jeg ikke må sloss med offentligheten for å få noe rettet opp i noe. Kudos til Stamina.

Lenke til kommentar

Hei, har kjøpt noe Whey 100 % protein chocolate flavour eller noe sånn. Er helt ny på tilskuddsfronten, så lurer på hvordan jeg skal ta dette? Før/etter eller under trening? Smakte litt isted, og smaken var identisk til oboy, så jeg ble litt skeptisk. Har kroppen min virkelig godt av dette? Og her er en typisk dag i mitt kosthold, noe som bør forandres? Uansett takk for svar, er ikke så erfaren med sånne ting så håper folk unnskylder meg.

 

07.30 - Frokost, 3 grovbrødskiver med makrell i tomat + kanskje 1 frukt

11.30 - Lunsj, oftest 3 skiver med leverpostei eller skinke

14.10 - Trening i 1-1,5 t

16.00 - Middag, vanlig norsk. Alt ifra fisk til kjøttkaker til kanskje pizza på lørdagen

20.00 - Kvelds, lurte på om jeg skulle presse inn en proteinshake her? Er jo ganske mye kcal i den.

 

Av tørstedrikker på dagen går det i vann og melk, på lørdagen blir det litt cola :)

Lenke til kommentar

Kostholdet ditt er elendig.. eneste måltidet du har som inneholder litt protein er middag.. proteinpulver kan du ta rett etter trening, men annet enn det er ikke nødvendig. (forsåvidt ikke nødvendig etter trening heller men mer lettvint) aner ikke hva mål du har med treningen eller vekt og høyde på deg, men legg til 4-5 egg til frokost, erstatt brødmaten du har til lunsj med cottage cheese eller mager kesam, og spis 2-300 gram kylling eller svinekjøtt med noe ris til kvelds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...