Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg tenker da om du får tynt deg på både forside og bakside da? Jeg klarer kun en av delene om gangen.

5607130[/snapback]

Det er nok ikke 100%, men jeg har for øyeblikket ikke muligheten til å dele opp muskelgruppene. Skal gjøre en reevaluering av treningsprogrammet etter jeg har flyttet ut. Blir nok et par endringer da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, må gjøre noe feil jeg. Er så jævlig sliten i armene og føttene men har en helt utrolig mengde med energi nå alt, blir nå ikke trening før i morra ellers blir det for meget av det gode. Men får vel øke kardio treninga mere i neste uke, fri dag i dag uansett. Får gå en tur ut istede.

Lenke til kommentar
Om du skal trene Muay Thai, BJJ eller submission wrestling etc. vil jeg si det er det beste stedet i Norge.

Er flere høyt profilerte fightere som er trener der i tillegg til Joachim Hansen og Jon Olav Einemo som begge har kontrakt med Pride (tror ikke de er trenere mer).

 

Koselig miljø der ihvertfall. :)

5607430[/snapback]

 

Det er viktig med bra miljø, har altid hatt lyst til å prøve BJJ.

Trener du noen av delene?

Lenke til kommentar

Er litt interessant spørsmål;

 

Hvorfor trener du?

 

Jeg personlig trener fordi jeg er veldig opptatt av at kroppen min har det bra, og liker å Like det jeg ser i speilet :) Liker dessuten det å se forbedringer, og rett og slett det å greie å løfte tyngre ting.. :p

 

hva med dere?

Lenke til kommentar
Er litt interessant spørsmål;

 

Hvorfor trener du?

 

Jeg personlig trener fordi jeg er veldig opptatt av at kroppen min har det bra, og liker å Like det jeg ser i speilet :) Liker dessuten det å se forbedringer, og rett og slett det å greie å løfte tyngre ting.. :p

 

hva med dere?

5609584[/snapback]

Målet mitt er å se best ut! Fikk en kommentar på fest en gang om at jeg var spinkel for ca 2 år siden, vel det skal ikke skje igjen.

Lenke til kommentar

syntes det er veldig gøy å se at man bli sterkere og kan hive på mer kilo. Følelsen etter treningen er også deilig. Og etter hvert som jeg har trent har jeg rett og slett begynt å glede meg til treninga, og syntes det er veldig gøy. Det at man får en ok kropp utsenedemessig er jo ikke noe minus heller.

Lenke til kommentar
Er litt interessant spørsmål;

 

Hvorfor trener du?

 

Jeg personlig trener fordi jeg er veldig opptatt av at kroppen min har det bra, og liker å Like det jeg ser i speilet :) Liker dessuten det å se forbedringer, og rett og slett det å greie å løfte tyngre ting.. :p

 

hva med dere?

5609584[/snapback]

 

Bedre form, sterkere kropp, mer utholden og ikke minst sterkere psyke. Og mitt evinnelige mål på under 35 min på mila, det skal og kan nåes med rett trening og ikke minst rett instilling.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg er litt for glad i sjokolade og andre usunnheter, så trener jeg for å kompensere for dette...

Er også glad i de mye omtalte forbedringene, men pga at jeg ikke gidder eller bryr meg veldig mye om kosthold et korrekt treningskosthold er det ikke rare fremskrittene om dagen, hvertfall ikke når det gjelder muskelmasse. Noe som forsåvidt er greit, da jeg ønsker å ha muligheten til å tørke min egen bak endel år til.

Lenke til kommentar

Hehe.

 

jaja. Har beeptest i gymmen imorra jeg... :'(

 

Har jo blitt større og tyngre siden sist gang, og har ike trent kondisjon på lenge, så spørs nok om jeg greier å slå min personlige rekord..

 

Pleier hvertfall uansett å løpe til jeg detter sammen :p

 

Er litt morsomt og da ;) Får se om kondisen fortsatt er på det gode gamle.

Lenke til kommentar
Hva går testen ut på? Skjønnte jo at det bar løpetest, men hvordan er den?

5610474[/snapback]

Testen er slik at man setter på en cd som er innstilt til lengden man skal løpe "en normal gymsals lengde". Så kommer det et "biip" og da begynner man å småjogge over til andre siden (det går sakte i begynnelsen), så når man kommer bort venter man til neste biip, så løper man tilbake.

 

Slik gjør man 10/15 ganger eller no, så kommer man til level 2. Da er det mindre tid mellom hvert biip. Etterhvert må man løpe ganske fort. All den snuinga gir etterhvert en sinnsyk melkesyre i beina.

 

Testen er om 60 min ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...