Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ingen kettlebell-freaks? Har en 2 meter høy jævel fra Øst-Europa som faktisk slo til en spinkel fotballkis forrige fredag med en kettlebell. Østeuropeeren ble sint og sa at ingen måtte nærme seg når han trente sin "core" og spant videre som en tulling uten å se seg for. :roll:

Endret av spinkeljaevel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med slike amøber er at de ikke tar deg seriøst, i alle fall ikke meg som kvinne. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg av min ubestridelige godvilje har spurt pent om amøben snart er ferdig/om vi kan bytte på/påpekt amøbens mulighet for å gjøre den øvelsen et annet sted, og nærmest blitt verbalt voldtatt. Det samme skjer hvis jeg prøver å hinte forsiktig frem om åpenbare teknikkfeil i baseløft. Det er som å reise seg for gamle damer på bussen; enten så takker de pent eller så får du "SER JEG SÅ SKRØPELIG UT KANSKJE?"-talen og et ødelagt humør.

 

Merk at dette kun gjelder, (hvordan skal jeg si dette uten å diskriminere?), pinnemenn. De som har kommet et stykke på vei i treninga er som oftest fleksible og ålreite å spørre. Skulle tro moralen vokste med musklene.

Lenke til kommentar

Selv om jeg kan kalles en pinne så blir jeg bare glad hvis folk hjelper meg, og spørre om benker har jeg heller ikke noe imot. Verste jeg vet er folk som begynner og prate til meg midt i ett sett, da bare fortsetter jeg med det jeg driver med og overser personen helt til jeg er ferdig.

Lenke til kommentar

Seriøst. Folk som henger ting på bøyracket mens jeg trener der. Noen som hang to sikreklyper der mens jeg lente meg på stanga og fikk igjen pusten. Jeg enset det ikke, og på første rep på neste sett treffer vekta klypa som jeg bevisst fjerna 10min tidligere. Resultatet ble superkræsj. Ryggen er like hel, men det kunne blitt veldig stygt. Vet hvem som hadde fått legeregninga, for å si det sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som håper kompisene til Corey browser DST? :)

 

Håper egentlig ikke det. Begge to er svære som fjell, samt jeg mistenker at han ene er homofil (ikke noe galt i det, annet enn at han kan utnytte meg i dusjen).

 

Blir nesten slik som en påpekte i denne tråden for lenge siden; blir du svær av å trene som en idiot?

Lenke til kommentar

Ingen kettlebell-freaks? Har en 2 meter høy jævel fra Øst-Europa som faktisk slo til en spinkel fotballkis forrige fredag med en kettlebell. Øst-Europeeren ble sint og sa at ingen måtte nærme seg når han trente sin "core" og spant videre som en tulling uten å se seg for. :roll:

 

Jeg måtte legge merke til at du nevner en spinkel fotballkis og at brukernavnet ditt er spinkel jævel. Det var ikke tilfeldigvis du som ble slått ned?

 

For øvrig har jeg ingen problemer med å si ifra hvis folk tar unødvendig mye plass eller spørre om å jeg eentuelt kan ta sett imellom deres sett hvis de har mange igjen. Utrolig nok har folk blitt mer velvillige etter hvert som jeg er blitt større og sterkere. Tynne 15-åringer er de letteste å jage bort, men de bruker aldri lang tid på en øvelse uansett.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Til helvete med å spise naturlig.

 

Har alltid prøvd å spist mest frukt rett før trening for å få litt karbohydrater "i blodet", og 1 time før det noe med fett og proteiner (laks eller proteinshake). Men denne gangen spiste jeg pasta 1-2 timer før i stedet for frukt. Pleier sjelden å spise pasta siden det er "untaurlig", men herregud hvor deilig det var med den eneriboosten jeg fikk gjennom hele treninga.

Lenke til kommentar

Til helvete med å spise naturlig.

 

Har alltid prøvd å spist mest frukt rett før trening for å få litt karbohydrater "i blodet", og 1 time før det noe med fett og proteiner (laks eller proteinshake). Men denne gangen spiste jeg pasta 1-2 timer før i stedet for frukt. Pleier sjelden å spise pasta siden det er "untaurlig", men herregud hvor deilig det var med den eneriboosten jeg fikk gjennom hele treninga.

 

Hvorfor er ikke pasta naturlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Andre gode programmer for kondisjonstrening enn 15x15 og 4x4?

Variasjon fungerer best:) 4x4 for å øke VO2max, mens langkjøring er bra for å "lære" kroppen å utnytte alt O2 den fer. Tempo runs forbedrer deg til å holde riktig tempo og kjenne kroppen. Samt du fer bra teknikk (om du jobbe med den under temporuns).

Lenke til kommentar

Ingen kettlebell-freaks? Har en 2 meter høy jævel fra Øst-Europa som faktisk slo til en spinkel fotballkis forrige fredag med en kettlebell. Øst-Europeeren ble sint og sa at ingen måtte nærme seg når han trente sin "core" og spant videre som en tulling uten å se seg for. :roll:

 

Jeg måtte legge merke til at du nevner en spinkel fotballkis og at brukernavnet ditt er spinkel jævel. Det var ikke tilfeldigvis du som ble slått ned?

 

Hehe nei, var nok ikke det. Tviler på at fotballgutten hadde hatt nok selvinnsikt til å kalle seg selv for spinkeljævel uansett da han vandrer rundt i singlet og casually ser seg selv i speilet hele tiden med et glis. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...