Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gruer meg. Ble så skuffet etter 15 min med bf:v at jeg ikke orker et slikt nederlag igjen! Bør være mye nytt med, ikke bare våpen, biler, fly osv, men bedre spillbarhet og mer gjennomtenkte baner. Syns mange baner er for like på bf:V...

Eg synst Battlefield Vietnam er kjempeartig. :love:

Kvifor var det eit nederlag? :mad:

Lenke til kommentar

Battlefield 2 vil bli det nye klan spillet spør du meg, jeg har ikke noen kilder på dette men jeg mener å ha lest at det skal være program vare med for å lage taktikker, dette med ett rank system høres utrolig utfordrene ut og tenk på å ha mulighet til å gi ordre og lage taktikker for en haug med spillere, tenk de mulighetene, planlegge angrepet sitt i en by, komme inn i en arrangert kolonne og passe på at det ikke sitter noen på taket mens helos surrer rundt, spillet vil bli en utfordring for alle og alt, Dette er ett spill DICE ikke vil bomme på, de er godt igang og ettersom at Trauma Studios også jobber med dette blir det topp.

 

Ikke minst kommer BFTV, noe som gjør at du kan filme hele kamper, tenk de mulighetene man får, da kan man se fi's taktikk og håpe de ikke har byttet til neste kamp.

 

Dette spillet minner meg ikke noe om hypermoderne kriging, det er ikke akkurat roboter som jeg forstod en mente på ett innlegg. Dette er noe helt likt det som foregår i Irak nå, Laserstyrte raketter, det er slik det er i denne verden, by kriger, alt mulig ting, for en gang skyld skal man kunne få utforske litt mer, tilogmed kanskje rapelere ned fra helikopter.

 

min mening er at dette spillet blir sykt bra og vil ta verden med storm med sin imponerende grafikk og spillbarhet, Skal forhåndsbetille mitt idag tror jeg. og foreslår du gjør det samme :)

 

btw. Pryl til Tbend. Det var DICE i Canada som laget BFV, det var DICE i Sverige som laget ett utrolig vellykket BF1942, og det er DICE i Sverige som lager BF2

 

Fint å vite litt....

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Tenk bare på at du kan ha en mann som kan sikte på en tanks(laserting), og en annen i et F-14 som får opp lasersiktet på displayet og treffer perfekt.

 

Tror lagspill kommer til å ha større innvirkning i BF2.

Gleder meg som en unge.

 

...og hvis du ikke liker BF2, så er vel Elder scrolls 4 rett rundt hjørnet tenker jeg.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
For alle oss som spiller Battlefield 1942 (evt. Vietnam) er det sikkert mange som gleder seg til BF2.

 

Hva tror dere om det? Personlig tror jeg det blir idiotisk kjedelig, og seriens kanskje dårligste spill. Trailerene og filmene får meg til å tenke på CS, og derfor mister jeg lysten. Jeg har allerede bestemt meg for å ikke kjøpe spillet.

 

Uansett, tror dere det blir bra, eller synes dere, som meg, at WW2-spillene er det eneste som gjelder?

 

Blir skuffet over DICE, skulle ønske de lagde noe mer basert på krig, men that's life. :thumbdown:

Syns BF 1942 var meget bra når det var i WWII men BF Vietnam er elendig gameplay fungerer bare ikke.

 

Problemet er at alle map's er for små så bruker du fly så har du ikke sjangs og få til noe gameplay før du har kjørt utenfor kartet.

 

Bf 2 er en forbedring a Desert Combat ikke noe annet, de kunne har lagt denne til WWII så hadde dette blitt topp men ser dette er lagt til denne Irak krigen så ligger vel ann til dette blir litt av et propaganda spill for USA.

 

DETTE BLIR IKKE KJØPT.

Lenke til kommentar
c
For alle oss som spiller Battlefield 1942 (evt. Vietnam) er det sikkert mange som gleder seg til BF2.

 

Hva tror dere om det? Personlig tror jeg det blir idiotisk kjedelig, og seriens kanskje dårligste spill. Trailerene og filmene får meg til å tenke på CS, og derfor mister jeg lysten. Jeg har allerede bestemt meg for å ikke kjøpe spillet.

 

Uansett, tror dere det blir bra, eller synes dere, som meg, at WW2-spillene er det eneste som gjelder?

 

Blir skuffet over DICE, skulle ønske de lagde noe mer basert på krig, men that's life. :thumbdown:

Syns BF 1942 var meget bra når det var i WWII men BF Vietnam er elendig gameplay fungerer bare ikke.

 

Problemet er at alle map's er for små så bruker du fly så har du ikke sjangs og få til noe gameplay før du har kjørt utenfor kartet.

 

Bf 2 er en forbedring a Desert Combat ikke noe annet, de kunne har lagt denne til WWII så hadde dette blitt topp men ser dette er lagt til denne Irak krigen så ligger vel ann til dette blir litt av et propaganda spill for USA.

 

DETTE BLIR IKKE KJØPT.

tvert imot, det er SVENSKER som lager spillet, de hater amerikanerne mer enn Irak spør du meg, det er ikke bare US og Iraq, det er også Arabisk ett eller annet.

 

BF2 blir det svært vanskelig vil jeg si å kjøre utenfor mapene, det kommer en feuture som begrenser antall kjøretøyer osv. på mappene tilpasset antall spillere på servern, Hvis du har sett E3 trailern så sier han at mappene vil ikke vært liggnende som BFV and so on..

 

OG SLUTT Å SAMMENLIGN BFV OG BF2. grunnen står i mitt lille seminar ovnerfor her.

 

edit*

 

Copy/paste

 

Det var DICE i Canada som laget BFV, det var DICE i Sverige som laget ett utrolig vellykket BF1942, og det er DICE i Sverige som lager BF2

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...