Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ja, boling er nå litt teit da. Jobba lage en slik kar, spiste mye og blei nå bare større, men smart hehe not. Sku jo være bare for sommeren, han varte nu bare ei uke. Han var på fylla den helga og fant ut at han sku slå i en stålpe med halvliters glasset i handa, kappa puls åren i handen og holdt på å stryke med. :nei: Lurer nå på om stålpen slo først... :p Finnes vel varianter av boling, sikkert ikke alle som blir hulk. Og at noen har forbilder som de gammle kroppsbyggerne og ikke alle de har jo rent mel i posen :dontgetit:

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Desto større, desto bedre. Om bol er det som skal til så hvorfor ikke?

Kjenner mange som bruker diverse former bol og det er absolutt ingenting galt med hverken gemyttet eller hjernekapasiteten deres.

5576385[/snapback]

 

Folk står da fullstendig fritt til å gamble med sitt eget liv og helse...

Lenke til kommentar
det som er artig, det er utrolig mange som har gjort det og så nekter de  pådet

5574451[/snapback]

Selvfølgelig nekter man, alle vet jo hva den vanlige mann i gata mener om bol.

De ser ikke forskjell på en som spiser anadrol og russere mot en som kjører seg en kur i året og bruker milde stoffer. For dem er verden svart/hvit. Bruker du er du en boler, å klikker på byen og slår dama. Generalisering er alltid like kult.

5576262[/snapback]

 

Der sa du det, er helt enig med deg..AMEN

Lenke til kommentar

Farlig eller ikke?

 

Om veksthormoner

 

For å sitere sistnevnte link:

 

Bivirkninger av anabole steroider

Anabole sterodier har en rekke bivirkninger. De aller fleste av dem kan ramme både jenter og gutter:

 

Stopp i lengdevekst

 

Stigende blodtrykk

 

Håravfall og flere kviser

 

Økt aggresjon og konsentrasjonsvansker

 

Hodepine

 

Ujevn hjerterytme

 

Tørr munn

 

Luftveisinfeksjoner

 

Tykkere hud og hudsprekker

 

Innskrumpede testikler, i verste fall sterilitet

 

Impotens

 

Vekst av bryster

 

Vekst av klitoris, økt behåring og endring av stemmen hos jenter

 

Muskelbrister og skader i ledd

 

Vektøkning og væskeopphopning i kroppen

 

Utvikling av kreft i leveren

Lenke til kommentar
da kjører man hardt, det går fint an å kjøre en mild kur.....det der er å ta det sterkeste bolet å si Sånn som dette her blir du.

5576533[/snapback]

 

Man gjør som sagt som man vil, jeg velger å stole på helsemyndighetene, ikke hva som går på folkemunne i diverse bb-miljøer.

Lenke til kommentar
kosthold ja, du er 16år og da er deg ufattlig viktig at får masse næring i kroppen, husk du vokser og du trener, så masse mat...Proteiner og karbo er viktig i riktige mengder, så protein-pulver med karbo i er ikke å forakte + vanlig sunt kosthold i tillegg. Håper at andre også kommer med innspill på dette.

5573302[/snapback]

 

men man må huske at et bra kosthold kommer før tilskudd av protein og karbo.

5576140[/snapback]

 

Det kom litt feil ut det jeg sa, men jeg mente at sikklig kosthold er veldig viktig i hans alder og det kommer selsagt før kost-tilskudd

Lenke til kommentar
Jeg har mest sans for 2ganger i uka per. muskel, men jeg så at du skulle trene 3 ganger, da hadde jeg gått for en 1gang i uka. Grunnen til at jeg syns det er hvis du skal trene hver muskel 2 ganger i uka på 3 dager så blir det mye trening, hadde heller tatt 1gang i uka sikklig.

5576601[/snapback]

 

Altså, mulig jeg har ordlegget meg feil, men jeg mener at det da blir 1,5 ganger i uka pr muskel.

 

Dag 1: Bryst, triceps skuldre.

Dag 2: Biceps, rygg, ben.

 

Så opplegget blir slik:

Uke 1:

Dag 1

 

Dag 2

 

Dag 1

 

Uke2:

Dag 2

 

Dag1

 

Dag2.

 

osv.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Man gjør som sagt som man vil, jeg velger å stole på helsemyndighetene, ikke hva som går på folkemunne i diverse bb-miljøer.

5576537[/snapback]

har du lest bivirkningene til alkohol og røyk i ung alder?

 

Helsemyndighetene driver skremselpropaganda som med alt annet.

 

Uansett, jeg orker ikke denne diskusjonen igjen. Bol er ikke sunt, men er heller ikke den store stygge ulven som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar
Man gjør som sagt som man vil, jeg velger å stole på helsemyndighetene, ikke hva som går på folkemunne i diverse bb-miljøer.

5576537[/snapback]

har du lest bivirkningene til alkohol og røyk i ung alder?

 

Helsemyndighetene driver skremselpropaganda som med alt annet.

 

Uansett, jeg orker ikke denne diskusjonen igjen. Bol er ikke sunt, men er heller ikke den store stygge ulven som mange skal ha det til.

5577164[/snapback]

 

Jeg tar aldri en røyk i min munn og drikker relativt sjelden alkohol :)

Lenke til kommentar
Jeg tar aldri en røyk i min munn og drikker relativt sjelden alkohol  :)

5577175[/snapback]

Saken er ikke hva du gjør. Poenget er at bivirkningene er sterkt overdrevet, gjør man alt skikkelig skal ikke kroppen ta særlig skade av det.

5577245[/snapback]

 

Det er godt mulig at du har rett, men jeg velger som sagt å tro på helsemyndighetene (samt ting jeg har hørt fra gymlærer og andre lærde). I det lange løp tror jeg det er å foretrekke, mot å høre på "en og annen" tulling på diverse forum, no offence :)

 

Edit: På et treningssenter forrige sommer kom jeg i snakk med en, som selv påsto at han var en av norges fremste styrkeløftere. Han hadde som jobb å reise rundt å holde foredrag for ungdom angående anabole steroider. Han var temmelig klar på at selv i små doser kunne det være skadelig, men dette er da heller ingen sikker kilde.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Det er godt mulig at du har rett, men jeg velger som sagt å tro på helsemyndighetene (samt ting jeg har hørt fra gymlærer og andre lærde). I det lange løp tror jeg det er å foretrekke, mot å høre på "en og annen" tulling på diverse forum, no offence  :)

 

Edit: På et treningssenter forrige sommer kom jeg i snakk med en, som selv påsto at han var en av norges fremste styrkeløftere. Han hadde som jobb å reise rundt å holde foredrag for ungdom angående anabole steroider. Han var temmelig klar på at selv i små doser kunne det være skadelig, men dette er da heller ingen sikker kilde.

5577340[/snapback]

du nevner en gymlærer som lærd? Ikke få meg til og le, hvis det virkelig er noen som holder liv i myter om f.eks protein tilskudd så er det dem. Nei la dem holde seg til brunosten og grovbrødet sitt.

 

Alt kan være skadelig i små doser, hvis man f.eks lider av en hjertesykdom eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...