Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk litt uenig med Fry her. Folk har rett til å ikke bli diskriminert, sånn er det bare. Jeg er også for "hets generelt", jeg elsker rasevitser, men jeg synes doofen brukte det på en umorsom og slem måte som fikk ham til å virke som en renspikket rasist. Han har jo vist slike holdninger før også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, så er det jo også viktig å ikke dra ting ut av kontekst her. Jeg tviler på at Fry med dette sitatet ønsker å støtte oppunder diskriminering eller rasisme. Det er vel ment på litt mer "uskyldige" ting. Riktig nok syntes jeg ikke det som ble skrevet bak i tråden her var sånn kjempegrusomt. Kanskje på grensen, men ikke noe særlig mer.

Lenke til kommentar

50 % av kroppsvekt i OHP. Burde jeg være så fornøyd som jeg er? :)

NEI! Det er bra at du har hatt progresjon (grats med det), men du skal opp til 100% og det klarer du fint :)

 

Haha, det er jo målet, men må nesten være litt realistisk også ettersom jeg såvidt klarte 45kg..

Lenke til kommentar

Vel, så er det jo også viktig å ikke dra ting ut av kontekst her. Jeg tviler på at Fry med dette sitatet ønsker å støtte oppunder diskriminering eller rasisme. Det er vel ment på litt mer "uskyldige" ting. Riktig nok syntes jeg ikke det som ble skrevet bak i tråden her var sånn kjempegrusomt. Kanskje på grensen, men ikke noe særlig mer.

Nei, og da er det jo ikke relevant for denne saken.

 

Ikke det verste som kunne vært sagt nei, men det var en ekkel bruk av ordet none the less. Kjedelig og hatsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rasistisk eller diskriminerende, ingenting er mer irriterende enn folk som påtar seg en offerrolle. Gjelder for all del ikke bare utlendinger; feite, tynne, veltrente, bolere, politikere osv. Er du misfornøyd med noe? GJØR noe med det. Ikke syt.

 

Fry har et poeng. Det å fornærme noen er ikke det samme som å diskriminere. Om du ikke får jobb, basert på hudfarge - er du diskriminert. Det samme skjer stygge og pene jenter dag ut dag inn. Hvor drar man en grense? Vel, vi bør vel ikke ta dette her i DST...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Husker dere han som sa han hadde måttet ta av betydelige kilo for litt siden? Han har nettopp lagt til veldig betydelige kilo, både her og der :)

Ehh, hæ?

 

Jeg hadde en veldig dårlig periode (skrev om det her, skjønner at ingen husker det, for det var bare et bittelite klageinnlegg). Det har mildt sagt løsnet nå! :D

Lenke til kommentar

Prøvde deg jeg også for ikke lenge siden, herregud for en pain.

Håhå. For dere som er nye til dette spillet:

Lacrosseball på gluteus medius tror jeg er den verste smerten jeg har kjent på lenge. Skikkelig triggerpunkt der. Stråler nedover hele foten. Deilig i etterkant da. Rulle vektstang over lårene er også digg. Samt trapezius.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...