Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den typen som selger skinnet før bjørnen er skutt, jeg skal gi BF2 samme sjangse som jeg ga BF:V, selv om skuffelsen over BF:V var stor. Hadde ingen ting med det grafiske, men stemningen, det var bare ikke BF.

 

Det som gjorde at jeg likte BF 1942 så djevelsk bra var stemningen. Selve introen til spillet var nok til å få meg i stemning, og loading lyden, bare gleda meg til den var ferdig slik at jeg fikk komme meg inn og delta i krigen.

 

Desverre fikk jeg ikke i nærheten samme følelse med BF:V. Introen var bra, men den var for kjip i forhold til stemningen i BF 1942 introen. Loading musikken var heller ikke av samme klasse, vis jeg vil høre gamle 60/70 talls slagere tar jeg frem LP spillern til muttern og hiver på en gamel LP, desverre ingen stemning.

 

Områdene i BF:V var kjempefine, og meget detaljerik. Desverre fikk jeg en følelse av å vandre i skauen uten må og mening mang en gang. Noen ganger alt for store områder.

 

Så jeg skal gi BF2 den sjangsen den fortjener, men den bør da være bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper det blir:

 

*Mer taktikk

*Mer lagbaserte kamper

*Mindre lagg ;)

*Mer brukervennlighet

*Færre tosker

 

Da er jeg fornøyd! Alt for lite taktikk og samkjøring i dagens BF spill desverre...

Lite taktikk?

 

Public kanskje, men i PCW/CW må man ha taktikk :roll:

Hva er galt med brukervennligheten? Det eneste jeg kan komme på er PB.

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Tenker han meinte at du trenger 1024ram og at gfxen komer til å få seg eit harkjør. Hehe det kan nok ikke vere 1 gb ram :) Men dei som lager spillet bruker spesial kort på 512mb.

 

Men jeg posta for en stund siden på planetbattlefield forumet.

Der sa dei at system krava skulle vere sånn ca på nivå med bfv.

Alså dei kjører en lettere type grafikk en bfv. For den er tung synes jeg.

Lenke til kommentar
Haha, Hvem gleder seg ikke til det? :)

cs folk ? :p

 

Men det som kommer til å skje at sammtlige folk vil bli bannet fra de fleste serverne, da mener jeg folk som ikke følger kommandøren sine ordre og går dit han ber dem om. Jeg bli selv å komme fort høyt opp (håper jeg) Og ser fram til denne delen som Kommandør.

 

Jeg er stygt redd for at jeg blir så hekta at jeg kjøper en server selv :) koste hva det koste vil, hobby er en hobby :)

Lenke til kommentar
Jeg er stygt redd for at jeg blir så hekta at jeg kjøper en server selv :) koste hva det koste vil, hobby er en hobby :)

Blir ikke det en smule dyrt? Server + linje ?

 

Jeg blir neppe så hekta på high tech krig som BF2. Sjarmen med BF1942 var jo at det foregikk i andre verdenskrig. :love:

man får jo "leie" server i 1år for noen laken, ja jeg formulerte meg dårlig :p

 

alle useriøse gamere = ban :p

Lenke til kommentar

Åssen folk kan syntes at dette er en etteraping av counterstrike går meg hus forbi. Du kjører jo tanks, artillery og fly for #¤%&

 

 

jeg syntes problemet med BF:V var settingen i seg selv, fordi det medfører lite bruk av tanks og andre artige kjøretøyer, og det blir mye trasking i jungler, noe jeg hater.

 

Men jeg elsker bf1942 og DC er en knallbra mod, så jeg ser frem til bf2!

Lenke til kommentar
Åssen folk kan syntes at dette er en etteraping av counterstrike går meg hus forbi. Du kjører jo tanks, artillery og fly for #¤%&

 

 

jeg syntes problemet med BF:V var settingen i seg selv, fordi det medfører lite bruk av tanks og andre artige kjøretøyer, og det blir mye trasking i jungler, noe jeg hater.

 

Men jeg elsker bf1942 og DC er en knallbra mod, så jeg ser frem til bf2!

Hvem etterligner BF med CS?

 

BF er ett spill på ett helt annet nivå. Du må faktisk bruke hjernen litt i BF og ikke kun aime. Samt litt lagspill, og andre muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...