Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

Platform: Windows XP.Windows 98.Windows Me.Windows NT.Windows 2000

This item will be released on October 7, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.

 

Denne teksten finner dere inne på Amazon.

 

Sjekk prisen, bestillte BFV fra dem før release datoen var satt. Kostet 499,- her i Norge når d kom, jeg betalte kun 280,- ferdig frankert hjem til meg samme dag som det ble sluppet her i Norge.

Kommer helt klart til å bestille fra dem. Hvis BF2 f.eks. skulle fått ny release dato i juni, så vil de sende det med en gang. :thumbup:

 

Og ja, dette spillet blir helt klart å komme inn i min samling av Battlefield samlingen min i lag med:

 

-Battlefield 1942

-Battlefield Road to Rome

-Battlefield Seacret Weapons of WWII

-Battlefield Vietnam

 

Helt klar favoritt er moddene "DC" og "DCfinal". Nytt av dato hos meg er en mod til BFV som heter "Point of Existence" hvor det er en som heter Andreas Johansen som har vært med å lage, gikk i klassen med ham på Høgskolen i Tromsø nå i høst.

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke lenger om jeg gleder meg så forferdelig. Det er så mage store titler som slippes, at jeg er redd denne kommer til å glippe igjennom fingrene mine i første omgang (med mindre den ikke kommer godt over 9.0 hos Gamespot).

Man begynner jo å tenke: etter BF1942 ga jeg opp BF.... expansionene sugde noe så grådigt! :thumbdown:

 

 

Men BF2 skal seff prøves! :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet ikke lenger om jeg gleder meg så forferdelig. Det er så mage store titler som slippes, at jeg er redd denne kommer til å glippe igjennom fingrene mine i første omgang (med mindre den ikke kommer godt over 9.0 hos Gamespot).

Man begynner jo å tenke: etter BF1942 ga jeg opp BF.... expansionene sugde noe så grådigt! :thumbdown:

 

 

Men BF2 skal seff prøves! :thumbup:

Det er jo et nytt konsept, og trolig nok vil det fungere. :)

Lenke til kommentar

Spiller mye mye DC, så BF2 er noe jeg ser veldig frem til. Jo mer materiale de slipper fra dette spillet, jo mer ser det ut som det kan bli et meget bra spill. Spesielt disse "Commander" og "Squad Leader spawnpoints" funksjonene ser veldig bra ut, særlig om man er i en klan f.eks. Grafikken i spillet er også helt rå, masse detaljer og støv, skikkelig kos =)

Lenke til kommentar
tror det blir litt likt point of exisitence

Får da håpe ikke det. POE er ikke så morsomt at det gjør noe. Ihvertfall ikke den versjonen jeg testa. Mulig den har blitt bedre med oppdateringene. Håper generellt at BF2 har litt mindre avstander så man ikke trenger å bruke 5 minutter på å komme seg til noe action til fots. Noen av POE brettene er du jo NØDT til å ha en doning ellers tar det jo en evighet å komme seg fram.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe:

 

I dag var jeg bortom Spaceworld som lovet meg Battlefield 2 headset og spillet til 449,-

 

Jeg gikk så bort til Spideman, der man også kunne forhpåndsbestille spillet, men der fikk man med en ynkelig t-skjorte i stedet for headsetet. Butikk-eieren sa at headsettet var noe dritt som Spaceworld hadde produsert selv, og bare trykket på en logo, men de selv hadde fått t-skjortene direkte fra EA.

 

 

Hvem skal jeg tro på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...