Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dt ser bra ut, håper bare det ikke er fjortisser som sier OMG, N00b og lol hele tiden, og håper det blir vanskelig å cheate

Public games har alltid vært infisert av mennesker i den tilstanden der i forskjellige mengder. Jeg bryr meg vel egentlig ikke så mye om de sier slikt i BF. Det som gjør meg forbanna er folk som skyter deg i bakhodet/ryggen fordi de ville ha et helikopter/fly ol. Det blir bare for dumt og slike mennesker burde lære seg folkeskikk før de satte seg ned med spillet. og det burde stå i bruksanvisningen hvordan ma oppførte seg på nettet. :roll:

Lenke til kommentar
Kommer det den 22. mars i år?

 

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306586&cks=PRL

 

Dette er en presale kampanje på Battlefield 2 som lanseres den 22 mars. Det følger med et headsett fra Logitech med i denne pakken som har Battlefield 2 logo på headsettet. Det er bare denne presale bundelen som kommer med et Logitech headsett.

Ingen tilgjengelige i dag. 465 stk 2005-03-22 (Ikke på lager. Ubekreftet)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Kommer det den 22. mars i år?

 

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306586&cks=PRL

 

Dette er en presale kampanje på Battlefield 2 som lanseres den 22 mars. Det følger med et headsett fra Logitech med i denne pakken som har Battlefield 2 logo på headsettet. Det er bare denne presale bundelen som kommer med et Logitech headsett.

Ingen tilgjengelige i dag. 465 stk 2005-03-22 (Ikke på lager. Ubekreftet)

Dyrt.

 

Får sikkert spillet til 300 på el-kjøp.....

Lenke til kommentar
Får sikkert spillet til 300 på el-kjøp.....

Sannsynligvis uten headset.

 

Og ja, jeg gleder meg til BF2!

Si meg hvilket headset du forventer deg? Det kan jo være et slikt headset fra logitech som fulgte med socom 2 da. Det er elendig til å spille av musikk, men lyder godt til kommunikasjon, og har god mic....[uSB-tilkobling]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...