Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar :) En liten stund til jeg har den hvilepulsen, hvis den er oppnåelig for mitt vedkommende i det hele tatt. Da er sikkert en vanlig pulsklokke mer enn godt nok for meg.

Ingen har behov for noe bedre enn en "vanlig" pulsklokke. Det er ikke en 100% korrekt avlesning av en ekstra lav hvilepuls som er viktig, men pulssoner under trening. :-)

Lenke til kommentar

Hvor langt ned går dere når dere tar pull-ups? Jeg pleier å gå helt ned da jeg ikke ønsker å jukse, men dette er vel ikke gunstig da man mister spennet i muskulaturen?

 

Gå helt ned til du har rette armer. Øvelsen skal starte med skulderbladene, og det skjer ikke med mindre du kjører fullt bevegelsesutslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Spar pusebildene til en mer egnet tråd, jeg gidder ikke ha denne tråden i mine innlegg og tro at den er oppdatert bare for å se på katter. Denne meldingen skal ikke kommenteres i tråden.



Skjedde noe interessant på trening i går. Løftet 140kg markløft, noe som er bra siden det betyr at jeg nærmer meg min "gamle styrke". Men jeg ble ikke omtrent ikke sliten/andspusten/svett. Det var grepet som sviktet. Hendene mine klarte ikke holde en slik vekt. Jeg vet at det fins metoder for å fjerne dette problemet. Poenget er: hvorfor ble jeg ikke andspusten/svett? Vanligvis på slike løft blir jeg liggende på gulvet etterpå, andspusten og kliss våt. Kjente det godt i korsryggen dog.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...