Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg synes BF1942 var bra, så kom BF:V som var en liten skuffelse for meg. Håper BF2 blir bedre.

Enig!

Håper helikopterstyringen blir som på Desertcombat også.

Helo-styringen i BF:V var jo helt fucka!

den var alt for simpel, i DC krever det litt for å fly heli, masse trening, noe som er kos :)

Lenke til kommentar
Jeg synes BF1942 var bra, så kom BF:V som var en liten skuffelse for meg. Håper BF2 blir bedre.

Enig!

Håper helikopterstyringen blir som på Desertcombat også.

Helo-styringen i BF:V var jo helt fucka!

den var alt for simpel, i DC krever det litt for å fly heli, masse trening, noe som er kos :)

Jepp!

En som har fortstått noe som EA antakeligvis ikke kommer til å forstå.

Men siden EA kjøpte opp Trauma Studios (?), så kanskje det er et håp?

Lenke til kommentar
når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus...

1. Kilder for disse påstandene ?

 

2. Det du beskriver er en fremtidsPC - det er tross alt bare 3-4-5 måneder til spillet kommer ut.

Dummeste jeg har hørt, såvidt jeg vet finnes det ikke spille skjermkort med 1024MB RAM.

 

Edit: Så det var noen som hadde testet det på www.planetbattlefield.com og de hadde ikke 1024 RAM på skjermkortet, så det er bare bullshit.

Husk at doom 3 anbefalles 512 DDR Ram på 3D Kortet.. så det er ikke urealitisk om BF2 har noen skyhøye krav heller, eller recommended krav.

 

Ikke vær så alt for rask til å dømme, det må være lov å komme med påstander eller yttringer.

Lenke til kommentar

Ser fram til BF2, spesielt kult blir det med BFTV. Kan bli artig å mekke filmer med det verktøyet, ja ;)

 

Syns også at DC heli-styringen er helt genial. BF:V styringen er jo helt forferdelig i forhold. Mener at jeg leste et sted at de skulle satse på BF:V styringen i BF2, dessverre, og når man ser på noen av videoene så ser det faktisk sånn ut. :(

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Heli flyging burde være vanskelig, man vil ikke la hvem som helst stikke av med ett heli..og ja, det er missions, som commander bestemmer ved hjelp av waypoints, han deler opp flere lag som får hver sin oppgave, holde den og den pos. f.eks.

 

stragegiske pos.

Men hva om noen ikke gidder, tenker på public for regner med at det ikke skjer i pcw/cw.

 

Så public kan bli like kaos som på de eldre versjonene?

Oj et fly, det skyter vi fordi en eller annen kommer fram før meg, en tanks den setter vi inne i hangern og loker, oj en jeep, la oss legge miner på den så de på laget dør når de tar den...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...