Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jogget for første gang siden 29. juni, gud bedre... tørk meg med klut og hiv meg i dusjen, så ubrukelig er det lenge siden jeg har følt meg! :D . Jaja, går vel bare fremover herfra.

Jeg vet det er en skitten joke en eller annen plass her, men jeg er for lat atm ;p

Lenke til kommentar

OLIVER HAR OGSÅ BURSDAG I DAG, og i likhet med Lucifer får han fisk for anledningen.

 

Og det holder seg bra i frysen, eller?

 

/misunnelig

 

Jepp, må bare være flink med opptiningen.

 

Dessuten har vi samme musematte og samme mus, Akse. Bygget opp skjermene med bøker har jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdaget til min store skuffelse at det ikke er lov med markløft på treningssenteret jeg har byttet til nå. Dette pga støyen det medfører de under. Så trenger alternativ til markløft og stang-roing fra bakken. Roingen kan jeg vel klare oppreist antar jeg, men likte ikke helt hvordan det føltes i korsryggen. Må vel bare øve på teknikken. Men markløft er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal ta i stedet. Kan ikke ta sånn "halv-markløft" der stangen ikke treffer bakken, det tåler ikke ryggen min fant jeg ut. Kan være fordi jeg hadde elendig form, men har egentlig vanskelig for å gjøre markløft uten å ødelegge ryggen, så tviler på jeg skal prøve meg på det.

Lenke til kommentar

OLIVER HAR OGSÅ BURSDAG I DAG, og i likhet med Lucifer får han fisk for anledningen.

 

Dessuten har vi samme musematte og samme mus, Akse. Bygget opp skjermene med bøker har jeg også.

Great minds think alike.

 

Og gratulerer med dagen til Oliver :>

Lenke til kommentar

Oppdaget til min store skuffelse at det ikke er lov med markløft på treningssenteret jeg har byttet til nå. Dette pga støyen det medfører de under. Så trenger alternativ til markløft og stang-roing fra bakken. Roingen kan jeg vel klare oppreist antar jeg, men likte ikke helt hvordan det føltes i korsryggen. Må vel bare øve på teknikken. Men markløft er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal ta i stedet. Kan ikke ta sånn "halv-markløft" der stangen ikke treffer bakken, det tåler ikke ryggen min fant jeg ut. Kan være fordi jeg hadde elendig form, men har egentlig vanskelig for å gjøre markløft uten å ødelegge ryggen, så tviler på jeg skal prøve meg på det.

 

Trente på sit sine senter i sommer, og det eneste som var åpent hele sommeren hadde bannlyst markløft. Jeg fant aldri noe erstatning, og hadde min første markøkt siden da i dag. Kombinert med 5kg vekttap, så gikk jeg fra 180 til 150 i arbeidsett. Bytt senter :p

Lenke til kommentar

Trente på sit sine senter i sommer, og det eneste som var åpent hele sommeren hadde bannlyst markløft. Jeg fant aldri noe erstatning, og hadde min første markøkt siden da i dag. Kombinert med 5kg vekttap, så gikk jeg fra 180 til 150 i arbeidsett. Bytt senter :p

Hmm ja, er portalen jeg trener på nå siden jeg har flyttet nærmere det. Kanskje jeg får dra til gløs for å ta mark da når det åpner igjen :( Står noe om at forbudet er midlertidig, så får se om det skjer noe etter sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...